هپی چیر زیرپایی دار مخمل

کد 32090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیرزیرپایی دار مخمل نمونه ای زیبا و باکیفیت در میان هپی چیر های تولید شده توسط نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که در سال جدید طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر را با روکش بدنه ای از بهترین نوع مخمل تولید کرده اند. پارچه های مخمل نرم و بادوام بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. روکش بدنه مخمل ساختاری ضدتعریق داشته و استفاده طولانی مدت از آن مشکلی ایجاد نخواهد کرد. روکش بدنه را می توانید با استفاده از آب و مواد شوینده از طریق یک ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی شستشو دهید. مواد داخلی تشکیل دهنده هپی چیر یونولیتی بوده که وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارد.این مواد نرم و انعطاف پذیر هستند و می توانید با کم و زیاد کردن مواد یونولیتی ساختار بدنه هپی چیر را به راحتی تنظیم کنید. این هپی چیر از یک زیرپایی زیبا و مربع شکل برخوردار بوده که در زمان خواب می تواند راحتی شما را فراهم نماید. ارگونومی ساخت بدنه هپی چیر گرد بوده که که تگیه گاهی سرخود دارد. پس می توانید برای زمان خواب و مطالعه و تماشای تلویزیون و .... از این هپی چیر استفاده کنید. رنگبندی بدنه هپی چیر را در تنوع بالایی تولید کرده اند. پس در زمان خرید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. بدنه هپی چیر می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده اما وزن بدنه آن تنها 6 کیلوگرم می باشد. این هپی چیر دارای 2 سال ضمانت نامه معتبر بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن به حساب می آید. اگر قصد خرید هپی چیر با تخفیف مناسب و کیفیت بالا را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای زیرپایی شنی و دستگیره
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر زیرپایی دار مخمل

هپی چیرهای زیرپایی دار محصولات کاملی هستند که در هر حالتی قابلیت استفاده دارند. البته در طراحی این محصولات نوآوری زیادی به کار رفته است و تنوع در طرح و رنگ این محصولات، زیاد می باشد. به همین جهت هر فردی با هر سلیقه ای به راحتی می تواند به انتخاب میان این محصولات دست زده و محصول مورد نظر خود را خریداری نماید. به دلیل تنوع زیاد این محصولات، گاهی انتخاب از میان آن ها دشوار بوده و به این منظور جهت مشاوره خرید می توانید با شماره های این مرکز تماس گرفته و با کارشناسان در راستای خریدی بهتر و مناسب صحبت کنید. هپی چیر زیرپایی دار مخمل یکی از بهترین محصولات این دسته می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. 


محصولی با ابعاد کوچک و کم جا

این محصول دارای ابعادی کوچک است که مناسب برای استفاده در فضاهای محدود می باشد. شما توسط این هپی چیر می توانید به راحتی فضایی مناسب و دنج را در منزل خود برای استراحت و فعالیت های نشسته ایجاد نمایید. برای استفاده از این محصول نیازی به فضاهای بزرگ و محیط های وسیع ندارید و به سادگی در آپارتمان خود می توانید این محصول را قرار دهید و در زمان خستگی از کار روزمره با نشستن بر روی آن خستگی را از تن خود دور کنید. شما می توانید این محصول را در بالکن های کوچک نیز قرار دهید و علاوه بر لذت بردن از هوای تازه، از نشستن بر روی این هپی چیر نیز لذت ببرید. با استفاده از این هپی چیر می توانید به راحتی به انجام اموری که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند بپردازید. مطالعه کنید، بازی های کامپیوتری انجام دهید و یا استراحت نمایید. 


استفاده در فضاهای رسمی 

شما می توانید این محصول را در فضاهای رسمی نیز مورد استفاده قرار دهید. به واسطه داشتن رنگ مناسب و طراحی ساده و شیک این محصول، قابل استفاده در تمامی فضاها بوده و می توانید با تهیه این هپی چیر، محصول را در اتاق کار خود قرار دهید تا پس از گذراندن یک روز کاری سخت، در ساعات فراغت از کار و یا اوقات استراحت، بر روی این محصول بنشینید تا خستگی شما کمتر شود. هم چنین می توانید در زمان نشستن بر روی این هپی چیر، به کار با لپ تاپ پرداخته و یا پرونده های کاری را بررسی کنید. در این صورت هیچ فشاری به کمر و بدن شما وارد نمی شود و می توانید با کمترین میزان خستگی به کارهای خود رسیدگی کنید. شما می توانید این محصول را در سالن نشیمن منزل نیز مورد استفاده قرار دهید. زیرا رنگ این هپی چیر به سادگی با انواع دکوراسیون قابلیت هماهنگی داشته و می توان از آن در منزل نیز استفاده کرد. 


طراحی جالب زیرپایی

این محصول دارای یک زیرپایی به شکل مکعب است. این زیرپایی دقیقا دارای کیفیتی مشابه با هپی چیر بوده و در ساخت آن از بهترین مواد اولیه مشابه با هپی چیر استفاده شده است. در قسمت لبه های این محصول نیز از نوارهایی استفاده شده است که زیبایی آن را دوچندان می کند. در زمان استفاده از این هپی چیر، می توانید این زیرپایی را در زیر پاهای خود قرار دهید و به استراحت بپردازید. هم چنین با استفاده از این محصول می توانید پاهای خود را به راحتی دراز کنید تا از خستگی آن ها بکاهید. از این وسیله می توانید به عنوان پاف نشیمن نیز استفاده نمایید و به راحتی بر روی آن بنشینید. ارتفاع این محصول مطابق با ارتفاع نشیمنگاه تا سطح زمین است و به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید. این وسیله به عنوان یک میز کوچک در کنار هپی چیر هم کاربرد دارد. با قرار دادن آن در کنار هپی چیر، می توانید لوازم و وسایل خود را بر روی آن قرار دهید. 


مشخصات فنی 

این محصول دارای طول و عرض برابر با 100 سانتی متر بوده و ارتفاعی معادل 90 سانتی متر دارد. ابعاد این محصول برای استفاده تک نفره طراحی شده است و دارای نشیمنگاهی راحت و جادار می باشد. هپی چیر قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کرده بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود. این تحمل وزن بالا به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب اتفاق می افتد. محصول فوق دارای ضمانت نامه دو ساله می باشد تا خاطر شما مشتریان عزیز از بابت کیفیت بالای هپی چیر آسوده شود. 


خرید

هپی چیر زیرپایی دار مخمل را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...