هپی چیر راحتی مخمل زیرپایی دار

کد 32108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,201,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی مخمل زیرپایی دار محصولی دیگر از نمایندگی مرکزی مبل شنی برای استفاده تمام اعضای خانواده بوده که توانسته در زمان کوتاهی به رضایتمندی بالایی در میان مصرف کنندگان برسد. این هپی چیر را با روکش بدنه ای از نوع پارچه مخمل درجه یک تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه کاملا نرم و بادوام بوده و در برابر وزن و فشار بالا مقاوم باقی می ماند. می توانید از این هپی چیر برای استراحت های طولانی مدت بدون دغدغه استفاده کرد. زیرا روکش بدنه ان کاملا ضدتعریق است. از طرفی در صورت نیاز روکش بدنه را با اسودگی خاطر می توانید با اب و مواد شوینده بشویید. زیرا تماس پارچه مخمل با اب و مواد شوینده تاثیری بر طول عمر بالای ان ندارد. این روکش بدنه رنگبندی بالایی دارد. پس می توانید رنگ بدنه هپی چیر را در زمان خرید با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیتی هستند. البته نوع خرد شده یونولیت کاملا منسجم و نرم بوده و با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته می تواند راحتی شما را فراهم کند. وزن بدنه هپی چیر 6 کیلوگرم بوده که از طریق استفاده از دستگیره سرخود ان می توان جا به جایی اسانی داشته باشید. این هپی چیر از یک زیرپایی شنی زیبا نیز برخوردار است. پس انتخاب این هپی چیر برای زمان خواب و استراحت نیمروزی فراهم می باشد. شما می توانید از این زیرپایی شنی به عنوان یک میز راحت نیز استفاده کنید.این هپی چیر از دوسال گارانتی معتبر نیز برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خربید هپی چیر در سراسر ایران تنها کافی ست به فروشگاه اینترنتی مبل شنی ارامش مراجعه کرده تا محصول را درب منزل دریافت نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای زیرپایی شنی و دستگیره
  • دارای گارانتی دوساله

هپی چیر راحتی مخمل زیرپایی دار

در میان انواع هپی چیرهای تولید شده در گروه مبل شنی آرامش، محصولاتی که دارای طراحی کامل تری هستند و یا کاربردهای بیش تری دارند همواره مورد پسند خریداران واقع می شوند و افراد به خرید این محصولات تمایل بیش تری نشان خواهند داد. هپی چیر به همراه زیرپایی از پرفروش ترین محصولات این گروه می باشند. زیرا کاربردهای بی نظیر زیرپایی در کنار هپی چیر، باعث استفاده آسان از این محصولات شده است. هپی چیر راحتی مخمل زیرپایی دار یکی از این محصولات خاص می باشد که با زیبایی بی نظیر و دارا بودن طراحی جذاب توانسته مورد استقبال بیش تری، نسبت به دیگر محصولات هم رده خود واقع شود. در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


کیفیت بالای هپی چیر 

این محصول به صورت گرد ساخته شده است و برای رویه آن از نوعی پارچه مخمل کمک گرفته شده است. این نوع از پارچه مخمل در برابر فشار و ضربه دوام بالایی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این رویه به سادگی پاره نشده و دچار ساییدگی نخواهد شد. به همین علت می توان از آن در فضاهای گوناگونی حتی در محیط های باز استفاده نمود. این رویه قابلیت شستشو دارد و در صورت نیاز می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. هم چنین می توانید رویه محصول را به سادگی در ماشین لباسشویی قرار دهید و برای شستشو از مواد شوینده مناسب استفاده نمایید. این محصول دارای رویه ای با طول عمر بالا می باشد که در اثر استفاده های طولانی مدت و وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر حالت نمی شود. برای حفظ کیفیت این رویه لازم است در زمان جابه جایی، از کشیدن محصول بر روی زمین خودداری نمایید و هپی چیر را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این محصول وزن کمی دارد که امکان جابه جایی آسان را به شما می دهد. برای پر کردن داخل این هپی چیر از نوعی فیبر استفاده شده است. این مواد یونولیت خرد شده هستند که با داشتن ظاهر همانند شن های ریز قابلیت انعطاف بسیار بالایی دارند. این مواد داخلی به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و سُر می خورند. به همین علت با نشستن فرد بر روی این هپی چیر، محصول به فرمی همانند بدن شخص درآمده و به این ترتیب حالتی مناسب برای شخص را به خود می گیرد. بنابراین با نشستن طولانی مدت بر روی آن، هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نمی شود. این مواد داخلی سبک هستند و حجم بالایی دارند. به همین دلیل هپی چیر با دارا بودن ابعادی بزرگ، وزن کمی داشته که شما می توانید آن را به راحتی جابه جا کنید. این مواد داخلی در برابر فشار استحکام بالایی دارند و با وارد شدن فشار زیاد و در مدت زمان طولانی، تغییر شکل نمی دهند. به همین علت می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. 


تعمیر و تعویض هپی چیر 

این محصول دارای طول عمر بالایی می باشد که به واسطه استفاده از مواد مرغوب در تولید آن اتفاق افتاده است. برای حفظ این دوام بالا، لازم است نکات ساده ای را در زمان استفاده مد نظر خود قرار دهید. از نزدیک کردن لوازم و وسایل داغ و پرحرارت به هپی چیر جلوگیری کنید زیرا بدنه ای قابل اشتعال دارد که ممکن است آسیب ببیند. از ریختن مایعات بر روی بدنه هپی چیر خودداری کنید زیرا با برخورد مایعات با مواد داخلی، این مواد به هم می چسبند و سفت می شوند و دیگر کیفیت اولیه را نخواهند داشت. هم چنین از انعطاف آن ها نیز کاسته می شود. شما باید از نزدیک کردن اشیای تیز نیز به بدنه جلوگیری کنید تا به رویه هپی چیر آسیبی وارد نشود. در صورت بروز آسیب می توانید مواد داخلی محصول را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با مواد قبلی جایگزین نمایید. هم چنین رویه محصول نیز قابلیت تعمیر و تعویض دارد. شما می توانید رویه را نیز از طریق همین سایت خریداری کنید و با رویه قبلی جایگزین نمایید. 


راهنمای خرید

هپی چیر راحتی مخمل زیرپایی دار را با قیمتی ارزان و به همراه زیرپایی بسیار با کیفیت از طریق فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش سفارش دهید و درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...