هپی چیر سبک جیب دار

کد 32014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,013,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر سبک جیب دار با دوام ترین محصول طبی است که به تازگی از تولیدی مبل شنی آرامش طراحی شده است و مورد استقبال افراد زیادی نیز قرار گرفته است. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشدکه در مجموع سعی در راضی نگه داشتن افراد دارد و توانسته تا به الان رضایت و خشنودی متقاضیان را نیز برآورده سازد. مبل شنی زیبا دارای بدنه ای به صورت نرم و لطیف است که در وهله اول این نرمی و لطافت را به دلیل جنس بدنه خود دارد. اما دلیل مهمی که برای این ویژگی در نظر گرفته شده است بخاطر محتویات درونی آن و نوع طراحی آن می باشد. مبل شنی در داخل خود مقدار زیاد یونولیت خرد شده دارد که قابلیت آن را داشته که کم و زیاد شود و باعث منعطف شدن محصول می گردد. این مبل شنی با این محتویات دارای وزن سبکی است که می توان به راحتی آن را به محل های مختلف جا به جا کرد و از آن در نقاط مختلف خانه استفاده کرد. محصول را می توان با توجه به این محتویات تخلیه کرد و به راحتی با مواد شویینده شستشو داد. به این طریق در هر زمان محصولی تمیز و پاکیزه خواهید داشت و برای افرادی که علاقه مند به تمیزی هستند و یا وسواس دارند نیز بهترین گزینه می باشد. در کنار محصول جیب بزرگی قرار گرفته است که سبب راحتی دسترسی به وسایل مورد نیاز در زمان استراحت می شود. برای خرید هپی چیر سبک جیب دار به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر سبک جیب دار

انواع متفاوتی از هپی چیر می باشند که همگی دارای طراحی های فانتزی و جالب هستند. در این میان برخی از این محصولات به صورت جذابی ساخته شده اند. یکی از انواع هپی چیر هایی که بسیار زیبا و فانتزی می باشد، هپی چیر سبک جیب دار می باشد. این محصول طراحی خاصی دارد که مورد علاقه تمامی گروه های سنی، خصوصا قشر جوان واقع می شود. در ادامه سعی داریم مشخصات این محصول را بیان کنیم.


مشخصات ظاهری محصول 

این هپی چیر دارای طول و عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر می باشد. هپی چیر سبک برای استفاده یک نفره طراحی شده است و شما قادر خواهید بود به راحتی بر روی این محصول خاص به استراحت پرداخته و ساعت های طولانی را بدون وارد شدن کوچکترین فشاری به بدن بنشینید. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه معادل 50 سانتی متر است و هر شخصی به راحتی می تواند بدون وارد شدن فشاری به زانوها بر روی این محصول نشسته و برخیزد. تمامی اندازه های لحاظ شده در تولید این هپی چیر کاملا استاندارد بوده و این محصول طبی می باشد. 


ظاهری فانتزی 

این هپی چیر از طراحی فانتزی بهره مند می باشد. این محصول به صورت کیسه ای ساخته شده است و دارای مساحت قاعده دایره ای شکل می باشد. این مساحت از کف هپی چیر زیاد بوده و به تدریج تا بالاترین قسمت هپی چیر که می رسیم، از مساحت آن کاسته می شود. تا بالاترین نقطه این هپی چیر که قسمت دسته می باشد مساحت به کمترین حد خود رسیده است. دوخت های رویه هپی چیر به صورت عمودی هستند و بسیار ظریف و زیبا طراحی شده اند. دسته این محصول نیز در بالاترین قسمت تکیه گاه، به صورت یک حفره قرار دارد که برای حمل و نقل آسان تر می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. این محصول از نشیمنگاهی بسیار راحت و مناسب برخوردار می باشد و دارای یک تکیه گاه با ارتفاع نسبتا بلند بوده که به خوبی قسمت کمر و گردن را پوشش می دهد. بنابراین به راحتی می توانید به این پشتی تکیه داده و از راحتی و نرمی آن لذت ببرید. 


استفاده آسان

هپی چیر سبک نسبت به دیگر محصولات دارای وزن کمتری بوده و به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. این محصول به جهت دارا بودن وزن پایین به راحتی قابل حمل است. بنابراین در هنگام استفاده می توانید به هر جایی که مایل بودید آن را ببرید و بر روی آن بنشینید. این هپی چیر را می توانید برای مطالعه و در اتاق خواب قرار دهید و در هنگام تماشای تلوزیون به مقابل تلوزیون انتقال دهید. از این محصول می توانید در محل کار و یا هر محیط دیگری استفاده نمایید. هپی چیر سبک نیاز به راه اندازی خاصی ندارد و به راحتی قابل استفاده می باشد. فقط کافی است که پس از انتخاب فضای مناسب برای قرار دادن هپی چیر، محصول را از بسته بندی خارج کنید و در محیط مورد نظر قرار دهید. این هپی چیر به صورت آماده به دست شما می رسد. 


نوع مواد داخلی 

مواد به کار رفته در تولید این هپی چیر از نوع یونولیت (فیبر) می باشد. این مواد با وزن بسیار کمی که دارند باعث شده اند تا محصول از وزن پایینی برخوردار باشد. هم چنین این مواد داخلی با دارا بودن استحکام بسیار بالا در برابر فشار، باعث شده اند تا هپی چیر از تحمل وزن زیادی بهره مند گردد. این مواد داخلی به خوبی بر روی یکدیگر جابه جا شده و با نشستن فرد بر روی هپی چیر، به فرم ایده آل می رسد. به این ترتیب در هنگام استفاده مکرر کوچکترین فشاری به کمر وارد نشده و بدن در وضعیت مناسبی قرار می گیرد. این مواد داخلی قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را داشته و باعث می شوند تا هپی چیر همواره در کیفیت اولیه باقی بماند. 


روش خرید

هپی چیر سبک جیب دار را می توانید با کیفیت عالی و قیمت ارزان از سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...