هپی چیر راحتی یک نفره دخترانه

کد 32179

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000
2,139,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی یک نفره دخترانه یکی دیگر از محصولات پرفروش تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که ساختاری طبی و طول عمری بالا دارد. ارگونومی ساخت بدنه این هپی چیر مستطیلی بوده که تکیه گاهی سرخود دارد. ظاهر محصول مانند مبل های راحتی کلاسیک بوده پس می توانید در محل کار و سالن پذیرایی و.. از ان استفاده کنید. تکیه گاه سرخود و مرتفع محصول تمامی سطح کمر را پوشش داده تا راحتی بالایی تجربه نمایید. رنگ بدنه هپی چیر صورتی بوده به همین دلیل در میان دختران به محبوبیت بالایی دست یافته است. برای تولید روکش بدنه محصول از بادوام ترین نوع پارچه استفاده شده که ساختاری ضدتعریق داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم می ماند. این روکش بدنه قابلیت شستشو با اب و مواد شوینده را دارد. بخش داخلی هپی چیر نیز از مواد یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد سبک و انعطاف پذیر بوده و توانایی تحمل وزن بالایی دارد. می توانید به راحتی این مواد را تعویض و یا مجدد شارژ کنید. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب و طول عمر بالا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم

هپی چیر راحتی یک نفره دخترانه

هپی چیر راحتی یک نفره دخترانه برترین و فانتزی ترین محصول طبی برای استفاده مخاطبان خاصی است که در واقع دختر ها را شامل می شود. افراد زیادی تمایل به داشتن اسباب فانتزی دارند و به این وسیله قصد دارند فضایی که در آن قرار دارند را به شکل جذابی در بیاورند. این محصول همان وسایلی است که در اتاق خواب دختر ها مورد استفاده قرار می گیرد و به خاطر داشتن رنگ صورتی ملایم بیش ترین محبوبیت را نسبت به سایر محصولات دارد. هپی چیر مد نظر علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد که در نتیجه با خرید می توانید در طی سال های زیاد از آن لذت ببرید. ساختار این محصول به گونه ای است که نهایت آرامش و راحتی را به دنبال دارد و می تواند بهترین شرایط را برای مخاطب ایجاد سازد. در هر حالت کسانی که به راحتی خود و بدن خود اهمیت می دهند این وسیله طبی را خریداری می کنند و برای استفاده در تایم طولانی در محیطی مناسب قرار می دهند. هپی چیر راحتی دارای سازگاری لازم نسبت به استفاده افراد است و سعی دارد که خاص ترین محصول را ایجاد سازد. برخورداری از مزیت ضد حساسیت و ضد تعریق نمونه ای از مزیت های منحصر به فرد این محصول می باشد که با این وجود خرید آن به بهترین شکل انجام می شود. کسانی که به دنبال داشتن هپی چیر راحتی یک نفره دخترانه می باشند مطالب زیر را مطالعه کنند.


ایجاد بهترین موقعیت در بدن

افراد همواره دارای نیاز های مختلف می باشند که در طول روز باید به آن ها پاسخ بدهند. یکی از اصلی ترین این نیاز ها نیاز به آرامش و راحتی است که در بدن در طول روز باید برقرار شود. برای رسیدن به این موقعیت و پاسخ دادن به این نیاز افراد به دنبال خرید برترین محصول با دوام بالا می باشند تا به بهترین شکل محصول را در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار دهند. از جمله وسایل طبی که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است هپی چیر ها می باشند که با تنوع بسیار زیادی با توجه به انواع سلیقه ها تولید شده اند و آماده خرید شما عزیزان می باشد. این محصول می تواند به راحتی نیاز افراد به آرامش را پاسخ بدهد و در طول روز با دفعات بالا مورد استفاده قرار گیرد. هپی چیر راحتی یک نفره دخترانه  نیز نمونه ای بارز از این محصولات است که البته برای گروه سنی خاصی طراحی شده است و می تواند به راحتی بدن را در شرایط دلخواه قرار دهد. داشتن راحتی و آسایش از جمله شرایطی است که می توان با کسب آن ها نیاز به استراحت در طول روز را پاسخ داد و به بهترین شکل تایم روز خود را تنظیم کرد.


تکیه گاه استاندارد

به منظور قرار گیری بدن به حالت استاندارد و جلوگیری از آسیب رسیدن به ستون فقرات محصول دارای یک تکیه گاه می باشد که طراحی آن به بهترین شکل انجام شده است. این تکیه گاه راحت و با آرامش فضایی منحصر به فرد را ایجاد کرده است تا به این صورت بتوان از بروز مشکل و ایجاد خستگی در بدن جلوگیری نمود. تکیه گاه بلند می باشد که در نتیجه قادر است تا گردن افراد نیز فضا را فراهم کند. این شرایط به خاطر کسب آرامش زیاد تر در نظر گرفته شده است و برترین طراحی در گروه هپی چیر می باشد. به این صورت افراد با مشاهده این محصولات خرید را انجام می دهند.


استحکام بدنه

به خاطر وجود مقدار زیادی محتویات داخلی در بدنه محصول دارای استحکام زیادی می باشد که می تواند به راحتی شرایط دلخواهی را ایجاد کند. با این وجود افراد با تکیه بر تکیه گاه بدنه محصول را واژگون نمی کنند و محصول دچار تغییر شکل نیز نخواهد شد. در نتیجه وجود استحکام از مزیت های قابل توجهی است که در ساخت این محصول رعایت شده است.


خرید

قیمت خرید هپی چیر راحتی یک نفره دخترانه بسیار مناسب است و در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...