هپی چیر راحتی مخمل یک نفره

کد 23105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,997,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی مخمل یک نفره یکی از زیباترین انواع محصولات برای استفاده بزرگسالان بوده که دوامی بالا و ساختار بدنه ای طبی دارد. این محصول را با روکش بدنه مخمل تولید شده که ضدتعریق بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. این روکش بدنه را می توانید به راحتی با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده بوده زیرا این مواد وزنی کم و ساختاری منعطف با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا را دارند. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا در صورت تمایل بتوانید رنگ بدنه محصول را انتخاب کنید. این محصول با ارگونومی ساخت بدنه ای گرد با یک تکیه گاه استاندارد طراحی شده که مناسب استراحت و یا تماشای تلوزیون و... می باشد. وزن بدنه محصول بسیار کم بوده پس به راحتی می توانید ان را حمل کنید. در داخل بسته بندی محصول یک پمانت نامه معتبر 2 ساله وجود داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. اگر قصد خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب را دارید می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 80 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

هپی چیر راحتی مخمل یک نفره

هپی چیرراحتی مخمل یک نفره جهت مهیا کردن شرایط راحتی و افزایش آرامش افراد طراحی و تولید شده است و جزو محبوب ترین هپی چیر می باشد. این محصول بدنه ای منعطف و نرم دارد که به این صورت می توان به راحتی محصول را مورد استفاده قرار داد. در نتیجه کسانی که به آرامش و راحتی خود اهمیت می دهند و امکان خریداری محصولات طبی و راحتی را دارند می توانند این هپی چیر دلخواه را انتخاب کرده و برای مهیا کردن آسایش استفاده کنندگان مورد استفاده قرار گیرد. هپی چیر مد نظر دارای تنوع رنگ در بدنه نیز می باشد که خریداران قبل از ثبت سفارش رنگ آن را انتخاب می کنند. این محصول بی نظیر و شیک را می توان با داشتن طول عمر بالا خریداری کرد و از ان استفاده نمود. به طور کلی زمانی که برای خرید این محصول هزینه ای پرداخت می شود در واقع این هزینه برای سال های زیاد داده می شود و در طی این سال ها دیگر نیازی به خرید محصولی دیگر و در نتیجه پرداخت هزینه ای دیگر نخواهد بود. با این وجود است که این محصول محبوبیت بسیار زیادی نسبت به سایر محصولات دارد و با کاربرد زیاد به فروش می رسد. کسانی که به دنبال بهترین گزینه می باشند بهتر است که در زمان خرید چنین محصولی را انتخاب کنند.


مراقبت از هپی چیر

نکات مهمی در خصوص استفاده کردن از محصول وجود دارد که شامل مراقبت از آن نیز می شود. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای با جنس مخمل است. بنابراین نفوذ پذیر ترین رویه را شامل شده است. برای سلامت محصول و نفوذ نکردن آب از قرار دادن ان در محیط های مرطوب و یا ریختن آب بر روی آن خودداری کنید. چرا که محتویات داخل بدنه که شن های یونولیتی می باشند در ارتباط با آب و رطوبت به راحتی واکنش نشان می دهند و به هم می چسبند. در این حالت دیگر نمی توان از این مواد استفاده کرد و بدنه را با آن پر نمود. چرا که قابلیت های خود را از دست داده است و نمی تواند به راحتی و آرامش افراد کمک کند و در واقع دیگر منعطف نخواهد بود. با این وجود در خصوص رسیدن رطوبت به داخل محصول توجه داشته باشید تا در نهایت محصولی سالم در طول عمر بالا نصیب شما شود. این هپی چیر اگه دچار چنین مشکلی شد به راحتی قادر به درست کردن خود می باشد. چرا که قابلیت تعویض محتویات داخلی را دارد و افراد با خرید شن های یونولیتی تازه می توانن این محصول بی نظیر را مجدد به حالت اولیه در بیاورند و نرم و منعطف سازند.


وزن سبک محصول

به خاطر استفاده از شن های یونولیتی بدنه به حالت کم وزن در آمده است و می تواند با این وزن کم به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. وزن ناچیز محصول در واقع برای استفاده در شرایط مختلف مناسب بوده است و می تواند موقعیت دلخواه استفاده کنندگان را مهیا سازد. هر چقدر که محتویات درونی زیاد باشد باز هم وزن کلی محصول کم خواهد بود و مشکلی برای حمل و نقل آن ایجاد نمی شود. رویه نیز وزن کمی را به خود اختصاص داده است و در مجموع محصولی سبک و قابل حمل به بازار ارائه شده است. کسانی که در خصوص جا به جایی محصولات طبی دچار مشکل می شوند می توانند هپی چیر را خریداری کرده و به راحتی مورد استفاده مداوم قرار د هند و در هر شرایطی نیز آن را استفاده نمایند. جهت انتقال در منزل نیز مشکلی را برای افراد ایجاد نمی کند و به آسانی جا به جا می شود. 


قابلیت کشیدن بر روی سطح صاف

این بدنه هم کم وزن می باشد و هم در بخش کناری خود یک دستگیره دارد. این دستگیره سبب می شود تا محصول را به راحتی بر روی سطح صاف جا به جا نمود. اما باید توجه داشت که بر روی این سطح صاف اشیاء تیز وجود نداشته باشد. چرا که به سرعت سبب خرابی محصول می شود و در نتیجه بدنه آسیب خواهد دید.


خرید

هپی چیر راحتی مخمل یک نفره بهترین گزینه برای تمامی رده های سنی است و با قیمت مناسب در فروشگاه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...