​​هپی چیر زیر پایی دار طبی

کد 33003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,671,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زیر پایی دار طبی از جمله محصولات راحت و بادوام شرکت مبل شنی آرامش است که دارای رنگبندی متنوع بدنه می باشد و می توان آن را در محیط های مختلفی از منزل مورد استفاده قرار داد. این محصول با داشتن مزیت های گوناگون می تواند گزینه مناسبی برای استراحت در محیط کار نیز به حساب بیاید و بتوان آن را در اتاق استراحت قرار داد و با داشتن قابلیت دو حالت برای استفاده می تواند تمامی افراد را راضی نگه دارد. دو حالت برای استفاده منظور حالت نشسته و درازکش است که می تواند راحتی زیادی را برای افراد رقم بزند. این محصول دارای یک عدد زیر پایی نیز می باشد که برای قرار دادن پاها در حالت استاندارد در نظر گرفته شده است و می توان در زمان استراحت در حالت درازکش پاها را به صورت صاف بر روی آن قرار داد و از کارایی آن لذت برد. مبل شنی مدنظر دارای جنسی مخمل می باشد که زیرپایی آن نیز از همان جنس است و می توان در صورت بروز لک به آسانی با کشیدن دستمال این کثیفی را رفع نمود. این محصول دارای ضمانت نامه رسمی دو ساله می باشد که در زمان بروز مشکل به کار می آید و می توان اطمینان کامل را درخصوص کیفیت و دوام به خریدار بدهد. جهت انتخاب و خریداری هپی چیر زیر پایی دار طبی می توان به نمایندگی رسمی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و با داشتن چنین مزیت هایی این محصول کاربردی و سبک را با تضمین گقته شده خریداری کرد.

طول 160 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 89 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر زیر پایی دار طبی

از محصولات پر طرفدار در سایت مبل شنی آرامش، می توان به هپی چیرهای زیرپایی دار اشاره کرد. این محصولات به صورت کامل بوده و با دارا بودن یک زیرپایی، امکان استفاده راحتتر را به شما می دهند. یکی از زیباترین و پرکاربردترین این محصولات، هپی چیر زیرپایی دار طبی می باشد. محصولی خاص با طراحی ویژه که برای استفاده در تمامی فضاها مناسب بوده و به دلیل دارا بودن رنگ مناسب، امکان استفاده در فضاهای رسمی را نیز به شما می دهد. این محصول فوق العاده راحت می باشد و با دارا بودن یک پاف همراه که به عنوان زیرپایی تقدیم شما می شود، فضای بسیار راحتی را برای نشستن شما فراهم خواهد کرد. در ادامه به نقد و بررسی این هپی چیر خواهیم پرداخت. 


محصولی خاص با طراحی ویژه

این هپی چیر به صورت بزرگ طراحی شده است و از ساختمانی گرد برخوردار می باشد. هپی چیر طبی دارای نشیمنگاهی بزرگ بوده که برای تمامی افراد، حتی افرادی با جثه بزرگ مناسب است. هر فردی به راحتی می تواند بر روی این هپی چیر نشسته و یا بخوابد. این محصول در ارتفاع کمی از سطح زمین قرار دارد و به همین علت نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت است. حتی می توانید این هپی چیر را برای استفاده در اختیار کودکان قرار دهید تا به تنهایی بر روی آن نشسته و بلند شوند. این محصول با داشتن زیر پایی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی بر روی آن بنشینید و در زمان استراحت پاهای خود را بر روی این زیرپایی قرار دهید تا از آویزان شدن آن ها جلوگیری شود. این هپی چیر دارای پشتی راحتی است که با تکیه دادن بر روی آن، پشتی به خوبی شانه ها و کتف را پوشش می دهد و به همین دلیل با نشستن طولانی مدت فرد اذیت نشده و به راحتی می تواند بر روی این محصول به خواب برود. رنگ این هپی چیر قهوه ای تیره می باشد که به راحتی در هر فضایی، حتی محیط های رسمی، قابل استفاده است. 


ابعاد بزرگ

این هپی چیر برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد. ابعاد بزرگ این محصول به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بر روی این هپی چیر به استراحت بپردازید. هپی چیر دارای طول 100 سانتی متر و عرض 87 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول برابر با 110 سانتی متر است. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر می باشد که به راحتی هر شخصی می تواند بدون اذیت شدن به راحتی بر روی آن بنشیند. تمامی اندازه های این محصول به صورت استاندارد طراحی شده است و با دارا بودن ساختمان طبی، به راحتی می توان ساعت های طولانی را از آن استفاده کرد. زیر پایی این محصول دارای ارتفاعی مطابق با نشیمنگاه هپی چیر می باشد که پاها به راحتی بر روی آن قرار می گیرد. 


مواد داخلی مورد استفاده 

این هپی چیر دارای وزن سبکی بوده که در هنگام استفاده و در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را حمل کنید. مواد داخلی این هپی چیر از مقاومت بالایی در برابر فشار برخوردار می باشند و با نشستن طولانی و استفاده افرادی با وزن زیاد، دچار تغییر حالت و افت کیفیت نخواهند شد. به همین علت هپی چیر از تحمل وزن زیادی بهره می برد و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. این مواد داخلی انعطاف فوق العاده ای داشته که با نشستن فرد، به فرم بدن شخص درمی آید و به همین علت در زمان نشستن کوچکترین فشاری متوجه بدن شخص نخواهد شد. در تولید این محصول از مواد ضد حساسیت استفاده شده است که برای استفاده افرادی با پوست های حساس مناسب بوده و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. 


خرید 

هپی چیر زیر پایی دار طبی را می توانید با قیمتی ارزان از تنها نمایندگی فروش و پخش محصولات کارخانه مبل شنی آرامشتهیه بفرمایید. برای این منظور با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت این محصول را درب منزل دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...