هپی چیر شنی راحتی یک نفره

کد 13034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,178,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شنی راحتی یک نفره از جمله محصولات استاندارد و منحصر به فرد تولید شده برای استفاده در زمان استراحت و مطالعه و کار و... بوده که مناسب رده سنی بزرگسال در سال جدید روانه بازار شده است. ارگونومی ساخت بدنه این هپی چیر بیضی شکل بوده که یک نشیمنگاه بزرگ با تکیه گاهی استاندارد در اختیار شما قرار می دهد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر را پوشش داده تا راحتی بالایی تجربه کنید. برای تولید روکش بدنه این هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. زیرا این نوع پارچه در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و ساختاری ضداب و ضدتعریق دارد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده هستند. این نوع مواد وزنی کم با ساختاری نرم و منعطف داشته که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. در انتهای محصول یک زیپ تعبیه شده تا در صورت لزوم بتوانید بخش داخلی محصول را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبردوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این هپی چیر با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

هپی چیر شنی راحتی یک نفره

در شرکت بزرگ مبل شنی آرامش به عنوان برترین تولید کننده انواع محصولات راحتی و شنی در ایران، سعی بر این است تا محصولاتی متنوع با قابلیت های گوناگونی عرضه شود تا خریداران عزیز بتوانند به راحتی محصولی متناسب با نیاز های خود را خریداری نمایند. به این منظور، نوآوری در تولید سرلوحه کار طراحان در این شرکت می باشد و تمامی محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش دارای تفاوت هایی هستند. هپی چیر شنی راحتی یک نفره نیز محصولی راحتی با طراحی ویژه و خاص است که دارای محبوبیت بالایی در میان خریداران می باشد. این محصول نسبتا بزرگ ابعاد قابل توجهی دارد که لازم است تا در زمان خرید به آن توجه شود. در ادامه به نقد و بررسی هپی چیر شنی راحتی یک نفره خواهیم پرداخت. 


مشخصات ظاهری هپی چیر

این محصول دارای ساختمانی به صورت گرد است که دارای ارتفاعی کوتاه می باشد. ابعاد این هپی چیر در مقایسه با دیگر محصولات تک نفره نسبتا بزرگ است که لازم است تا فضای کافی برای استفاده از آن را در اختیار داشته باشید. با توجه به ابعاد بزرگ این محصول، هپی چیر نشیمنگاهی بزرگ و جادار دارد که در زمان خرید نیازی نیست به جثه افراد توجه شود و هر فردی به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. قطر این هپی چیر برابر با 120 سانتی متر است که برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است و تمامی افراد با رده های سنی مختلف به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. این محصول ارتفاعی کوتاه دارد که بخش بیش تری از آن مربوط به فاصله نشیمنگاه از سطح زمین است. پشتی این محصول کوتاه می باشد که تا قسمت گودی کمر را دربر می گیرد. ارتفاع این محصول برابر با 80 سانتی متر می باشد. 


مشخصات رویه هپی چیر 

برای پوشش رویه این محصول از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است. این نوع از چرم مصنوعی بسیار مرغوب بوده و در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت زیادی دارد. با وارد شدن ضربه به سادگی دچار آسیب نمی شود و در صورت وارد شدن فشار زیاد در اثر نشستن افرادی با وزن بالا، دچار تغییر حالت نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهد و به اصطلاح شل نخواهد شد. این رویه را می توانید به راحتی توسط یک دستمال نم دار تمیز کنید و به حالت اولیه بازگردانید. به علاوه بر روی این محصول یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. در صورت بروز آسیب در بدنه به راحتی می توانید این رویه را توسط یک خیاط تعمیر کنید. هم چنین می توانید رویه جدیدی را توسط سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با رویه قبلی تعویض نمایید. در زمان تغییر دکوراسیون این قابلیت به کاهش هزینه های شما کمک خواهد کرد. شما با استفاده از رویه جدیدی مطابق با دکوراسیون جدید می توانید محصول جدید داشته باشید و نیاز نیست تا یک هپی چیر دیگر خریداری نمایید. 


مشخصات مواد داخلی هپی چیر

از ویژگی های مواد داخلی می توان به وزن بسیار پایین آن اشاره کرد. این مواد داخلی وزن بسیار کمی دارند که در مقایسه با حجم هپی چیر، بسیار ناچیز محسوب می شود. به دلیل استفاده از این مواد داخلی، وزن بدنه هپی چیر برابر با 7 کیلوگرم می باشد که به سادگی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. با این وجود جابه جایی این محصول بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید در صورت نیاز این محصول را انتقال دهید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن استحکام بالای آن می باشد. این مواد داخلی از استحکام بالایی برخوردار هستند که با وارد شدن فشار زیاد، دچار کاهش حجم و افت کیفیت نمی شود. وارد شدن فشار زیاد به انعطاف این محصول نیز خدشه وارد نمی کند. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر شنی راحتی یک نفره با قیمتی ارزان به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در این سایت در تماس باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...