هپی چیر راحتی تکنفره اصل

کد 13021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,803,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی تکنفره اصل محصول مقاوم و زیبایی بوده که برای استفاده تمام سنین توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر شامل 2 سال گارانتی معتبر بوده که راحتی خیال شما را بابت طول عمر بالای خود فراهم خواهد کرد. رنگ بدنه این هپی چیر صورتی بوده به همین دلیل برای استفاده دختران مناسب بوده و با استقابل گسترده ای موجه شده است. تولید کننده برای راحتی حال شما امکان انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کننده را مهیا می سازد. روکش بدنه هپی چیر را از نوع چرم مصنوعی تولید کرده اند. این روکش بدنه به راحتی از استر جدا شده و قابل شستشو با اب و مواد شوینده می باشد. روکش بدنه چرمی ویژگی های مثبت بالایی از جمله نرم بودن ، بادوام بودن ، مقاوم بودن در برابر وزن و فشار ، ضدتعریق بودن و... برخوردار بوده که رضایتمندی مصرف کننده را به وجود می اورد. مواد داخل هپی چیر از یونولیت تشکیل شده است. این مواد خرد شده بوده که کاملا نرم ومنسجم با ساختاری منعطف هستند. پس می توانند اسایش شما را تضمین کند. این مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. شما با کم و زیاد کردن مواد یونولیتی می توانید بدنه هپی چیر را به فرم استاندارد بدن خود برسانید. از این هپی چیر می توانید در فضای داخلی دفترکار و منزل برای زمان های استراحت و مطالعه و تماشای تلویزیون و... استفاده کنید. بدنه با استحکام هپی چیر می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کرده تا برای انتخاب این محصول محدودیت وزنی خاصی وجود نداشته باشد. اگرقصد خرید هپی چیر را دارید تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • قابلیت تعویض روکش بدنه و مواد داخلی

هپی چیر راحتی تکنفره اصل

هپی چیر راحتی تکنفره اصل یکی از زیباترین محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش است که دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد می باشد. به واسطه رنگ بدنه این محصول بیش تر مورد علاقه دختران قرار دارد و بهترین هدیه برای آن ها به شمار می رود. اغلب دختران از تهیه این محصول جذاب لذت برده و به دلیل داشتن کیفیت فوق العاده این محصول توانسته رضایت صد در صدی خریداران را جلب کند. هم چنین این محصول دارای دو سال ضمانت می باشد که خاطر شما را از بابت کیفیت بالای آن آسوده خواهد کرد. به همین علت شما می توانید با خیال راحت از بابت کیفیت بالای این محصول اقدام به خرید نمایید. محصول فوق دارای ظاهری ظریف و جذاب است و به راحتی از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم ویژگی های این محصول را به طور کامل برای شما بازگو کنیم تا جهت خریداری اطلاعات کاملی در مورد این هپی چیر داشته باشید. 


طراحی ظریف و جذاب

این محصول ظاهری گرد دارد و از طراحی جذابی بهره می برد. در ساختمان این هپی چیر شاهد دوخت هایی به صورت عمودی و با ظرافت بسیار زیاد هستیم. دوخت های رویه این محصول زیبایی دو چندانی به بدنه داده است و بسیار زیبا می باشد. این هپی چیر نشیمنگاهی به صورت گرد دارد که جادار و راحت می باشد و هر فردی به راحتی می تواند از آن استفاده کند. ارتفاع این نشیمنگاه از سطح زمین به صورت استاندارد محاسبه شده است و نشستن و برخاستن بر روی آن ساده بوده و بدون فشار به زانوها و کمر انجام می شود. پشتی این محصول نیز با دارا بودن ضخامت بالا، انعطاف زیادی داشته و با نشستن بر روی آن خواهید توانست بدون وارد شدن فشار به بدن، به مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید. ارتفاع این پشتی زیاد بوده و تمامی قسمت های پشت و کمر را دربر می گیرد. با تکیه دادن به این پشتی، کتف و شانه ها در وضعیتی ایده آل قرار گرفته و هیچ فشاری به بدن وارد نخواهد شد. 


کیفیتی ایده آل

در تهیه این محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه و مواد داخلی استفاده شده است. دوخت های رویه این هپی چیر از بهترین نوع نخ های مقاوم تهیه شده است که با وارد شدن فشار زیاد، پاره نشده و در قسمت درزها دچار گسستگی نخواهد شد. رویه این محصول در برابر فشار بالا مقاومت زیادی دارد و با نشستن طولانی مدت بر روی آن، رویه تغییر حالت نمی دهد و به اصطلاح شل نمی شود. هم چنین بر روی رویه برق نمی افتد. این رویه با برخورد اشیا به سادگی پاره نشده و در برابر ساییدگی مقاوم می باشد. رویه این محصول را به راحتی می توانید توسط ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. بر روی بدنه این محصول یک زیپ تعبیه شده است که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی را خواهد داد. توسط این زیپ می توانید رویه را نیز از بدنه اصلی جدا کنید. مواد داخلی این محصول نیز از نوع مواد یونولیتی هستند که دارای ویژگی هایی مناسب و ایده آل برای استفاده در هپی چیر می باشند. این مواد داخلی یونولیتی بسیار سبک هستند و حجم بالایی دارند. به همین دلیل وزن هپی چیر در مقایسه با حجم آن بسیار ناچیز بوده و شما به راحتی می توانید این محصول را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. به همین جهت انتقال این محصول کار آسانی محسوب می شود. مواد داخلی هپی چیر انعطاف زیادی دارد و با نشستن شما بر روی این محصول، حالتی مناسب برای بدن را به خود می گیرد. استحکام این مواد داخلی بسیار بالا بوده و خواهید توانست به مدت طولانی بدون افت کیفیت از این محصول استفاده نمایید. 


خرید

هپی چیر راحتی تکنفره اصل را می توانید با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید. با وارد شدن به این سایت می توانید محصول مورد نظر را سفارش داده تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...