هپی چیر زیرپایی دار با رویه اصل

کد 32005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,124,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زیرپایی دار با رویه چرم یکی دیگر از محصولاتی است که با بدنه ای ضخیم برای افراد مختلفی طراحی وتولید شده است و در جهت داشتن آرامش و آسایش در زمان استراحت های روزانه افراد به کار می رود. این محصول خاص بدنه ای دارای دو بخش دارد که می تواند نهایت لذت را برای استفاده کنندگان داشته باشد همچنین این محصول یک زیر پایی نیز در کنار خود دارد که می تواند به منظور حفظ تعادل و حالت استاندارد بدن به کار گرفته شود. طراحی این محصول خاص به گونه ای است که می تواند تکیه گاهی برای افراد ایجاد سازد. این تکیه گاه به طور کلی بدن افراد را فرا می گیرد و می تواند سبب صاف ماندن کمر افراد باشد. با وجود بدنه نرم و منعطف محصول می توان گفت که این مبل شنی بهترین گزینه برای خستگی های روزانه است و پس از هر بار کار در طول روز استفاده می شود.


همچنین می تواند در محیط کار نیز به کار گرفته شود و در بخشی به عنوان اتاق استراحت قرار بگیرد. از سوی دیگر این مبل شنی بدنه ای با طول عمر بالا دارد تا استفاده کننده در زمان خرید بتواند بهترین تجربه را کسب کند و نهایت استفاده را نیز به عمل آورد. افراد زیادی به سمت خرید این مبل شنی می آیند و آن را برای محل های مختلف تهیه می کنند اما می تواند بزرگ ترین و معتبر ترین مرجع برای خرید هپی چیر زیرپایی دار با رویه اصل را تولیدی مبل شنی آرامش دانست 


طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


هپی چیر زیرپایی دار با رویه اصل 

انواع مختلفی از هپی چیر در کارخانه مبل شنی آرامش تولید می شوند که هر شخصی با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند اقدام به خرید نماید. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت بزرگ، دارای کیفیت بسیار عالی و ضمانت دو ساله می باشند. در تولید این محصولات سعی شده که استانداردهای روز دنیا رعایت شود تا رضایت صددر صدی خریداران عزیز را شاهد باشیم. هپی چیز زیرپایی دار با رویه اصل یک محصول خاص و فوق العاده می باشد که توسط این شرکت مشهور تولید شده است. در ادامه به معرفی مشخصات این هپی چیر می پردازیم. 


ظاهری ساده و شیک

این هپی چیر از طراحی ظاهری ساده بهره مند می باشد. این محصول دارای فرمی کیسه مانند است. مساحت قاعده این محصول به صورت دایره می باشد که تا قسمت بالای آن و بخش تکیه گاه از مساحت قاعده کاسته شده و فرمی کیسه مانند به هپی چیر می دهد. نشیمنگاه این هپی چیر در قسمت میانی این محصول واقع شده است. ارتفاع این نشیمنگاه تا سطح زمین به گونه ای طراحی شده که در هنگام نشستن و برخاستن زانوها و کمر اذیت نشود. دارا بودن تکیه گاه بلند از ویژگی های عالی این هپی چیر می باشد. این محصول دارای تکیه گاهی بلند است که تا قسمت سر و گردن را دربر می گیرد. در هنگام تکیه دادن شانه های فرد و گردن به خوبی در تماس با این تکیه گاه قرار می گیرد و می توان سر را بر روی این تکیه گاه قرار داده و استراحت کرد. با داشتن انعطاف بالا، به خوبی انحنای موجود در ستون فقرات و گردن پر شده و با استراحت طولانی مدت هیچ فشاری به گردن و سر وارد نشده و از عوارضی مانند درد گردن و خشک شدن گردن جلوگیری می شود. این محصول با دارا بودن یک زیر پایی مکعبی راحتی بیش تری را برای شما فراهم کرده و پس از نشستن با قرار دادن پا بر روی این زیرپایی به راحتی می توانید به استراحت بپردازید. با این کار گردش خون در بدن افزایش یافته و خستگی از تن شما بیرون می شود.


فضاهای مورد استفاده 

این هپی چیر با دارا بودن رنگ ساده مشکی جذاب و شیک به راحتی با تمامی فضاها و انواع دکوراسیون ها هماهنگ شده و قابل استفاده در هر محیطی می باشد. این محصول را می توانید در مقابل تلوزیون قرار دهید و ساعت های طولانی بدون احساس خستگی به تماشای تلوزیون بپردازید. این این هپی چیر می توان برای مطالعه استفاده نمود. این محصول را می توانید در هنگام بازی های کامپیوتری استفاده کنید و از وارد شدن فشار به گردن جلوگیری نمایید. این هپی چیر را می توانید در دفتر کار خود قرار دهید و در میان روز و وقت های خالی بر روی آن به استراحت پرداخته تا خستگی تمام روز از بدن شما خارج شود. 


جنس رویه هپی چیر 

رویه این هپی چیر جذاب از چرم مصنوعی دوخته شده است. رویه این محصول با دارا بودن کیفیت بسیار بالا، در برابر ساییدگی و پارگی مقاومت زیادی داشته  به سادگی دچار آسیب نمی شود. هم چنین این رویه در برابر فشار بالا مقاوم است و در صورت نشستن افراد با وزن زیاد دچار آسیب نمی شود. دوخت های این رویه در نهایت ظرافت انجام شده است و در تولید آن از نخ هایی مقاوم استفاده شده است. رویه محصول قابلیت شستشو داشته و به راحتی از بدنه اصلی جدا می شود.


پارامتر های ظاهری هپی چیر 

این محصول دارای طول و عرض 90 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر است. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه معادل 50 سانتی متر می باشد که کاملا استاندارد طراحی شده است. ابعاد مناسب این محصول باعث شده تا بتوانید در فضاهای محدود نیز از آن استفاده کنید. 


ثبت سفارش 

برای تهیه هپی چیر زیرپایی دار با رویه اصل با قیمتی ارزان می توانید وارد سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش شده و سفارش خود را ثبت کنید. در زمانی کوتاه این محصول خاص را درب منزل دریافت خواهید کرد. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...