هپی چیر راحتی دستگیره دار

کد 23096

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,997,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی دستگیره دار یکی دیگر از محصولات پرطرفدار نمایندگی مبل شنی بوده که بدنه ای باکیفیت و قیمتی مقرون به صرفه دارد. این محصول با روکش بدنه ای از جنس مخمل تولید شده که ضدتعریق و قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این روکش بدنه رنگی ابی داشته اما تولید کننده برای رفاه حال مصرف کنندگان امکان انتخاب رنگ بدنه بر اساس سلیقه اشخاص را مهیا می کند. این محصول وزن بدنه بسیار کمی داشته که با توجه به دستگیره سرخود ان می توانید به راحتی ان را جا به جا نمایید. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا این مواد منعطف و سبک بوده و می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. در بخش زیر محصول یک زیپ تعبیه شده تا افراد به راحتی بتوانند در صورت نیاز مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ کنند. این محصول تکیه گاهی سرخود داشته که تمامی سطح کمر مصرف کننده را پوشش می دهد تا استراحت اسانی داشته باشند. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیت خردشده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر راحتی دستگیره دار

هپی چیر راحتی دستگیره دار با کیفیت ترین محصولی است که با بدنه مخمل برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد. میزان به آرامش رسیدن افراد در زمانی که از محصولات طبی و راحتی با بدنه مخمل استفاده می کنند بیش تر می باشد. بنابراین این محصول جزو پر فروش ترین و منحصر به فرد ترین وسیله ای است که در تمامی محل ها قادر به ایجاد کارایی و مطلوبیت می باشد. به دلیل وجود نشیمنگاه بزرگ و جادار افراد می توانند بدن را به حالت آرامش بخشی قرار دهند و با رضایت کامل مشغول سرگرم شدن و نشستن بر روی این محصول طبی و راحتی شوند. با این شرایط است که میزان طرفداران این محصول در زمینه داشتن آرامش و راحتی بسیار زیاد خواهد بود و افراد قادر به استفاده از آن در مدت زمان طولانی مدت می باشند. این هپی چیر دارای طراحی حرفه ای و خاصی است که با به روز ترین ساختار تولید شده است و می توان آن را در مواقع نیاز به داشتن نشیمنگاه راحتی مورد استفاده قرار داد. با وجود این که افراد زیادی به سمت داشتن این محصول جذب می شوند و سعی دارند تا آن را جایگزین وسایل راحتی دیگر نمایند می توان گفت که این وسیله کاربردی جزو منحصر به فرد ترین وسایلی است که با کاربرد متنوع بیش ترین استفاده را برای علاقه مندان دارد. برای اگاهی بیش تر نسبت به این محصول مطالب زیر را مطالعه کنید.


دوخت خاص بدنه

اغلب هپی چیر ها دارای بدنه ای گرد می باشند که در واقع به خاطر وجود مقداری فضای خالی در داخل آن می تواند به عنوان یک محصول با نشیمن منعطف باشد. برخی از محصولات نیز دارای دوخت های محکمی هستند که سبک آن با سایر محصولات متفاوت است. بنابراین نشیمن خود را به گونه ای خاص طراحی می کند. این هپی چیر از سری محصولاتی می باشد که با طول عمر بالا دارای دوخت های منحصر به فردی است که می تواند به وسیله داشتن دوخت محکم نشیمن خود را در محیطی دقیق ایجاد سازد. همچنین به خاطر داشتن دوخت های خاص نشیمن با استحکام زیادی در محل قرار گرفته است و قادر است که محکم ترین مبل شنی را در اختیار افراد قرار دهد. از این رو افراد محصول را با دوخت خاص می شناسند و آن را با علاقه زیاد مورد استفاده قرار می دهند. با توجه به مقاومت و استحکام بدنه است که علاقه مندان قادر هستند از قابلیت های ایجاد شده از این محصول نهایت استفاده را کنند و بیش ترین تایم را بر روی بدنه قرار بگیرند. وسیله طبی مد نظر دارای سازگاری لازم نسبت به نشستن افراد است و آن ها را در شرایط دلخواه قرار می دهد.


لطافت و سبک بودن

دو ویژگی مهم در خصوص بدنه محصول ایجاد شده است که می توان با این وجود بیش ترین استفاده را از آن به عمل آورد و آن هم بدنه سبک و لطیف این محصول می باشد. هپی چیر با داشتن بدنه ای نرم و راحتی برای مدت زمان طولانی آسایش را برای علاقه مندان ایجاد می کند و می تواند بدن افراد را درشرایط دلخواه قرار دهد. این محصول جذاب به خاطر داشتن بدنه مخمل قادر به ایجاد لطافت است و می تواند احساس خوشایندی برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. هپی چیر مد نظر را می توان با طول عمر بالا با چنین بدنه ای مورد استفاده تمامی اعضای خانواده قرار داد و بهترین کارایی را از آن به دست آورد. با این وجود محصول مورد نظر منحصر به فرد و مرغوب است و جزو محصولات پر استفاده می باشد.


دستگیره محصول

به منظور ایجاد شرایط دلخواه برای افرادی که نیاز به محصولی دارند که بتوان آن را به راحتی جا به جا کرد طراحان این هپی چیر  را با یک دستگیره طراحی و تولید کرده اند که با دوختی محکم بر روی بدنه قرار گرفته است و قادر است که با کشاندن بدنه بر روی سطوح دوخت از بین نرود. در نتیجه کاربرد بی نظیری دارد و مزیتی مهم در طراحی محصول می باشد.


خرید

هپی چیر راحتی دستگیره دار محصولی با طول عمر بالا است و از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...