هپی چیر راحتی مخمل اصل

کد 32055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,997,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی مخمل اصل از جمله ارزانترین هپی چیر هایی بوده که با ساختاری ساده و راحت طراحی و با یک تخفیف ویژه روانه بازار شده است. این هپی چیر را با بهترین نوع روکش بدنه از پارچه مخمل طراحی و تولید کرده اند. روکش های بدنه مخمل به دلیل کیفیت بالا و ساختار نرم از طرفداران بالایی برخوردار هستند. این نوع پارچه می تواند وزن و فشار بالایی را بدون آسیب تحمل کرده و دارای ساختاری قابل شستشو به وسیله آب و مواد شوینده است. این نوع پارچه بدنه ضدتعریق نیز بوده پس می تواند برای زمان های طولانی مورد استفاده شما قرار بگیرد. وزن بدنه هپی چیر 6 کیلوگرم بوده که شما می توانید در زمان حمل و یا جا به جایی با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی آن راحتی بالایی داشته باشید. البته این وزن کم قادر بوده وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده به همین دلیل استفاده از این هپی چیر محدودیت خاصی نداشته و حتی افراد با وزن بالا نیز می توانند از این محصول استفاده کنند. شما می توانید این هپی چیر را برای داخل منزل و یا محل کار خود انتخاب کرده با بدن شما در زمان های مختلف مانند مطالعه و استراحت و... در حالت طبی و استاندارد قرار داشته باشد. محصول با برخورداری از طول یک ضمانت نامه 2 ساله می تواند اسودگی خاطر مصرف کنندگان را تامین کند. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از نوع شن های یونولیتی با ساختاری نرم و انعطاف پذیر انتخاب شده است. این مواد یونولیتی را می توانید شارژ مجدد و یا تعویض کرده و به راحتی حالت بدنه محصول را تغییر بدهید. برای خرید هپی چیر با بهترین قیمت می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای وزن کم و دستگیره سرخود
  • دارای گارانتی معتبر

هپی چیر راحتی مخمل اصل

این نوع از هپی چیر دارای نشیمنگاهی فوق العاده نرم و راحت بوده که استفاده از آن برای تمامی سنین لذت بخش است. این نوع از هپی چیر با دارا بودن طراحی کاملا طبی و استفاده از مواد مرغوب در تولید، برای سالمندان مناسب می باشد، زیرا این گروه ساعات بیشتری از روز را به صورت نشسته سپری می کنند و نیازمند یک نشیمنگاه نرم و راحت و کاملا طبی هستند که برای کمر و ستون فقرات ایجاد مشکل نکرده و در طی استفاده اذیت نشوند. هپی چیر راحتی مخمل اصل یک محصول با کاربردهای بی نظیر و طراحی اسپرت است که تمامی گروه های سنی می توانند از آن به راحتی استفاده نمایند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این هپی چیر زیبا و جذاب را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


نشیمنگاهی طبی 

این هپی چیر دارای ساختمانی به صورت طبی می باشد. در تولید آن تمامی ابعاد و اندازه ها به صورت خاص و استاندارد رعایت شده است و این محصول کاملا راحت می باشد. این هپی چیر از نشیمنگاهی با ابعاد بزرگ برخوردار است که فوق العاده جادار و راحت بوده و هر فردی با هر جثه ای می تواند از آن استفاده نماید. یکی از ویژگی های این نشیمنگاه دارا بودن ارتفاعی استاندارد از سطح زمین است. این ارتفاع معادل 50 سانتی متر می باشد که با نشستن فرد، فاصله ساق پا تا زانو را پر کرده و از آویزان شدن پاها جلوگیری می کند. با این وجود پاهای شما در زمان نشستن های طولانی مدت، آویزان نشده و اذیت نمی شوید. هم چنین به دلیل این ارتفاع مناسب، هر فردی بدون وارد شدن فشار به کمر و زانوها به راحتی می تواند بر روی این هپی چیر بنشیند. 


تکیه گاهی مناسب

پشتی این هپی چیر دارای ارتفاع بلندی می باشد و به صورت پهن طراحی شده است که در زمان نشستن، تمامی قسمت های شانه ها و کتف و هم چنین سر و گردن را پوشش می دهد. با این وجود شما می توانید به راحتی ساعت های طولانی بر روی این محصول نشسته و به استراحت بپردازید و یا به انجام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، مشغول شوید. پشتی این هپی چیر دارای ضخامت زیادی بوده و به همین علت با داشتن انعطاف بالا، به راحتی گودی کمر را پر می کند و شما نیازی به پشتی طبی نخواهید داشت. در زمان نشستن بر روی این هپی چیر، دو دسته در کناره های هپی چیر تشکیل می شود که به صورت یک تکه از قسمت بدنه و پشتی می باشد. این دسته ها برای قرار دادن آرنج در زمان نشستن مناسب بوده و با داشتن ارتفاع مناسب، مانع از آویزان شدن دست ها می شوند. به همین علت برای استفاده در زمان مطالعه و یا استفاده از گوشی همراه و هم چنین بازی های کامپیوتری که نیاز است آرنج را بر روی یک شی قرار دهید مناسب می باشد و در طی این فعالیت ها به کتف و شانه های شما فشاری وارد نمی شود. 


حمل و نقل آسان

در بالاترین نقطه در پشتی این هپی چیر، یک دسته تعبیه شده است که می توانید توسط آن محصول را از روی زمین بلند کرده و به راحتی جابه جا کنید. از ویژگی های بارز این محصول، دارا بودن وزن کم می باشد. وزن هپی چیر برابر با 6 کیلوگرم است که به راحتی در زمان جابه جایی می توانید آن را از روی زمین بلند کنید. در زمان انتقال محصول با کشیدن آن بر روی زمین ممکن است باعث وارد شدن آسیب به بدنه و یا رویه هپی چیر شوید. زیرا ممکن است بدنه هپی چیر با اشیای تیز برخورد کرده و یا در اثر برخورد با لبه دیوار دچار ساییدگی شود. به همین علت لازم است تا در زمان جابه جایی هپی چیر را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. 


روش خرید

هپی چیر راحتی مخمل اصل را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش تهیه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...