هپی چیر راحتی چرم دو رنگ

کد 50666

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,872,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی چرم دو رنگ یکی از زیباترین انواع هپی چیر برای استفاده افراد بالاتر از 14 سال بوده که طراحی بدنه ای استاندارد و راحت و بدنه باکیفیت دارد. برای تولید روکش بدنه این هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. زیرا این نوع پارچه ضدتعریق و ضداب بوده و از ساختاری مقاوم و نرم برخوردار می باشد. شما می توانید این نوع روکش را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. ساختار داخلی هپی چیر از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. زیرا مواد یونولیتی نرم و با وزن کم بوده که توانایی تحمل وزن بالایی دارند. این مواد یونولیتی خاصیت انعطاف پذیر نیز داشته به همین دلیل بدنه هپی چیر در اثر استفاده با توجه به فرم بدن مصرف کننده تغییر حالت داده تا افراد راحتی بالایی را تجربه کنند. بر روی بدنه هپی چیر زیپی تعبیه شده تا در زمان شستشو روکش و یا تعویض و شارژ مواد داخلی از این زیپ استفاده نمایید. رنگ بدنه هپی چیر ترکیبی از ابی و قرمز انتخاب شده که به زیبایی ظاهری محصول می افزاید. اگر قصد خرید هپی چیر را با قیمت ارزان و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • قابلیت انتخاب رنگ بدنه
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر راحتی چرم دو رنگ

اگر به دنبال خرید یک محصول راحتی و طبی با رنگ های زیبا و شاد هستید، هپی چیر راحتی چرم دو رنگ را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول خاص دارای طراحی زیبایی می باشد و در بدنه آن از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز استفاده شده است که شاهد محصولی با طراحی فانتزی و شاد هستیم. این محصول دارای ساختمانی راحت و طبی است و برای استفاده در فضاهای متفاوت مناسب می باشد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی هپی چیر راحتی چرم دو رنگ می پردازیم. 


مشخصات خاص رویه 

برای خرید محصولی مناسب لازم است تا اطلاعات کافی در خصوص کیفیت آن داشته باشید. کیفیت رویه هپی چیر نیز از مهم ترین مشخصاتی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. لازم است تا رویه هپی چیر از استحکام بالایی برخوردار باشد تا بتوان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. رویه هپی چیر در تماس با پوست بدن است و لازم می باشد تا استفاده از آن لذت بخش بوده و برای فرد خوش آیند به نظر برسد. برای رویه این محصول از دو نوع پارچه استفاده شده است. لایه داخلی هپی چیر از نوعی پارچه بسیار مقاوم تهیه شده است که دارای یک زیپ می باشد که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی را می دهد. لایه داخلی محصول از استحکام بالایی برخوردار می باشد که مواد داخلی را به خوبی محافظت کرده و در برابر ضربه و فشار مقاوم است و دچار پارگی نخواهد شد. برای پوشش بیرونی هپی چیر نیز از پارچه ای با جنس چرم مصنوعی استفاده شده است که نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. شما به راحتی می توانید بدون ایجاد مشکلی از این محصول استفاده نمایید و از داشتن نشیمنگاهی راحت و مناسب لذت ببرید. در اثر استفاده طولانی مدت نیز برای افرادی که دچار مشکلات پوستی می باشند مشکلی ایجاد نخواهد شد. این لایه دارای استحکام بی نظیری می باشد که شما به خوبی می توانید آن را به مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید. در اثر وارد شدن ضربه این رویه مقاومت بالایی نشان داده و به سادگی دچار پارگی نخواهد شد. هم چنین این رویه در برابر ساییدگی نیز مقاوم است و دچار آسیب نمی شود. با توجه به کیفیت بالای این رویه، شما می توانید از این محصول در فضاهای باز و محیط های بیرون از منزل نیز استفاده نمایید. نور خورشید آسیبی به بدنه وارد نخواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی های این بدنه نظافت آسان آن می باشد. در صورت کثیف شدن رویه شما به راحتی می توانید بدنه را توسط یک دستمال نم دار به حالت اولیه بازگردانید. 


ویژگی های بدنه هپی چیر

بدنه این هپی چیر دارای استحکام بالایی بوده به طوری که با وارد شدن فشار زیاد دچار آسیب نخواهد شد. فشار بالا بر روی این محصول، حجم آن را کاهش نداده و بر روی انعطاف آن نیز اثر منفی نخواهد گذاشت. به همین علت این هپی چیر دارای تحمل وزن بالایی بوده و قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند. بدنه این محصول انعطاف بالایی دارد و با نشستن شما بر روی هپی چیر، بدنه شکل گرفته و به حالتی مناسب برای بدن شما خواهد رسید. این هپی چیر نشیمنگاهی ایده آل و مناسب برای بدن شما را ایجاد خواهد کرد که به راحتی می توانید از آن به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه از نشستن خسته شده و یا به بدن شما فشاری وارد شود. ویژگی بعدی در خصوص بدنه هپی چیر، داشتن وزن بسیار پایین است. این محصول برخلاف ظاهر بزرگ و حجم بزرگی که دارد، وزن بسیار پایینی داشته که شما به راحتی می توانید در زمان جابه جایی، آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. شما می توانید این محصول را در صورت نیاز به راحتی انتقال دهید زیرا وزن بدنه آن برابر با 6 کیلوگرم می باشد. برای جابه جایی صحیح و جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه لازم است تا در زمان جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و از کشیدن این هپی چیر بر روی زمین خودداری نمایید.


راهنمای خرید

هپی چیر راحتی چرم دو رنگ را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...