هپی چیر راحتی دو رنگ

کد 32192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,897,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی دو رنگ یک نمونه زیبا در میان محصولات مشابه تولید شده بوده که ساختاری طبی و راحت دارد. این محصول برای استراحت های طولانی مدت بزرگسالان مناسب بوده که قابل استفاده در فضاهای مختلف اعم از اتاق خواب و سالن پذیرایی و ... می باشد. بدنه این محصول دارای نشیمنگاهی با رنگ سبز و بدنه ای با رنگ مشکی است. البته تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید شخصا رنگ بدنه محصول را انتخاب کنید. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده که تکیه گاهی بلند و استاندارد و یک نشیمنگاه راحت را برای استراحت در اختیار شما قرار می دهد. بدنه این محصول را از نوع چرم مصنوعی تولید می کنند. زیرا این پارچه ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده با وزنی کم و توانایی تحمل وزن بالا است. این مواد امکان شارژ مجدد و یا تعویض را نیز دارند. به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دو ساله در یافت خواهید نمود که تضمینی بر طول عمر محصول به شمار می رود. برای خرید محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم

هپی چیر راحتی دو رنگ

یکی از جذاب ترین طراحی ها در زمینه هپی چیر، مربوط به هپی چیر راحتی دو رنگ است. این محصول خاص دارای ساختمانی ویژه و طبی بوده و از کیفیتی بی نظیر برخوردار است. به این ترتیب از محبوبیت بالایی درمیان خریداران برخوردار بوده و هر فردی به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. پس از خرید نیز هر فردی رضایت کامل از خرید خود داشته و این محصول توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. در ادامه به نقد و بررسی هپی چیر راحتی دو رنگ خواهیم پرداخت.


ساختمانی جذاب و اسپرت

این محصول دارای ظاهری جذاب و ویژه است و از طراحی کاملی بهره مند می باشد. بدنه این بین بگ به صورت گرد طراحی شده است و دیواره خارجی آن کاملا صاف و یکدست بوده و چین خوردگی ندارد. نشیمنگاه این هپی چیر به صورت گرد است و بزرگ و جادار می باشد هم چنین فاقد دسته طراحی شده است. اما در صورت نشستن شما روی این محصول، هپی چیر به گونه ای بدن را دربر می گیرد و تکیه گاهی مناسب برای آرنج ایجاد می کند که در زمان نشستن می توانید آرنج خود را بر روی آن قرار دهید تا از آویزان شدن دست ها و ایجاد فشار و درد در گردن و کتف جلوگیری شود. پشتی این بین بگ نیز به صورت کاملا استاندارد طراحی شده است که در زمان استفاده، به خوبی تمامی بخش های ستون فقرات و هم چنین گودی کمر را پوشش می دهد و می توانید به مدت طولانی بدون احساس خستگی بر روی این هپی چیر نشسته و به انجام انواع فعالیت های خود بپردازید. این هپی چیر را می توانید در تمامی فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند استفاده کنید و تا در زمان نشستن و کار کمترین آسیب به بدن شما وارد شود. رنگ خاص این محصول نیز از دیگر دلایل جذابیت بالای این هپی چیر است. این بین بگ دارای رویه ای به رنگ سبز روشن است و قسمت نشیمنگاه و پشتی آن به رنگ سبز روشن طراحی شده است اما در قسمت دیواره خارجی به رنگ مشکی و از جنسی متفاوت می باشد که جذابیت آن را افزایش می دهد و ظاهری اسپرت به بین بگ داده است. 


ابعادی استاندارد

این بین بگ دارای ابعادی به مشخصات طول و عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر است. بنابراین برای استفاده نیازی به فضای زیادی نداشته و در هر محیطی، حتی محیط های کوچک آپارتمانی قابل استفاده می باشد. این بین بگ را می توانید در فضاهایی هم چون اتاق خواب, سالن نشیمن, اتاق مطالعه, تراس منزل و ... استفاده کنید. این بین بگ برای استفاده در مسافرت نیز ایده آل است. این محصول را می توانید به راحتی در خودرو جای داده و به همراه خود ببرید. در مسافرت و گردش ها در طول روز از داشتن نشیمنگاهی نرم و راحت بهره مند شده و در طول شب به راحتی می توانید بر روی این هپی چیر به خواب بروید. این هپی چیر دارای کیفتی ایده آل است که امکان استفاده در فضاهای باز را به شما خواهد داد. این محصول را می توانید بدون نگرانی از پارگی رویه و آسیب در فضاهای باز قرار داده و استفاده نمایید. هم چنین می توانید این هپی چیر را در محیط هایی مانند نور مستقیم آفتاب نیز استفاده کنید زیرا نور خورشید به کیفیت رویه هپی چیر آسیبی وارد نکرده و باعث تغییر رنگ آن نخواهد شد.


جابه جایی آسان

این محصول دارای مواد داخلی سبک و با حجم بالایی است که موجب شده تا هپی چیر وزنی پایین داشته باشد. وزن بدنه این محصول در مجموع برابر با 5 کیلوگرم است که وزنی ناچیز به شمار می رود. شما به راحتی می توانید این هپی چیر را به راحتی از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. در زمان جابه جایی باید از کشیدن این بین بگ بر روی زمین خودداری کنید. زیرا ممکن است محصول به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. 


روش خرید

هپی چیر راحتی دو رنگ با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است. در این نمایندگی خرید تمامی تولیدات کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش به صورت مستقیم توزیع می شود و به همین علت دارای پایین ترین قیمت می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...