هپی چیر راحتی شنی تک نفره

کد 13046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,974,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیرراحتی شنی تک نفره یکی دیگر از هپی چیر های استاندارد مخصوص بزرگسالان بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گردی داشته و تکیه گاه و نشیمنگاه ان در اثر استفاده به فرم بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت می دهد. برای تولید روکش بدنه محصول از پارچه چرم استفاده شده که کاملا ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این روکش بدنه ضداب نیز بوده پس قابل شستشو با اب و مواد شوینده نیز می باشد. مواد داخلی محصول را یونولیت خرد شده تشکیل داده که منعطف و با وزن کمی بوده اما قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کنید. این محصول رنگ بدنه ای از ترکیب قهوه ای و سفید دارد. تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا در صورت تمایل شخص مصرف کننده بتواند در اساس سلیقه خود این ترکیب رنگ را تغییر دهید. این محصول وزن بدنه 6 کیلوگرمی داشته به همین دلیل به راحتی می توانید ان را حمل کنید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه کرده و یا از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • دااری ضمانت نامه 2 ساله

هپی چیر راحتی شنی تک نفره

هپی چیر راحتی شنی تک نفره دارای زیبایی ظاهری می باشد که بر این اساس نیز به راحتی انتخاب می شد. هپی چیر مد نظر را می توان علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و خاص در درجه کیفی بسیار بالایی قرار دارد و می تواند با طول عمر بالا خریداری شود. با این وجود قیمت در نظر گرفته برای خرید ان پایین می باشد. چرا که با وجود کیفیت بالا قیمت ارزانی دارد و می تواند در طول سال های زیاد برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به جهت داشتن استراحت و راحتی در نظر گرفته شده است و طراحی آن بر گرفته از محصولات جدید روز دنیا می باشد. با این وجود است که علاقه مندان به این محصول بی نظیر زیاد می باشند و پر فروش و منحصر به فرد می باشد. این هپی چیر جزو اکسسوری های جذاب مورد استفاده در دکوراسیون منزل می باشد که با توجه به دو رنگ بودن قادر است که در بخش های اسپرت منزل به کار گرفته شود. ظاهر این محصول به گونه ای ساده می باشد اما بدنه دو رنگ آن سبب خاص شدن این هپی چیر شده است. محصولی که تحت عنوان هپی چیر از آن یاد می شود بدنه ای گرد دارد که به راحتی در تمامی محل ها قابلیت استفاده کردن دارد. در نتیجه به دلیل افزایش راحتی افراد در نظر گرفته می شود. 


شکل پذیری بالا

این هپی چیر خاص دارای قابلیت شکل پذیری بالایی می باشد که می تواند به راحتی برای گروه سنی مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه کسانی که به دنبال راحت ترین محصول طبی می باشند می توانند این هپی چیر را انتخاب کنند. قابلیت شکل پذیری محصول به این صورت است که در زمان قرار گیری افراد بر روی بدنه بدنه تغییر شکل می گیرد و به فرم بدن افراد در می آید. در نتیجه می تواند فرورفتگی خاصی را ایجاد سازد. پس از ایجاد این فرورفتگی افراد در بدن خود راحتی بسیار زیادی را حس می کنند و می توانند به راحتی زمان زیادی را بر روی این نشیمن داشته باشند. تغییر حالت در این محصول موقتی است و در تنها در زمان قرار گیری افراد بر روی محصول ایجاد می شود. پس از این که افراد از روی بدنه بلند می شوند بدنه به حالت اولیه خود در می آید و فرورفتگی را از بین می برد. با این وجود است که با تغییر دوباره بدنه می توان گفت که این هپی چیر دارای قابلیت شکل پذیری بالایی می باشد و قادر است که این قابلیت خود را در طی سال هایی که از آن استفاده می شود حفظ کند. این محصول مورد بحث را با داشتن ترکیب رنگ دو رنگ خریداری کنید و با داشتن خصوصیات منحصر به فرد جزو محصولات قابل استفاده مداوم خود در نظر بگیرید.


غیر قابل رنگ پریدگی

این هپی چیر از رویه ای با کیفیت تشکیل شده است که قابلیت های مهمی دارد. قابلیت های محصول به دلیل وجود الیاف به کار رفته در تولید ان است و می تواند با طول عمر بالا برای استفاده کنندگان مورد بررسی قرار گیرد. این محصول دارای دو رنگ می باشد که قابل انتخاب است اما به صورت کلی یک رنگ تیره و یک رنگ روشن تشکیل دهنده رویه محصول می باشد. این رویه قابلیت غیر قابل رنگ پریدگی دارد و می تواند با رنگ ثابت در طول عمر بالا مورد استفاده قرار گیرد. بهترین و منحصر به فرد ترین مزیت این محصول همین رنگ ثابت بدنه است که در واقع سبب وجود زیبایی و جذابیت دائمی این محصول در طی سال های زیاد خواهد شد.


به همراه داشتن در مسافرت

هپی چیر دارای بدنه ای ساده و کاربردی است که می تواند به راحتی افراد کمک کند. در نتیجه افراد می توانند آن را در طول مسافرت نیز با خود به همراه داشته باشند و در صورت مهیا بودن شرایط به نصب آن بپردازند. استفاده از این نشیمن راحت و طبی سبب می شود تا بدن در طول مسافرت به آرامش برسد و دچار مشکل نیز نشود.


خرید

هپی چیر راحتی شنی تک نفره را با قیمت ارزان از سایت مبل شنی آرامش سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...