هپی چیر زرشکی یک نفره ایرانی

کد 22133

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,833,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زرشکی یک نفره ایرانی با قیمت ارزان در سایت مبل شنی آرامش با ارسال رایگان و گارانتی دو ساله و تحویل درب منزل

هپی چیر زرشکی یک نفره ایرانی محصولی زیبا ، با رنگی جذاب می باشد که قادر است نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید . رویه این محصول از پارچه بسیار منعطف تهیه شده که در حین استفاده حس راحتی و آرامش را به شما القا خواهد نمود . همچنین این رویه از استحکام قابل قبولی برخوردار بوده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که انعطاف محصول را افزایش داده و موجب شده که به راحتی با بدن شما شکل بگیرد . به همین منظور بدن در بهترین موقعیت قرار گرفته و در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نخواهید شد . در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده ومورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید با افزایش و کاهش حجم یونولیت ها ، این هپی چیر را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید و در صورت لزوم این محتویات را تعویض نمایید . وزن این محصول در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد . و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم بوده که نشان از کیفیت و طول عمر بالای آن دارد . شما می توانید این محصول را از طریق فروشگاه مبل شنی و به صورت حضوری یا اینترنتی ، به همراه ضمانت نامه 2 ساله خریداری نمایید .


  • طول : 90 سانتی متر 
  • عرض : 90 سانتی متر
  •  ارتفاع : 80 سانتی متر 
  • تحمل وزن : 150 کیلوگرم
  •  وزن محصول : 5 کیلوگرم دارای ضمانت 2 ساله قابلیت تعویض ساختار داخلی

هپی چیر زرشکی یک نفره ایرانی

هپی چیر ها از آن دسته از محصولاتی می باشند که هر کس با دیدنش، به فکر استراحت می افتد. این محصولات قادر هستند بستری آرام و نرم و راحت را برای شما فراهم کنند تا استراحتی تمام عیار را تجربه کنید. حتی در صورت نشستن کوتاه مدت نیز بر روی آن ها، احساس خوشایندی به شما دست می دهد که خستگی را از تن به در می کند. هپی چیر زرشکی یک نفره ایرانی یک محصول خاص و بی نظیر برای استراحت در میان روز به شمار می رود که با دارا بودن ویژگی های خاص، توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه این محصول جذاب را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


هپی چیر فانتزی و شیک

این محصول ساختمانی استوانه ای شکل دارد. مبل شنی به صورت یک توپ گرد ساخته شده است که قسمت نشیمنگاه آن فرورفته می باشد. این محصول دارای دوخت هایی عمودی بر روی بدنه است. فرم فانتزی این مبل شنی جذابیت بالایی به آن بخشیده است. هپی چیر به رنگ بنفش می باشد. رنگ این محصول باعث شده است تا در هر فضایی اعم از دفتر کار، مورد استفاده قرار گیرد. 


مواد داخلی به کار رفته

این هپی چیر از مواد داخلی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. به همین دلیل بسیار نرم و راحت بوده و از انعطاف بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که با نشستن بر روی آن، محصول کاملا به فرم بدن شخص درآمده و کوچک ترین فشاری به بدن وارد نمی شود. این مواد داخلی سبک هستند و برای جا به جایی مبل شنی می توانید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این مواد داخلی مقاومت بالایی در برابر فشار دارند و با نشستن فرد با وزن زیاد، از حجم مواد داخلی کاسته نشده و کیفیت آن کم نمی شود. نکته مهم در نگه داری از محصول، این است که باید مراقب بود آب و مایعات دیگر بر روی مواد داخلی مبل شنی نریزد. در صورت برخورد مایعات با مواد داخلی مبل، این مواد داخلی به هم چسبیده و سفت شده و از حجم مواد داخلی کاسته می شود. به همین دلیل محصول دیگر کیفیت اولیه را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی جدیدی را از سایت تولیدی مبل شنی ارامش خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید. در این صورت محصول به کیفیت اولیه بازمی گردد. 


رویه هپی چیر

این هپی چیر از رویه ای از جنس چرم مصنوعی تولید شده است. رویه این محصول توسط نخ های محکم و با کیفیت دوخته شده که در برابر فشار مقاومت بالایی دارند و در قسمت درزها مشکلی ایجاد نمی شود. رویه هپی چیر دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در برابر ساییدگی و پارگی مقاومت زیادی دارد. رویه محصول قابلیت شستشو نیز دارد و به راحتی می توان آن را مورد شستشو قرار داد. برای جلوگیری از برخورد آب با مواد داخلی در هنگام شستشو باید رویه را توسط زیپ که بر روی هیی چیر موجود است از قسمت آستر جدا کنید و سپس بشویید. هم چنین در صورت وارد شدن آسیب به رویه مبل شنی می توانید رویه را تعویض کنید. 


کاربردهای فراوان

از این هپی چیر در هر محیطی می توان استفاده نمود. به دلیل دارا بودن رنگ شیک و جذاب می توان آن را در محل کار نیز استفاده کرد و در میان روز به استراحت بر روی آن پرداخت. این هپی چیر را می توان در مقابل تلوزیون قرار داد و به راحتی بر روی آن به تماشای تلوزیون پرداخت. برای بازی های کامپیوتری نیز می توان از این محصول استفاده کرد تا بدن اذیت نشده و به کمر فشاری وارد نشود. از این مبل شنی می توان برای مطالعه نیز استفاده نمود. 


روش خرید

هپی چیر زرشکی یک نفره ایرانی را می توانید با قیمتی ارزان از سایت فروشگاه مبل شنی ارامش خریداری نمایید. با وارد شدن به این سایت و سفارش محصول، در زمانی کوتاه هپی چیر را درب منزل دریافت کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...