هپی چیر شیبدار اصل

کد 32046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,655,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شیبدار اصل یکی دیگر از بهترین نوع محصولات برای استفاده تمام سنین در زمان های مختلف از جمله استراحت و مطالعه و... بوده که توسط تولیدی مبل شنی ارامش طراحی و تولید شده است. این محصول زیبا از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که تکیه گاهی سرخود و شیبدار دارد. این تکیه گاه شیبدار و سرخود می تواند تمامی سطح کمر را پوشش داده تا بتوانید در داخل منزل و یا دفتر کار خود نیز از آن استفاده کنید. برای رفاه حال شما امکانی ایجاد شده تا بتوانید با مراجعه به فروشنده اصل رنگ بدنه محصول را در زمان خرید سفارش بدهید. این محصول را با روکش بدنه از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید شده است. این نوع پارچه بدنه نرم و باداوم بوده و می تواند بدون افت کیفیت وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کند. روکش های بدنه مخمل ساختاری ضدتعریق  داشته و برای استفاده در زمان های بسیار طولانی ایده آل هستند. این نوع روکش بدنه را می توانید به راحتی از آستر جدا کرده و به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر نیز از بهترین نوع شن های یونولیتی هستند. مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این نوع مواد داخلی به دلیل ساختار نرم و منعطف خود می توانند اسایش شما را در زمان استفاده مهیا کند. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز بوده که در زمان خرید ارائه شده و تضمینی بر طول عمر بالای محصول به شمار می رود. برای خرید هپی چیر می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بالا
  • دارای گارانتی 2 ساله

هپی چیر شیبدار اصل

یکی از بهترین و جذاب ترین نمونه های تولید شده هپی چیر، هپی چیر شیبدار اصل می باشد. این نمونه خاص دارای طراحی جذابی بوده و از ظاهری متفاوت برخوردار است. این نمونه طراحی اسپرتی دارد و مورد علاقه تمامی افراد، خصوصا جوانان واقع می شود. هپی چیر شیبدار اصل دارای طراحی فوق العاده راحتی می باشد و برای استراحت ایده آل است. این محصول با دارا بودن ساختمانی خاص و فوق العاده راحت، توانسته به فروش بالایی دست پیدا نماید. در ادامه به معرفی این محصول خواهیم پرداخت. 


ساختمان جذاب و اسپرت

این محصول دارای طراحی جالبی می باشد. حالت نشیمنگاه این هپی چیر به صورت زاویه دار و مربعی ساخته شده است و تکیه گاه به صورت یک تکه و در حالت شیبداری از نشیمنگاه قرار دارد. طراحی قسمت بالایی تکیه گاه نیز به صورت زاویه دار و مربعی می باشد. نشیمنگاه این هپی چیر در ارتفاع کمی از سطح زمین قرار دارد و با داشتن انعطاف زیاد، فوق العاه نرم و راحت می باشد. این نشیمنگاه به دلیل دارا بودن ارتفاع کم، به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و بدون احساس درد در زانو و کمر، بر روی این محصول نشسته و برخیزید.هم چنین در زمان نشستن، کف پاها بر روی زمین قرار می گیرد و پاهای شما آویزان نمی شود به همین علت از وارد شدن فشار به پاها و زانوها جلوگیری می شود. تکیه گاه این محصول نیز از ارتفاع زیادی برخوردار است که با تکیه دادن فرد، به خوبی تمامی سطح کمر و شانه های فرد را پوشش داده و حتی گردن را دربر می گیرد. نشیمنگاه این محصول از ابعاد مناسبی برخوردار است که برای تمامی افراد مناسب می باشد. 


استفاده آسان

از این محصول در تمامی فضاهای منزل و یا محل کار می توانید استفاده کنید. این هپی چیر دارای رنگ مناسب و شیکی است که به راحتی می توانید آن را در محل کار خود قرار دهید و در زمان استراحت و یا اوقات فراغت از کار، با نشستن بر روی آن، از خستگی خود بکاهید. برای استفاده از این هپی چیر کافی است که محصول را از بسته بندی خارج کرده و بر روی آن بنشینید تا به فرم دلخواه شما دربیاید. شما می توانید این هپی چیر را در مقابل تلوزیون قرار دهید و در هنگام تماشای تلوزیون از نشستن بر روی این هپی چیر استفاده نمایید. از این هپی چیر برای فعالیت هایی که نیاز به نشستن های طولانی مدت دارند استفاده کنید. شما می توانید این محصول را در زمان مطالعه در اتاق خود قرار دهید و از مطالعه ای آرامش بخش لذت ببرید. از دیگر موارد استفاده از این محصول، در زمان مسافرت و کمپینگ می باشد. این هپی چیر به سادگی در خودرو جای می گیرد و می توانید در زمان مسافرت و کمپینگ این محصول را به همراه خود ببرید تا در روز از یک نشیمنگاه فوق العاده راحت برای استراحت در مقابل آفتاب برخوردار باشید و در زمان شب، بتوانید دور از سرمای زمین، بر روی آن به خواب بروید. کیفیت بالای این هپی چیر امکان استفاده در فضاهای باز را به شما می دهد. 


حفظ کیفیت هپی چیر 

برای داشتن یک هپی چیر با کیفیتی همانند روز اول باید از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید. زیرا در صورت این کار، ممکن است رویه هپی چیر با زمین و اشیای تیز و یا لبه های دیوار برخورد کرده و دچار پارگی و یا پوسیدگی شود. برای جابه جایی توصیه می شود تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند نمایید که به دلیل دارا بودن وزن پایین، این کار به سادگی صورت می گیرد. شما باید از ریختن مایعات بر روی بدنه هپی چیر نیز خودداری کنید. زیرا با برخورد مایعات با مواد داخلی هپی چیر، انعطاف مواد داخلی کم شده و از حجم آن مواد کاسته می شود. در صورت بروز این اتفاقات نگران نباشید. زیرا می توانید رویه و مواد داخلی هپی چیر را تعویض کرده و محصولی جدید داشته باشید. 


خرید

برای خرید و ثبت سفارش هپی چیر شیبدار اصل با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش می توانید خرید خود را انجام دهید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...