هپی چیر صندلی اینتکس

کد 81004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,559,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید و فروش هپی چیر صندلی اینتکس در نمایندگی هپی چیر و تولیدی مرکزی مبل ارامش در فروشگاه اینترنتی مبل شنی در ایران

هپی چیر صندلی اینتکس یک محصول متفاوت در میان انبوهی ا تولیدات این شرکت بزرگ بوده که با توجه به وزن کم بدنه دارای توان تحمل وزن بسیار بالایی می باشد. مواد داخلی محصول از جنس فیبر مصنوعی و یا همان یونولیتی انتخاب شده است. این جنس دارای نرمی بسیار بالا و وزن کمی بوده اما توان تحمل وزن بسیار زیادی دارد. به علاوه در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید به سهولت مواد داخلی را تعویض و یا حتی شارژ مجدد نمایید. جنس بدنه محصول از مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی تولید می گردد. این جنس بدنه علاوه بر انعطاف پذیری و تحمل وزن بالا دارای خاصیت ضد تعریقی نیز می باشد. به دلیل کیفیت بالا محصول این جنس بدنه دچار ساییدگی نخواهد شد. ضمانت نامه دو ساله محصول تاکیدی بر این گفته می باشد. رنگ بدنه محصول ترکیبی از سبز و مشکی تولید شده اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را انتخاب کید. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.


  • طول: 90 سانتی متر 
  • عرض: 80 ساتی متر
  •  ارتفاع: 90 سانتی متر
  •  وزن قابل تحمل: 180 کیلوگرم وزن محصول: 5 کیلوگرم جنس بدنه: چرم مصنوعی ضمانت نامه: دو ساله

هپی چیر صندلی اینتکس

هپی چیر صندلی اینتکس ایجاد راحتی و آسایش می کند و می تواند طبی ترین محل را برای استراحت افراد مهیا سازد. این هپی چیر دلخواه ظاهری به شکل مبل و صندلی دارد که در نتیجه طراحی استاندارد شامل حال آن شده است. از این رو کسانی که به دنبال برترین محصول با طول عمر بالا و کارایی مطلوب می باشند این هپی چیر بهترین گزینه به حساب می آید. محصول مورد نظر را با توجه به استحکامی که دارد خریداری کنید. استحکام امری مهم و حائز اهمیت در خرید محصولات طبی است تا بتوان با خیالی آسوده بر روی محصول قرار گرفت و به لذت کامل دست پیدا کرد. این محصول بی نظیر و شیک دارای ترکیب رنگ متنوعی نیز می باشد که بر اساس سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود. در نتیجه قابلیت انتخاب رنگ بدنه نیز به عهده خریداری خواهد بود که خود نقطه قوت محصول مورد نظر و طراحی حرفه ای آن می باشد. تکیه گاه و نشیمن ایمن و مناسب جزو ویژگی های خاص این محصول است که می توان با تکیه بر آن شرایطی دلخواهی را مهیا ساخت. این محصول بی نظیر و زیبا برای تمامی سنین کاربرد دارد و نشیمنگاه منحصر به فرد تمامی افراد را شامل می شود. با در دست داشتن این هپی چیر افراد برای انجام کار های روزمره خود نیز شرایط خوبی را خواهند داشت. در نتیجه کاربرد مناسب و زیادی نیز دارد. هپی چیر مد نظر را با خصوصیات زیر خریداری کنید.


قابلیت استفاده در تمامی نقاط خانه

مزیت مهمی که در زمینه طراحی و تولید مبل شنی ایجاد شده است سازگار بودن بدنه با محیط می باشد. این محصول بی نظیر با قرار گیری در محل های مختلف سازگار است و دچار مشکل نمی شود. همچنین می تواند بدون آسیب و خرابی در طی مدت زمان طولانی بهترین کاربرد را ایجاد سازد. هپی چیر مد نظر دارای بدنه ای محکم است که می توان آن را در آشپزخانه نیز قرار داد. به این صورت که در آشپزخانه جهت انجام کار های نشستنی ان را مورد استفاده قرار دهند و بدن را دچار خستگی نکنند. این محصول منحصر به فرد برای راحتی خانم های خانه دار طراحی و تولید شده است و می تواند در بخش های خانه به جهت استراحت های روزانه در حین انجام کار مورد استفاده قرار گیرد تا انرژی افراد کم نشود و بتوانند برای ادامه روز سرحال باشند. هپی چیر را می توان با داشتن بدنه مقاوم در اتاق خواب نیز قرار داد و محیطی جهت مطالعه کتاب ایجاد نمود. این محصول جذاب و خاص قادر به حفظ بدنه از آسیب و خرابی است و می تواند بدون مشکل و آسیب در محیط قرار گیرد و دچار هیچ تغییر حالتی نشود. 


مقاومت در برابر ساییدگی 

این بدنه در درجه کیفی بالایی قرار دارد که باعث شده است در برابر ساییدگی مقاومت بالایی ایجاد شود. در نتیجه محصول مورد نظر را می توان با این مزیت نیز شناسایی نمود. با وجود قابلیت مقاومت در برابر ساییدگی افراد می توانند محصول را بر روی سطوح بکشانند و به نقاط مختلف هدایت کنند. از این رو جا به جایی محصول در محیط داخل خانه راحت تر خواهد شد. اما در این میان باید توجه داشته باشند که در زیر بدنه محصول اشیاء نوک تیز وجود نداشته باشد تا در نهایت پارگی بدنه رخ ندهد. این هپی چیر دلخواه با داشتن مزیت های بسیار زیاد به عنوان سازگار ترین محصول جهت استفاده در داخل منزل شناخته شده است.


ایجاد تعادل بر روی بدنه

هپی چیر مد نظر به راحتی می تواند بر روی سطوح بدون حرکت باقی بماند و مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر دارای تعادل بر روی بدنه است و به گونه ای ساخته شده است که واژگون نمی شود. در نتیجه افرادی مانند کودکان بدون مشکل قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند و دچار آسیب نیز نخواهند شد.


خرید

هپی چیر صندلی اینتکس جزو محصولات پر فروش می باشد که در سایت مبل شنی آرامش با قیمت مناسب عرضه می شود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...