هپی چیر راحتی چرم بزرگ

کد 32171

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,975,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی چرم بزرگ یکی از جدید ترین و بهترین مبل هپی چیر موجود می باشد که دارای ساختاری ساده و در عین حال فوق العاده نرم است. زیبایی که در ظاهر ان بکار رفته باعث شده در بین تمامی افراد طرف داران زیادی پیدا کند.جنس بدنه ان از چرم مصنوعی بسیار با کیفیت می باشد که مقاوم در برابر ساییدگی است و هم طول عمر بالایی دارد. این پارچه ضد حساسیت بوده و قابلیت شستشو دارد. محتویات درون این مبل هپی چیر که از تکه های کوچک یونولیت ساخته شده را می توان به وسیله زیپ موجود در ساختار مبل کم و زیاد کرد و هم چنین با تخلیه کامل این محتویات میتوان به راحتی بدنه ان را شستشو داد.این وسیله فوق العاده راحت و کاربردی برای استراحت روزانه و یک خواب عصرگاهی بسیار مناسب است و با حالت پذیری خود می تواند قسمت های خالی بدن را پر کرده و به راحت بودن کمر شما کمک کند. این مبل زیبا دارای رنگ های متنوع می باشد که بر اساس سلیقه های گوناگون انتخاب می شود.

  • طول : 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • قابل شستشو
  • مقاومت در برابر ساییدگی
  • قابل جابه جایی

هپی چیر راحتی چرم بزرگ

هپی چیر راحتی چرم بزرگ راحت ترین نشیمنی است که می تواند به جهت داشتن آرامش کافی مورد استفاده افراد قرار گیرد و برای آن ها کاربرد منحصر به فردی داشته باشد. این مبل هپی چیر کمک می کند تا بهترین و خاص ترین اکسسوری راحتی در منزل وجود داشته باشد که دارای وزن کمی نیز می باشد و می توان به راحتی مورد جا به جایی نیز قرار گیرد. این محصول بی نظیر دارای ترکیبی از مواد اولیه با کیفیت می باشد که در این صورت کیفیت کلی محصول بالا می رود و می تواند رضایت استفاده کنندگان را جلب نماید. با این شرایط است که افراد زیادی تمایل به خرید مبل هپی چیر به جای سایر محصولات طبی دارند و آن را با قیمت مناسب خریداری می کنند. محصول طبی مورد نظر را می توان برای استفاده در محل های مختلف خریداری کرد و به راحتی در محیط مورد استفاده قرار داد. در نتیجه کامل ترین گزینه با اجزای دلخواه است که جهت رفع نیاز استفاده کنندگان به آرامش و راحتی در دسترس می باشد. مبل هپی چیر قابل اجرا در تمامی نقاط خانه است و جهت استفاده مداوم می بایست در دسترس باشد. کسانی که تمایل به داشتن این مبل شنی دارند می توانند آن را انتخاب کرده و به راحتی و با داشتن قیمت مناسب خرید خود را ثبت نمایند. چنانچه تمایل به خرید دارید ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


محصول قابل حمل

همان طور که اشاره شد این مبل هپی چیر از بدنه ای کم وزن تشکیل شده است که می تواند به راحتی به محل های مختلف منتقل شود. این انتقال ممکن است در زمانی باشد که افراد قصد جا به جایی در داخل منزل را دارند و تمایل دارند از داشتن آن در خارج از خانه استفاده نمایند. این محصول بی نظیر و کاربردی جزو وسایل با ارزشی است که در منزل وجود دارد و به جهت نشستن افراد در موقعیت استاندارد و راحتی در نظر گرفته شده است. محصول مورد نظر برای حمل به نقاط مختلف به خصوص در مسافرت نیز سازگاری دارد و به همین خاطر دارای وزن کم می باشد. قابلیت حمل مبل هپی چیر به گونه ای است که می توان با خیالی آسوده نسبت به مهیا کردن شرایط طبی و راحتی در هر مکانی اقدام کرد و از داشتن آن لذت برد. داشتن مبل هپی چیر به افراد استفاده کننده این امکان را می دهد که بتوانند به راحتی نشیمنی راحت را داشته باشند و در مسافرت به نقاط مختلف نیز در صورت مهیا بودن شرایط به استفاده کردن از آن بپردازند. بدنه محصول برای استراحت و یا حتی خوابیدن نیز مناسب می باشد و می تواند انواع شرایط مورد نیاز برای این نوع قرار گیری را مهیا سازد. با این وجود است که رضایت کافی برای استفاده کنندگان برقرار می شود.


رویه منعطف

این مبل هپی چیر در نهایت لطافت و نرمی است تا استفاده کنندگان بتوانند بهترین موقعیت را داشته باشند و در شرایط ایمن و استاندارد شروع به استراحت کنند. این محصول در بدنه خود دارای فضای خالی می باشد که آن هم به خاطر وجود محتویات داخلی کم در بدنه است که سبب شده است بدنه مقداری فضای خالی داشته باشد. این بدنه منعطف خواهد شد و در نتیجه می تواند در زمان نشستن افراد را احاطه کند. با این وجود است که بهترین رویه و نشیمن برای استفاده کنندگان در نظر گرفته شده است که زمانی که بر روی محصول می نشینند تکیه گاه کوچکی نیز ایجاد می شود که به نوبه خود از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است.


رویه با کیفیت

بدنه مبل هپی چیر از دو بخش تشکیل شده است که یکی رویه می باشد و دیگری محتویات داخلی است که محصول را پر کرده است. رویه محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که کیفیت بسیار زیادی دارد و می تواند به راحتی برای داشتن طول عمر بالا برای افراد مورد استفاده قرار گیرد و قابلیت تعویض در زمان نیاز را دارد.


خرید

هپی چیر راحتی چرم بزرگ بهترین گزینه برای خرید از طریق کارخانه مبل شنی آرامش می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...