هپی چیر راحتی دونفره مخمل

کد 63015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,113,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی دونفره مخمل یکی دیگر از محصولات راحت و شکیل تولیدی مرکزی هپی چیر بوده که توسط این سازنده متخصص روانه بازار شده است. این محصول طراحی بدنه ساده و استوانه ای داشته اما به دلیل ساختار استاندارد و راحت و کیفیت بسیار بالای خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. از این هپی چیر می توانید برای زمان استراحت و کار و مطالعه و تماشای تلویزیون و... دونفره استفاده کنید. همچنین این محصول امکان استفاده به عنوان تخت خواب شنی یک نفره را دارد. زیرا بدنه هپی چیر کاملا نرم و انعطاف پذیر است. دلیل این نوع ساحتار بدنه مرتبط با جنس مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر می باشد. این مواد از نوع یونولیتی با ساختاری خرد شده هستند. لازم به ذکر بوده دلیل انتخاب این مواد برای داخل هپی چیر مربوط به وزن کم آن ها بوده که می توانند بدون افت کیفیت وزن و فشار بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. جنس روکش بدنه هپی چیر از نوع پارچه مرغوب مخمل است. این پارچه نرم و بادوام بوده و می تواند وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کند.روکش بدنه دارای ساختاری ضدتعریق نیز بوده به همین دلیل استفاده طولانی مدت از آن مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. پارچه های مخمل امکان شستشو به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی را دارند. این هپی چیر یک ضمانت نامه 2ساله معتبر داشته که تضیمنی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. این ضمانت نامه را در زمان خرید از فروشنده اصل دریافت خواهید کرد. برای خرید هپی چیر تنها کافی بوده به نمایندگی مرکزی مبل شنی در کشور مراجعه نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • تحمل وزن: 250 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 9 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر راحتی دونفره مخمل

انواع هپی چیرهای دو نفره که کاربردهای فراوانی دارند، از محصولات پر فروش و پر طرفدار در سایت مبل شنی آرامش می باشند. این محصولات خاص با داشتن طراحی منحصر به فرد و زیبا، بسیار کاربردی بوده و هر یک به نحوی قابلیت های متنوعی را به شما ارائه می دهند. هپی چیر راحتی دو نفره مخمل یکی از زیباترین انواع هپی چیرهای دو نفره است که دارای طراحی فوق العاده زیبا و فانتزی می باشد. رنگ بدنه این محصول نیز زیبا بوده و شیک و پرطرفدار است. در ادامه این مطلب سعی داریم مشخصات این محصول را به طور خاص و ویژه بیان کرده و اطلاعات کاملی را در مورد آن ذکر کنیم. 


سبک طراحی فانتزی

این محصول دارای سبک طراحی فانتزی و شیک می باشد که با اغلب دکوراسیون مدرن هماهنگ است. در طراحی این محصول از سبک فانتزی پیروی شده است که می توانید با دکوراسیون های مدرن و یا دکوراسیون های ساده از آن استفاده نمایید. رنگ بدنه این محصول نیز طوسی تیره می باشد که رنگی خنثی بوده و با به راحتی با سایر رنگ های موجود در دکوراسیون هماهنگ می شود. فرم بدنه این هپی چیر به صورت بیضی شکل می باشد که از پهلو بر روی زمین قرار می گیرد. رویه آن نیز شیب دار است که دارای یک فرورفتگی در قسمت میانی می باشد. این فرو رفتگی در واقع بخش نشیمنگاه این هپی چیر را تشکیل خواهد دارد. با نشستن شما بر روی این هپی چیر، محصول به فرمی ایده آل برای بدن شما درآمده و می توانید به راحتی از آن در هر فضایی استفاده نمایید. 


کاربرد دو نفره

این هپی چیر به صورت دو نفره طراحی شده است و دو نفر به صورت نشسته به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. در صورت استفاده تک نفره نیز می توانید به راحتی بر روی این هپی چیر دراز کشیده و به خواب بروید. به این ترتیب می توانید از این هپی چیر به عنوان تخت خواب شنی نیز بهره برداری کرده و در صورت نیاز بر روی آن بخوابید. 


ابعادی استاندارد

این هپی چیر دارای طول 210 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر است. ارتفاع این هپی چیر به 90 سانتی متر می رسد. همانطور که در قسمت قبل گفته شد این هپی چیر برای استفاده دو نفره طراحی شده است و دارای فضایی راحت برای نشستن دو نفر به طور هم زمان می باشد. تحمل وزن این هپی چیر نیز برابر با 250 کیلوگرم بوده که به راحتی هر فردی با هر جثه ای می تواند به استفاده از آن اقدام نماید. 


جابه جایی آسان 

برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه هپی چیر، لازم است این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و انتقال دهید. به همین جهت این محصول دارای وزن بدنه 9 کیلوگرمی بوده و می توانید خیلی ساده آن را از روی زمین بلند کرده و حمل کنید. این وزن در مقایسه با ابعاد هپی چیر ناچیز به شمار می رود و می توان آن را به سادگی حمل نمود. 


استفاده از مواد داخلی مرغوب

برای داخل این هپی چیر از مواد داخلی به نام فیبر استفاده شده است. این مواد داخلی دارای ویژگی های بی شماری هستند که ایده آل ترین مواد برای پر کردن داخل هپی چیر به شمار می روند. مهم ترین ویژگی این مواد داخلی دارا بودن وزن بسیار پایین و حجم بالا است. به گونه ای که محصول نهایی از وزن مناسبی برخوردار بوده و هر فردی به راحتی می توانید در زمان استفاده آن را از فضایی به فضای دیگر ببرد. دیگر ویژگی این مواد داخلی دارا بودن استحکام بسیار بالا در برابر فشار زیاد می باشد. با وارد شدن فشار زیاد در اثر استفاده افرادی با وزن بالا، این محصول تغییر شکل نداده و دچار افت کیفیت نخواهد شد. به همین علت است که می توانید از آن به مدت طولانی و به صورت مکرر استفاده نمایید. استحکام بالای این محصول باعث طول عمر بالا و کیفیت عالی آن است. هم چنین داشتن تحمل وزن بالا نیز به دلیل استفاده از این مواد داخلی مرغوب می باشد. یکی دیگر از ویژگی های بارز این مواد داخلی، دارا بودن انعطاف زیاد است. این محصول با داشتن انعطاف فوق العاده به راحتی قابل استفاده بوده و با نشستن بر روی آن، فشاری به کمر و اندام ها وارد نمی شود.


روش خرید

هپی چیر راحتی دونفره مخمل را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...