هپی چیر راحتی کودکانه

کد 32065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,838,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی کودکانه از جمله ارزانترین هپی چیر های راحتی برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال بوده که با طراحی بدنه منعطف و راحت و طول عمر بالا توانسته پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. این هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و تیکه گاهی سرخود و نشیمنگاهی نرم دارد. این تکیه گاه سرخود تمامی سطح کمر کودک را پوشش داده تا در زمان استفاده بدن آن و ستون فقرات فرزند شما در حالت استاندارد و طبی قرار بگیرد. به همین دلیل در زمان انجام بازی های کامپیوتری یا تماشای تلویزیون و... برای استفاده کودکان توصیه شده است. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از مرغوب ترین نوع یونولیت با ساختاری خرد شده می باشد. این ساختار خرد شده موجب شده تا بدنه محصول انعطاف پذیر و کاملا نرم شده و در اثر استفاده و با گذر زمان منطبق با فرم بدن فرد تغییر حالت می دهند. لازم به ذکر بوده مواد شونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. روکش بدنه محصول را از نوع پارچه لطیف مخمل تولید کرده اند. روکش های مخمل ضدتعریق بوده و می توانید به راحتی آن ها را از آستر جدا کرده و به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. این نوع روکش های بدنه می توانند بدون افت کیفیت وزن و فشار بالایی را تحمل کرده و کاملا بادوام می باشند. شما می توانید با مراجعه به فروشنده اصل رنگ بدنه محصول را در زمان خرید با سلیقه فرزند خود سفارش بدهید. این هپی چیر زیبا تنها 5 کیلوگرم وزن بدنه داشته اما می تواند تا 120 کیلوگرم وزن را بر روی بدنه خود تحمل کند. به همین دلیل تا سنین نوجوانی برای فرزند شما قابل استفاده است. با مراجعه به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش می توانید این هپی چیر کودکانه را خریداری نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مناسب کودکان بالاتر از 3 سال
  • دارای ضمانت نامه 3ساله

هپی چیر راحتی کودکانه 

امروزه نیاز کودکان به وسایل تغییر کرده و کودکان علاقه بسیاری به استفاده از لوازم راحتی دارند. در این میان از ملزومات اتاق کودکان می توان به انواع هپی چیرها اشاره کرد. هپی چیرهای کودکانه طرح های زیبا و فانتزی داشته و با دارا بودن بدنه ای فوق العاده راحت و بادوام، امکان استفاده به صورت تنها را به کودک می دهند. برای استفاده از این نوع محصولات نیازی نیست تا کودک را همراهی کرده و یا به او کمک کنید. زیرا ابعاد و مشخصات این نوع از محصولات برای استفاده کودک به صورت تنها طراحی شده اند. هپی چیرهای کودک، برخلاف انواع مبل ها و محصولات دیگر، دارای لبه ها و گوشه های تیز نبوده و خطری برای کودک ندارند. هم چنین باعث رسیدن آسیب به بدن کودک نمی شوند. از بهترین و پرطرفدارترین هپی چیر های کودک می توان به انواع گرد آن ها اشاره کرد. هپی چیر راحتی کودکانه از زیباترین نوع این دسته می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی توپی شکل

این هپی چیر همانند یک توپ فوتبال چهل تکه ساخته شده است. این توپ فوتبال دارای زمینه آبی بوده و تکه هایی سفید رنگ بر روی آن وجود دارند. این هپی چیر ظاهری زیبا و جذاب برای کودکان، خصوصا برای پسر بچه ها، دارد و هر کودکی با دیدن این محصول، به آن علاقه مند خواهد شد. این هپی چیر به گونه ای طراحی شده است که ارتفاعی مناسب از سطح زمین دارد و کودک می تواند به راحتی و به تنهایی بر روی آن بنشیند. پشتی این محصول به صورت یک تکه با بدنه است و در زمان نشستن کودک بر روی نشیمنگاه این هپی چیر، تشکیل می شود. پشتی دارای ارتفاع مناسبی می باشد و به دلیل داشتن ضخامت بالا، خطر هر گونه واژگونی و یا عدم تعادل کودک را بر روی هپی چیر، به صفر می رساند. شما با خاطر آسوده می توانید کودک را بر روی این هپی چیر تنها بگذارید. 


قابلیت استفاده تا نوجوانی 

این هپی چیر دارای ویژگی های خاصی می باشد که از دوران کودکی تا نوجوانی نیاز شما را از بابت خرید هپی چیر جدید مرتفع خواهد کرد. این محصول دارای تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم می باشد که به راحتی توسط هر فردی قابل استفاده است. ابعاد این هپی چیر نیز برای استفاده نوجوانان مناسب بوده و دارای طول و عرض 80 سانتی متری و ارتفاع 90 سانتی متی است. نشیمنگاه این هپی چیر دارای اندازه ای استاندارد می باشد و جادار است. به همین علت این محصول می تواند به سادگی مورد استفاده تمامی کودکان از سنین 3 سالگی تا دوران نوجوانی واقع شود. 


استفاده در زمان سفر

این محصول به دلیل ابعاد مناسبی که دارد به راحتی در خودرو جای می گیرد. شما می توانید در زمان مسافرت و کمپینگ این هپی چیر را به راحتی در خودرو قرار داده و به همراه خود ببرید. با استفاده از این محصول در طول سفر، کودک از یک نشیمنگاه فوق العاده نرم و راحت برخوردار خواهند بود. در زمان استراحت نیز به راحتی می تواند بر روی این هپی چیر به خواب رفته و یا در فضاهای باز بر روی این محصول بنشیند. این هپی چیر به دلیل مقاومت بالا و استحکام بدنه ای که دارد قابلیت استفاده در فضاهای باز را به شما می دهد. 


رویه ای با کیفیت 

این رویه بسیار نرم و لطیف بوده و استفاده از آن لذت بخش است. این محصول برای استفاده کودکان مناسب می باشد زیرا دارای رویه ای ضد حساسیت و ضد تعریق است و می توان از آن به مدت طولانی نیز استفاده نمود. به دلیل حساسیت بالای پوست کودکان، این ویژگی ها باعث می شود بتوانید با خاطر آسوده این محصول را برای کودک تهیه کرده و از آن استفاده نمایید. 


روش خرید

هپی چیر راحتی کودکانه را می توانید با قیمتی ارزان از طریق تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامشتهیه کنید. با وارد شدن به این سایت محصول را سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...