هپی چیر راحتی یک نفره چرم

کد 32142

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,926,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی یک نفره چرم یکی دیگر از محصولات طبی و استاندارد تولید شده توسط نمایندگی مبل شنی برای رده سنی بزرگسال بوده که با طول عمر بالا روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. این نوع روکش در برابر وزن بالا و فشار مقاوم باقی می ماند. توجه داشته باشید ساختار روکش هپی چیر ضدتعریق و ضداب بوده پس برای استراحت های طولانی و یا تماشای تلویزیون و.. مناسب است. رنگ بدنه محصول ترکیبی از قرمز و مشکی بوده که تضاد زیبایی به نمایش می گذارد. اما برای رفاه حال شما قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان فراهم شده است. بخش داخلی هپی چیر را یونولیت خرد شده تشکیل می دهد. زیرا این نوع مواد وزن کم و نرمی بالا داشته که می توانند وزن بسیار زیادی را تحمل کنند. این وزن کم موجب شده تا مصرف کننده با استفاده از دستیگره تعبیه شده در بخش بالایی هپی چیر به راحتی محصول را جا به جا کند. برای تعویض و یا شارژ مجدد مواد داخلی یک زیپ در بخش بالایی هپی چیر تعبیه شده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر راحتی یک نفره چرم

در سایت مبل شنی آرامش شاهد بالاترین تنوع هپی چیرهای راحتی هستیم. این گونه از محصولات در ظاهر و رنگ دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که با مراجعه به این سایت قادر خواهید بود محصولی متناسب با نیاز خود را به راحتی جست و جو کرده و خریداری نمایید. برای خرید هپی چیر مناسب برای خود لازم است تا اطلاعاتی کافی در خصوص این محصول کسب کنید. به همین علت سعی داریم تا مشخصات تمامی این محصولات را به طور دقیق خدمت شما ارائه کنیم تا بتوانید به راحتی اقدام به خرید نمایید. هپی چیر راحتی یک نفره چرم یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است که با دارا بودن طراحی اسپرت و زیبا، به ایجاد فضایی راحت و دنج در محیط های گوناگون کمک می کند. در ادامه این مطلب هپی چیر راحتی یک نفره چرم را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی اسپرت

این محصول دارای طراحی زیبا و فانتزی می باشد و سبک طراحی آن به صورت گرد است. در رویه هپی چیر راحتی از دو رنگ قرمز و مشکی استفاده شده است که زیبایی بی نظیری به محصول می بخشد. شما می توانید به راحتی از این محصول در فضاهایی هم چون باشگاه های ورزشی، کافی شاپ، منزل، اتاق خواب و ... استفاده کرده و فضایی راحت را برای استراحت و کار ایجاد نمایید. این محصول فاقد دسته می باشد و نشیمنگاهی بزرگ دارد. به طوری که در زمان خرید نیازی نیست به ابعاد بدنی فرد توجه کنید و هر فردی با هر جثه ای به راحتی می تواند از این هپی چیر استفاده نماید. این محصول دارای پشتی بلندی است که به خوبی ستون فقرات را پوشش می دهد و تا قسمت سر و گردن را دربر می گیرد. ظاهر این محصول کاملا اسپرت بوده و طراحی بدنه آن به صورت استاندارد و طبی می باشد. به همین جهت از نشستن بر روی آن خسته نشده و می توانید ساعت های طولانی را بر روی این هپی چیر سپری کنید. 


پارامتر های ظاهری هپی چیر

این محصول دارای طول و عرض 90 سانتی متری می باشد که برای استفاده نیاز به فضای زیادی ندارد و در محیط های محدود آپارتمانی نیز می توان آن را قرار داد و به استفاده از آن پرداخت. ارتفاع این هپی چیر برابر با 130 سانتی متر است که بخش کمی از آن مربوط به فاصله سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه بوده و مابقی این ارتفاع به قسمت پشتی آن مربوط می شود. این محصول ابعادی استاندارد داشته که به راحتی در فضاهای گوناگون قابل استفاده است. 


جابه جایی آسان

از ویژگی های بارز این هپی چیر دارا بودن وزن بسیار پایین است. به دلیل استفاده از مواد داخلی یونولیتی در تولید این محصول، هپی چیر دارای وزن بدنه پایین و حجم بالایی می باشد. به همین دلیل وزن این محصول برابر با 6 کیلوگرم است که در مقایسه با حجم آن، وزن ناچیزی محسوب شده که شما به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. برای جابه جایی این هپی چیر توصیه می شود به جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه هپی چیر، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. زیرا در صورت کشیدن این هپی چیر بر روی زمین ممکن است محصول با لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. به دلیل وزن پایین بدنه نیز جابه جایی این محصول بسیار ساده می باشد و شما می توانید به راحتی این هپی چیر را از سطح زمین بلند کرده و حمل کنید. 


کیفیت بالا 

این محصول از بهترین مواد اولیه تولید شده است. رویه این هپی چیر دارای مقاومت بالایی می باشد و به سادگی دچار آسیب و پارگی نخواهد شد. هم چنین مواد داخلی به کار رفته در تولید این هپی چیر نیز استحکام بالایی دارند و شما به راحتی می توانید سال های زیادی بدون افت کیفیت از این محصول استفاده نمایید. این هپی چیر قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود. برای آسودگی خاطر شما از بابت کیفیت محصول، تولید کننده ضمانت نامه دو ساله برای این هپی چیر ارائه کرده است تا مهر تأییدی بر کیفیت این محصول باشد. 


روش خرید

هپی چیر راحتی یک نفره چرم با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل تهیه و خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...