هپی چیر راحتی یکنفره جین

کد 22077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,887,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی یکنفره جین یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و منحصر به فرد نمایندگی رسمی هپی چیر بوده که برای استفاده محیط های مختلف منزل مانند اتاق خواب ، سالن پذیرایی و.. طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر 6 کیلوگرم وزن بدنه داشته پس به راحتی جا به جا می شود. این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و هپی چیر می تواند تا 130 کیلوگرم وزن را تحمل کند. ارگونومی ساخت بدنه هپی چیر کاملا گرد بوده و بدنه منعطف ان در اثر استفاده منعطف با فرم بدن افرد تغییر حالت می دهد. به همین دلیل می توانید برای استراحت و مطالعه و کار و.. این هپی چیر را انتخاب کنید. محصول شامل گارانتی دوساله نیز بوده تا اسودگی خاطر شما را بابت طول عمر بالای هپی چیر فراهم اورد. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از بادوام ترین نوع پارچه جین استفاده کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده پس استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. کیفیت بالا و رنگ ثابت بودن روکش بدنه موجب شده تا بتوانید ان را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. این نوع پارچه در برابر وزن بالا کاملا مقاوم است. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیت خرد شده نرم و منعطف بوده تا ارامش را برای شما به همراه بیاورد. این نوع مواد داخلی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. پس تمام افراد به راحتی می توانند این محصول را انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد خرید این هپی چیر را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 ساتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: جین
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر راحتی یکنفره جین

یکی از زیباترین تولیدات گروه مبل شنی آرامش، هپی چیر راحتی یکنفره جین می باشد. از ویژگی های بارز این هپی چیر می توان به دارا بودن ارتفاع نشیمنگاه کوتاه و پشتی بلند اشاره کرد. این محصول دارای رویه ای زیبا و طراحی جذاب و فانتزی است که فضایی راحت و ایده آل را برای نشستن شما فراهم خواهد کرد. در ادامه این مطلب سایر مشخصات این محصول را به طور کامل بیان می کنیم تا جهت خرید، آشنایی کامل با این محصول داشته باشید. 


ابعادی استاندارد و مناسب

هپی چیر راحتی یکنفره دارای اندازه هایی کاملا مناسب می باشد که با دارا بودن طراحی ویژه و جالب امکان استفاده در فضاهایی محدود را در اختیار شما قرار خواهد داد. این محصول دارای طراحی به صورت گرد است و طول و عرض آن معادل 98 سانتی متر بوده و ارتفاعی معادل 120 سانتی متر دارد. برای استفاده از این محصول کافی است آن را از بسته بندی خارج کرده و در فضایی مناسب قرار دهید. این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد و نیازی به تجهیزات جهت راه اندازی ندارد. هپی چیر فاقد دسته می باشد و نشیمنگاهی جادار و مناسب دارد که تمامی افراد با جثه های گوناگون می توانند با راحتی از آن استفاده نمایند. هپی چیر فوق دارای پشتی بلندی می باشد که بخش بیش تر ارتفاع ذکر شده مربوط به ارتفاع پشتی است. به همین جهت تکیه دادن به این پشتی بسیار لذت بخش بوده و این پشتی شانه ها و گردن را به خوبی پوشش می دهد و محیطی راحت برای استراحت ایجاد می کند. 


تحمل وزن بالا

این محصول از مواد داخلی مقاوم و با استحکام بالا برخوردار می باشد که تحت استفاده های طولانی مدت دچار تغییر شکل نشده و حالت خود را از دست نمی دهد. شما می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید و این هپی چیر طی وارد شدن فشار زیاد، دچار کاهش حجم نشده و انعطاف خود را از دست نخواهد داد. به همین جهت این محصول دارای طول عمر بالایی بوده و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. 


قابلیت جابه جایی آسان

مواد داخلی مورد استفاده در داخل این هپی چیر دارای حجم بالا و وزن کمی می باشند. به همین جهت این محصول از وزن کمی برخوردار بوده و وزن آن برابر با 6 کیلوگرم است. برای جابه جایی و انتقال اصولی این هپی چیر، و هم چنین جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه، لازم است تا در زمان جابه جایی محصول را بر روی زمین نکشید و هپی چیر را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. وزن کم بدنه به شما امکان جابه جایی و انتقال آسان را خواهد داد. 


رویه ای با کیفیت 

برای پوشش این هپی چیر از نوعی پارچه جین استفاده شده است که بسیار مقاوم بوده و استحکام بالایی دارد. این رویه طی استفاده های طولانی مدت دچار تغییر شکل نشده و حالت خود را از دست نمی دهد. رویه این محصول از استحکام بالایی بهره می برد و با برخورد اشیا به سادگی پاره نشده و در برابر ضربه و فشار مقاوم است. هم چنین این رویه دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد. رویه محصول ضد حساسیت است و نرم و لطیف می باشد، به همین دلیل برای افراد با پوست های حساس و کودکان ایجاد مشکل نمی کند. این رویه به سادگی در ماشین لباسشویی شسته می شود. برای این کار می توانید رویه را توسط زیپی که بر روی آن تعبیه شده است از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. 


موارد استفاده 

بالا بودن کیفیت بدنه این محصول به شما امکان استفاده در انواع فضاها و محیط های باز را می دهد. شما می توانید این محصول را به سادگی در داخل خودرو قرار دهید و در مسافرت و گردش ها به همراه خود ببرید. هم چنین می توانید از این هپی چیر در فضاهای باز همچون تراس منزل استفاده کنید. این محصول برای فعالیت هایی هم چون مطالعه و کار با لپ تاپ بسیار مناسب است و خستگی شما را در زمان این فعالیت ها به حداقل می رساند. 


خرید

هپی چیر راحتی یکنفره جین یکی از بهترین تولیدات گروه مبل شنی آرامش می باشد. برای خرید این محصول با قیمتی ارزان با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش هپی چیر راحتی یکنفره جین را سفارش دهید و درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...