هپی چیر شیبدار با زیرپایی

کد 32127

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,412,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شیبدار با زیرپایی از پرطرفدارترین انواع هپی چیر بوده که برای استفاده تمام سنین در کار های مختلف از جمله استراحت و مطالعه و... طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. این هپی چیر یک زیرپایی استاندارد نیز داشته که می توانید با استفاده از ان یک خواب راحت را تجربه کنید. این زیرپایی قابلیت استفاده به عنوان میز را نیز دارد. روکش بدنه این هپی چیر را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه را می توانید به اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. پارچه چرم مصنوعی ساختاری نرم و بادوام داشته و با توجه به ویژگی ضدتعریق بودن ان می توان گفت استفاده طولانی مدت از هپی چیر مشکلی ایجاد نخواهد کرد. مواد تشکیل دهنده محصول نیز از یونولیت خرد شده است. این مواد یونولیتی باعث شده تمامی افراد با هر وزنی بتوانند از این هپی چیر استفاده کنند. زیرا در عین حال که وزن کم و نرمی زیادی دارند، قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. به همین دلیل این هپی چیر می تواند به راحتی تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. این هپی چیر دارای تکیه گاهی شیبدار بوده که ساختاری طبی دارد. به همین دلیل می توانید در فضاهای مختلف از جمله منازل و یا محل کار به راحتی از محصول استفاده نمایید. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که می تواند اسودگی خاطر شما را بابت طول عمر محصول فراهم کند. برای خرید هپی چیر با قیمت مناسب و کیفیت بالا توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 115 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر شیبدار با زیرپایی

جذابیت ظاهری از نکات مهم در تولید انواع هپی چیر می باشد به طوری که در زمان خرید، اولین مسئله ای که مد نظر خریدار واقع می شود، ظاهر محصول است. از مسائل بعدی مورد اهمیت در زمان خرید می توان به کیفیت هپی چیر و مواد مورد استفاده اشاره کرد. مسائل دیگری از قبلی قابلیت نظافت آسان، حمل آسان و ... در اولویت های بعدی قرار می گیرند. محصول خریداری شده باید علاوه بر داشتن ظاهری متناسب با سلیقه و نیاز شما، دارای کیفیت بالایی باشد که در اثر استفاده دچار آسیب نشده و شما در مدت کوتاهی محبور به خرید محصول جدید نشوید. هپی چیر شیبدار با زیرپایی یکی از محصولات زیبا و پرطرفدار تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشد که دارای ظاهری جذاب بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول با کیفیت توانسته رضایت صد در صدی خریداران را کسب نماید و به فروش بالایی برسد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این هپی چیر خواهیم پرداخت. 


طراحی بدنه ویژه 

ساختمان این هپی چیر به صورت خاص و ویژه ای طراحی شده است. در قسمت خارجی این هپی چیر شاهد دیواره ای با سطح صاف و یک دست و بدون چین خوردگی هستیم. فرم کلی این محصول به صورت مکعبی است که در گوشه ها، به صورت منحنی می باشد. این محصول به رنگ قرمز تهیه شده است و بدنه ای براق دارد که زیبایی بی نظیری را به وجود می آورد. این هپی چیر رویه ای به صورت شیبدار دارد که قسمت بالاتر آن در زمان نشستن، پشتی محصول را تشکیل خواهد داد. نشیمنگاه این هپی چیر دارای ارتفاع کمی می باشد و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت و ساده است. در دور تا دور بدنه این محصول نیز نوار مشکی رنگی دوخته شده است که زیبایی بیش تری به بدنه محصول می بخشد. این هپی چیر دوخت های زیبا و ظریفی دارد که توسط نخ هایی مقاوم و با کیفیت انجام شده است. 


ویژگی های زیرپایی

زیرپایی تولید شده برای این محصول دارای کاربردهای بسیاری می باشد و دارای ظاهری به صورت استوانه ای است. این زیرپایی از کیفیتی دقیقا مشابه با هپی چیر برخوردار است و دارای رویه ای از چرم مصنوعی و مواد داخلی با استحکام بالا می باشد. به همین دلیل برای استفاده بسیار مناسب بوده و همانند هپی چیر، طول عمر بالایی دارد. این محصول ارتفاعی دقیقا متناسب با نشیمنگاه هپی چیر دارد به طوری که در زمان استراحت و نشستن بر روی هپی چیر، می توانید به راحتی پاهای خود را بر روی این زیرپایی قرار داده و دراز بکشید. وجود این زیرپایی امکان استراحت آسان و طولانی مدت را به شما خواهد داد. شما از این محصول به عنوان پاف نشیمن به صورت مجزا نیز می توانید استفاده نمایید. در صورت نیاز می توانید این محصول را در هر فضایی قرار داده و بر روی آن بنشینید. وجود انعطاف بالا و ارتفاع مناسب به شما امکان استفاده راحت را می دهد. 


کیفیت رویه هپی چیر

این محصول دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که با دارا بودن ویژگی های مناسب، برای استفاده به عنوان رویه هپی چیر ایده آل است. این نوع از چرم مصنوعی پوسته پوسته نشده و در برابر ساییدگی و پارگی مقاومت بالایی دارد. رویه هپی چیر استحکام زیادی در برابر فشار بالا و ضربه دارد و با وارد شدن ضربه دچار پارگی نخواهد شد. هم چنین در اثر نشستن افرادی با وزن زیاد نیز این رویه آسیب نمی بیند و حالت خود را از دست نخواهد داد. این محصول از بهترین انواع هپی چیر است که دارای کیفیتی بی نظیر می باشد. این محصول را می توانید به راحتی تمیز کنید. در صورت کثیف شدن با یک دستمال نمدار این محصول قابل تمیز کردن می باشد. رویه این محصول کیفیت بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد که تا سال ها قابل استفاده است. 


راهنمای خرید

هپی چیر شیبدار با زیرپایی از بهترین انواع هپی چیر تولید شده در شرکت مبل شنی آرامش می باشد که دارای ویژگی های بی نظیری است. این محصول خاص را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید. با وارد شدن به این سایت سفارش خود را ثبت کرده و در زمانی کوتاه محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...