هپی چیر شیبدار چرم

کد 33020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,823,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شیبدار چرم یک محصول بسیار جذاب و بادوام می باشد که با تنوع رنگبندی بالا و طراحی بدنه استاندارد تولید و توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی به بازار عرضه می شود. بدنه این هپی چیر از جنس پارچه چرم مصنوعی است. زیرا این نوع روکش بدنه تحمل وزن بالا و طول عمر زیادی دارد. لازم به ذکر بوده روکش بدنه هپی چیر ساختاری ضدتعریق و نرم داشته و کاملا قابل شستشو است. رنگبندی بالای بدنه محصول موجب شده تا تمام سنین بتوانند با توجه به سلیقه خود یک رنگ زیبا را سفارش دهند. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی نرم و سبک بوده به همین دلیل احساس راحتی بالایی را در زمان استفاده از هپی چیر تجربه خواهید کرد. وزن بدنه محصول 5 کیلوگرم بوده و برای انکه افراد بتوانند هپی چیر را به راحتی حمل کنند، یک دستگیره بر روی آن تعبیه شده است. البته وزن کم بدنه تاثیری بر استحکام محصول نداشته و این هپی چیر می تواند به راحتی تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل کند. طراحی بدنه طبی و راحت این محصول موجب شده تا در زمان استراحت و کار و مطالعه و... به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد. در بخش انتهای هپی چیر یک زیپ نیز تعبیه شده تا بتوانید به راحتی روکش بدنه را برای شستشو از آستر جدا کرده و یا از این بخش برای تعویض مواد داخلی استفاده کنید. این هپی چیر دارای گارانتی دوساله از طرف نمایندگی رسمی بوده به همین دلیل می تواند اسودگی خاطر مصرف کنندگان را بابت طول عمر محصول فراهم کرد. برای خرید هپی چیر با قیمت ارزان و کیفیت بالا توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • قابلیت تعویض مواد داخلی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر شیبدار چرم

محصولات تولید شده در شرکت مبل شنی آرامش به عنوان بهترین تولید کننده محصولات شنی و راحتی در ایران، توسط سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش به طور مستقیم از تولید کننده به فروش می رسند. این محصولات دارای کیفیت بی نظیری بوده که قابل رقابت با تمامی محصولات خارجی می باشند و به همین دلیل، طول عمر بالایی دارند و تا سال ها نیاز شما را از بابت خرید محصولات راحتی، مرتفع خواهند کرد. هر یک از این محصولات نیز دارای قابلیت های متنوعی می باشند که هر فردی با سلیقه های متفاوت می تواند به انتخاب از میان این محصولات بپردازد. برای خریدی مناسب از طریق این سایت لازم است تا اطلاعات کاملی در خصوص این محصولات داشته باشید تا بتوانید به درستی و با توجه به نیاز خود از میان تنوع بالای محصولات انتخاب کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. هپی چیر شیبدار چرم یکی از محصولات تولید شده توسط این گروه است که در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت تا جهت خرید، شناخت کاملی را در مورد آن کسب نمایید. 


مشخصات ظاهری هپی چیر

در طراحی و تولید این هپی چیر تمامی استانداردهای روز دنیا لحاظ شده است به طوری که این محصول دارای ساختمانی طبی بوده و قابل استفاده به مدت طولانی می باشد بدون اینکه به بدن آسیب وارد کند و یا باعث ایجاد درد در کمر و زانوها شود. این محصول بدنه ای گرد دارد و دارای قطر 90 سانتی متری است. محصولی با این ابعاد به راحتی در فضاهایی متفاوت قرار گرفته و نیاز به فضای زیادی جهت استفاده ندارد. به همین جهت شما گزینه های زیادی را برای استفاده در پیش رو خواهید داشت. این هپی چیر برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است و فاقد دسته می باشد. هپی چیر شیبدار از پشتی بلندی برخوردار می باشد و ارتفاع کل محصول معادل با 130 سانتی متر است. مقدار کمی از ارتفاع ذکر شده مربوط به فاصله سطح زمین تا نشیمنگاه است و بخش بیش تر آن مربوط به پشتی بلند هپی چیر می شود. به طوری که این پشتی، به خوبی ستون فقرات و سر و گردن را دربر می گیرد و پوشش می دهد. بنابراین به راحتی خواهید توانست به این پشتی تکیه دهید تا از نشستن خسته نشوید. انعطاف بالای این پشتی نیز باعث شده است تا محصول به فرم ستون فقرات شما درآمده و حالتی مناسب برای بدن شما را به خود بگیرد. به این ترتیب با تکیه دادن به این پشتی، قادر خواهید بود تا زمان طولانی را به صورت نشسته سپری کنید بدون اینکه به بدن شما آسیب برسد و یا فشاری وارد شود. 


وزن پایین هپی چیر

این محصول دارای وزن کمی می باشد که به دلیل استفاده از مواد داخلی مرغوب اتفاق می افتد. مواد داخلی مورد استفاده در داخل این هپی چیر از بهترین نوع مواد یونولیتی بوده و دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی هستند. به طوری که این هپی چیر دارای وزنی برابر با 5 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. برای جابه جایی صحیح و اصولی این هپی چیر لازم است تا این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن هپی چیر بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا با کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است بدنه دچار آسیب شود. با وجود وزن پایین این محصول خواهید توانست به راحتی آن را از محیطی به محیط دیگر انتقال دهید. 


استحکام بی نظیر

این محصول قادر این وزنی معادل 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود. مواد داخلی مورد استفاده در تهیه این محصول استحکام بالایی دارند به طوری که با وارد شدن فشار زیاد، از حجم این محصول کاسته نشده و انعطاف آن نیز کم نخواهد شد. شما می توانید به راحتی از این هپی چیر سال های زیادی استفاده نمایید بدون اینکه نیازی به خرید محصول جدید داشته باشید. این هپی چیر دارای ضمانت دو ساله است که از سوی تولید کننده ارائه می شود تا خاطر شما از بابت کیفیت بالای آن آسوده شود. 


روش خرید

هپی چیر شیبدار چرم با قیمتی ارزان و کیفیتی عالی از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...