هپی چیر راحتی چرم شیبدار

کد 32151

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,848,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی چرم شیبدار یکی دیگر از انواع پرفروش این گروه از محصولات بوده که طول عمری بالا و طراحی بدنه استاندارد و طبی دارد. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از پازچه استفاده می شود. این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی محصول نیز متشکل از مواد یونولیتی است. زیرا این مواد بشدت سبک و منعطف بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. بر روی بدنه محصول یک زیپ تعبیه شده که تا افراد بتوانند در صورت تمایل مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایند. این هپی چیر دارای یک تکیه گاهی استاندارد بوده که تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. برای زمان مطالعه و استراحت و... می توانید این هپی چیر را انتخاب کنید. رنگ بدنه محصول شکلاتی بوده اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ مناسب برای بدنه سفارش دهید. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته تا اسودگی خاطر شما را بابت طول عمر محصول مهیا کند. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

هپی چیر راحتی چرم شیبدار

هپی چیر راحتی چرم شیبدار با توجه به نیاز افراد به استراحت و آرامش ساخته شده است و در طراحی بدون نقصر و منحصر به فرد است. این هپی چیر جذاب و زیبا دارای بدنه ای می باشد که به راحتی شرایط استاندارد افراد را فراهم می کند و سعی دارد تا بدن آن ها را در شرایط مناسبی قرار دهد. این محصول زیبا و خاص جزو پر فروش ترین وسایل طبی است که با قیمت بسیار مناسب در اختیار علاقه مندان می باشد و رضایت آن ها را به خود جلب می کند. با این وجود است که می توان گفت محصول مورد نظر از جذابیت بالایی برخوردار است و نیز کارایی دلخواه افراد را نیز دارد. دوخت محکم و دقیق در ایجاد یک محصول استوار نقش دارد و می تواند بهترین نوع مبل شنی را طراحی کند. بدنه محصول به راحتی بر روی سطوح قرار می گیرد و کارایی خود را به نمایش می گذارد. این هپی چیر قابلیت قرار گیری در هر شرایطی را دارد و قادر است که در طول عمر بالا موقعیت خود را حفظ کند. هپی چیر مد نظر رنگبندی نیز دارد که پر فروش ترین آن رنگی می باشد که در تصویر مشاهده می کنید. به همین خاطر به راحتی مورد استقبال افراد قرار می گیرد و تمایل آن ها به استفاده از وسایل طبی مانند هپی چیر را افزایش می دهد. با توجه به موارد گفته شده مزیت های بسیار زیادی در خصوص این محصول ایجاد شده است که در زیر عنوان کرده ایم.


بهترین رویه در ساخت هپی چیر

این هپی چیر راحتی چرم شیبدار دارای رویه ای با جنس چرم مصنوعی می باشد که در ایجاد کیفیت و کارایی بالا نقش مهمی را ایفا می کند. این محصول با داشتن رویه چرم مصنوعی قابلیت هایی دارد که نسبت به سایر محصولات مجزا است. به طور مثال محصول مورد نظر دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق است تا استفاده کنندگان شرایط دلخواهی داشته باشند و بتوانند در طولانی مدت بر روی آن اقامت داشته باشند. این خصوصیات سبب شده است تا در فصول گرم سال نیز افراد بتوانند تایم طولانی بر روی محصول بگذرانند و از داشتن آن نهایت لذت را ببرند. هپی چیر منحصر به فرد مد نظر رویه ای غیر قابل نفوذ نیز دارد که در نهایت می تواند سبب جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به داخل بدنه شود. با این شرایط است که افراد قادر هستند این محصول را در محیط های باز نیز مورد استفاده قرار دهند و دچار مشکل نشوند. تمامی این خصوصیات و مزیت ها تنها به خاطر برخورداری از بدنه با کیفیت است که در ساخت محصول به کار رفته است و شما را با یک وسیله طبی با طول عمر بالا رو به رو می کند.


تعیین محل نشیمن

طراحی این هپی چیر به گونه ای است که می توان محل قرار گیری بر روی بدنه را مشخص کرد. این محل در وسط روی محصول قرار دارد و در واقع با یک فرورفتگی نشان داده شده است. این فرورفتگی سبب شده است تا افراد بتوانند به راحتی بر روی محصول قرار بگیرند و بدن خود را در حالت آرامش بخشی قرار دهند. در نتیجه رضایت بخش بودن هپی چیر راحتی چرم شیبدار نسبت به سایر محصولات بیش تر می باشد و افراد زیادی تمایل به خریداری آن را دارند. محصول مورد نظر با ایجاد چنین محلی یک تکیه گاه نیز تولید کرده است که به راحت تر بودن افراد کمک بزرگی می کند. این تکیه گاه ستون فقرات را ایمن نگه می دارد و برای استفاده طولانی مدت افراد مشکلی را ایجاد نمی سازد.


کارایی محصول

هپی چیر راحتی چرم شیبدار محصولی بی نظیر و شیک است و قابلیت استفاده در تمامی نقاط خانه را دارد. افراد می توانند به راحتی محصول را در اتاق خواب خود برای استراحت قرار دهند و یا در نشیمن برای تماشای فیلم از آن استفاده کنند. همچنین می توانند از آن به عنوان محلی مناسب جهت مطالعه کتاب مورد علاقه خود استفاده نمایند و به لذت و آرامش بیش تری دست پیدا کنند.


خرید 

هپی چیر راحتی چرم شیبدار با قیمت مناسب در کارخانه مبل شنی آرامش آماده خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...