هپی چیر راحتی چرم با زیرپایی

کد 31018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,507,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی چرم با زیرپایی یکی دیگر از بهترین محصولات تولید شده برای استفاده بزرگسالان بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این مجموعه شامل یمک مبل هپی چیر با ارگونومی ساخت گرد و تکیه گاه بلند به همراه یک زیرپایی استاندارد می باشد. از این زیرپایی می توانید به عنوان میز نیز استفاده کنید. تکیه گاه سرخود محصول تمامی سطح کمر فرد را پوشش می دهد. به همین دلیل می توانید برای زمان کار و مطالعه و... علاوه بر استراحت از این هپی چیر استفاده کنید. روکش بدنه هپی چیر را با پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این پارچه کاملا ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. رنگ بدنه هپی چیر مشکی بوده اما برای رفاه حال شما قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کننده مهیا شده است. ساختار داخلی هپی چیر از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. مواد یونولیتی سبک و نرم بوده و می تواند وزن بالایی را تحمل کند. این هپی چیر وزن کمی داشته تا مصرف کننده به راحتی ان را حمل نماید. اما ساختار بدنه مستحکم آن قادر است وزن بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند. برای خرید این هپی چیر با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

هپی چیر راحتی چرم با زیرپایی

از محصولات خاص با طراحی شیک می توان به هپی چیر راحتی چرم با زیرپایی اشاره کرد. این محصول دارای ساختمان کاملی است که کاملا طبی می باشد. شما به راحتی می توانید از این محصول در فضاهای مختلف و حتی محیط های رسمی استفاده نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما با این محصول به معرفی مشخصات آن بپردازیم.


مشخصات ظاهری هپی چیر

این محصول دارای ظاهری استوانه ای شکل می باشد که قسمت بالایی آن به صورت شیبدار طراحی شده است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی بر روی این محصول نشسته و در زمان استفاده از آن، پشتی مناسبی بر روی هپی چیر تشکیل خواهد شد. ارتفاع نشیمنگاه این محصول استاندارد بوده و به همین جهت شما می توانید به راحتی بر روی این محصول نشسته و برخیزید. دیواره خارجی این محصول به صورت یک تکه طراحی شده است و کاملا یک دست می باشد و بر روی آن چین خوردگی مشاهده نمی شود. این بدنه از رویه ای مشکی پوشیده شده است و در دور تا دور آن، از نوار قرمزی استفاده شده است که زیبایی آن را بیشتر می کند. پشتی این محصول نیز دارای ارتفاع مناسبی است و با توجه به انعطاف بالایی که دارد، به خوبی گودی کمر را پوشش خواهد داد. 


ابعاد محصول

ابعاد هپی چیر از دیگر ویژگی هایی است که در زمان خرید باید به آن توجه نمود. این محصول دارای قطر 110 سانتی متر بوده که از نشیمنگاهی جادار و راحت برخوردار است. برای استفاده از این محصول لازم است تا فضایی مطابق با این ابعاد را در نظر بگیرید و به استفاده از آن بپردازید. با توجه به رنگ مناسب این محصول شما می توانید از این هپی چیر در فضاهایی هم چون محیط کار نیز استفاده نمایید. شما می توانید این محصول را در دفتر کار خود قرار دهید و در اوقات فراغت از کار با نشستن بر روی آن به استراحت پرداخته تا خستگی روز را از تن خود دور کنید. هم چنین می توانید در زمان فعالیت هایی همانند کار با لپ تاپ و یا بررسی پرونده های کاری از این محصول استفاده نمایید تا خستگی شما به حداقل برسد و از نشستن خسته نشوید. این محصول را می توانید در تراس منزل قرار داده و فضایی دنج و راحت را در هوای آزاد و نور آفتاب ایجاد نمایید. شما خواهید توانست از این هپی چیر در فضاهای متفاوتی مانند اتاق مطالعه، سالن نشیمن، اتاق خواب و ... استفاده نمایید و ساعت های طولانی به فعالیت بپردازید بدون اینکه به بدن شما فشاری وارد شود و یا خسته شوید. ارتفاع این محصول نیز 120 سانتی متر است که پشتی مناسبی را با ارتفاعی استاندارد تشکیل می دهد که در راحتی بیش تر این هپی چیر تأثیر زیادی دارد. 


وزن بدنه پایین 

این محصول از مواد داخلی مناسبی تشکیل شده است که دارای وزن بسیار پایینی می باشند. این نوع از مواد داخلی حجم زیادی دارند به طوری که وزن 7 کیلوگرمی آن در مقایسه با حجم بزرگ این هپی چیر، ناچیز به نظر می رسد. برای جابه جایی صحیح این محصول لازم است تا از کشیدن این هپی چیر بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا با کشیدن این هپی چیر بر روی زمین ممکن است محصول به لبه های دیوار برخورد کرده و رویه هپی چیر دچار آسیب شود. به همین علت لازم است تا این محصول را از روی زمین بلند کنید و جابه جا نمایید که با توجه به وزن پایین آن، در صورت نیاز به سادگی می توانید هپی چیر را انتقال دهید. 


استحکام بالا

این محصول دارای بدنه ای با استحکام بسیار بالا می باشد که با وارد شدن فشار زیاد و در اثر نشستن افرادی با وزن بالا، بدنه محصول دچار آسیب نخواهد شد. فشار زیاد بر روی بدنه، باعث کاهش حجم مواد داخلی نشده و هم چنین انعطاف بدنه نیز کاهش پیدا نمی کند. به همین علت این محصول تحمل وزن بسیار بالایی دارد و قادر است تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. 


راهنمای خرید

هپی چیر راحتی چرم با زیرپایی با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است. برای تهیه این محصول وارد سایت مبل شنی آرامش شده و سفارش خود را ثبت نمایید تا محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...