هپی چیر راحتی صورتی

کد 22068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,851,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی صورتی از جمله محصولات ساده و راحت با طراحی بدنه طبی بوده که با قیمت ارزان توسط تولیدی مرکزی مبل شنی طراحی و با قیمت ارزان به بازار عرضه شده است. رنگ بدنه این هپی چیر صورتی بوده تا مورد استفاده بانوان و دختران قرار گیرد. وزن بدنه محصول 6 کیلوگرم بوده اما برای راحتی شما یک دستگیره برای حمل اسان در بخش بالایی محصول تعبیه شده است. این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه هپی چیر نداشته و این محصول می تواند وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. البته محصول از دوسال ضمانت معتبر از طرف نمایندگی مبل شنی برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. جنس روکش بدنه هیپ چیر از پارچه جیر است. این نوع پارچه نرم و بادوام بوده و قابلیت شستشو با اب و مواد شوینده را دارد. از این هپی چیر می توانید برای استفاده در زمان های طولانی مانند استراحت و کار و تماشای تلویزیون و ... استفاده کنید. زیرا روکش بدنه جیر کاملا ضدتعریق و ضدحساسیت است. این روکش بدنه را می توانید در صورت نیاز کاملا تعویض کنید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از نوع یونولیت با ساختار خرد شده است. این نوع مواد داخلی کاملا نرم و بادوام بوده و با ساختار انعطاف پذیر خود موجب راحتی شما می شود. این مواد تاثیری مستقیم بر وزن بدنه کم محصول و امکان تحمل وزن بالای ان دارد. از این محصول می توانید در داخل اتاق خواب و دفتر کار و... استفاده کنید. این هپی چیر برای استفاده شده در حال حاضر در فروشگاه مرکزی مبل شنی موجود بوده پس برای خرید می توانید به دفتر این فروشگاه مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: جیر
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای دستگیره
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر راحتی صورتی

در زمان خرید انواع هپی چیر، اولین نکته ای که باعث جلب توجه شده و یک محصول را در نظر ما جذاب جلوه می دهد طراحی ظاهری است. البته باید به این نکته توجه داشت که زیبایی یک امر نسبی بوده و هر محصولی در دید شخصی خاص زیبا به نظر می رسد. بنابراین جهت خرید باید به فروشگاهی مراجعه کرد که دارای بالاترین تنوع محصول باشد تا بتواند توقع ما را برآورده کرده و بتوانیم محصول مورد نظر خود را در میان این تنوع بالا جست و جو کرده و خریداری نماییم. در سایت مبل شنی آرامش محصولات راحتی با بالاترین تنوع موجود می باشند، به صورتی که گاهی انتخاب از میان آن ها دشوار به نظر می رسد. در میان این تنوع بسیار بالا، شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را که مطابق با سلیقه شما بوده بیابید. هپی چیر راحتی صورتی یکی از محصولات موجود در این سایت می باشد که با داشتن سبک طراحی راحتی و رنگ صورتی ملایم، برای استفاده دختران مناسب بوده و اغلب دختران به تهیه آن علاقه نشان می دهند. در ادامه این مطلب سایر مشخصات این محصول را ذکر می کنیم. 


مشخصات فنی 

این هپی چیر دارای بدنه ای به صورت گرد می باشد و طول و عرض آن 100 سانتی متر است. ارتفاع این محصول برابر با 120 سانتی متر می باشد. این هپی چیر دارای نشیمنگاهی به صورت گرد و جادار است که تمامی افراد به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. هم چنین نشیمنگاه این محصول با ارتفاع مناسبی از سطح زمین واقع شده است و برای استفاده بسیار مناسب می باشد. زیرا در زمان نشستن از آویزان شدن پاهای شما جلوگیری شده و به علاوه شما خواهید توانست به راحتی بر روی این محصول نشسته و برخیزید. در تولید این هپی چیر از بهترین مواد اولیه استفاده شده است که باعث شده تا محصول وزنی بسیار پایین داشته باشد و بدنه این محصول از وزن 6 کیلوگرمی بهره مند است. به همین جهت حمل و جابه جایی آن بسیار ساده بوده و شما می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. از دیگر مشخصات این محصول دارا بودن تحمل وزن بسیار بالا است. این هپی چیر قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. بنابراین بدون توجه به وزن و جثه می توانید به خرید این هپی چیر اقدام نمایید. 


مشخصات کیفی

هپی چیر راحتی صورتی از بهترین محصولات ساخته شده توسط گروه مبل شنی آرامش است. در تولید این محصول از رویه مخملی استفاده شده است که بسیار مقاوم بوده و در برابر ساییدگی و پارگی استحکام زیادی دارد. این رویه به سادگی دچار آسیب نمی شود و با برخورد با اشیا، آسیب نمی بیند. این رویه از استحکام بالایی در برابر فشار بهره می برد و در صورت استفاده زیاد و طولانی مدت، حالت خود را از دست نمی دهد. رویه این محصول قابلیت شستشو دارد. به دلیل رنگ روشن بدنه ممکن است سریع چرک شده و نیاز به نظافت پیدا کند. به همین علت در قسمت زیرین رویه یک زیپ تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. هم چنین می توانید این رویه را در ماشین لباسشویی قرار داده و شستشو دهید. مواد داخلی این هپی چیر نیز از نوع یونولیتی می باشد. این نوع مواد داخلی به واسطه حجم بالا و وزن پایینی که دارند قابلیت جابه جایی آسان را به شما می دهند. این مواد داخلی باعث انعطاف بی نظیر هپی چیر شده و به همین دلیل، با نشستن هر فردی، محصول فرمی مناسب برای بدن آن فرد را به خود گرفته و تمامی قسمت های گودی کمر و پشت را پوشش می دهد. به همین علت این هپی چیر کاملا طبی بوده و می توان بدون خستگی به مدت طولانی از آن استفاده کرد. این مواد داخلی در برابر وزن بالا استحکام بی نظیری دارند و با وارد شدن فشار زیاد و در مدت طولانی، دچار آسیب نخواهند شد و کیفیت خود را از دست نمی دهند. دارا بودن ضمانت نامه دو ساله برای این محصول دلیل دیگری است که بخواهیم به کیفیت آن اعتماد کرده و با خاطر آسوده آن را خریداری نماییم.


روش خرید

هپی چیر راحتی صورتی با ارزان ترین قیمت از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...