هپی چیر راحتی توپی

کد 12042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,964,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی توپی یکی از نمونه های تولید شده با طراحی بدنه فانتزی و دوست داشتنی بوده که بدنه ای راحت و منعطف دارد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که تکیه گاه و نشمینگاه ان به طور کامل به یکدیگر متصل بوده که در اثر نشستن به فرم استاندارد خود خواهد رسید. بدنه این محصول برطرفه از طراحی یک توپ فوتبال با ترکیب رنگ ابی و زرد بوده که تضاد چشم نوازی را به نمایش می گذارد. البته شما می توانید رنگ بدنه محصول را نیز شخصا انتخاب کنید. برای تولید بدنه این محصول از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده که ضدتعریق بوده و نرمی و دوام بالایی دارد. این روکش بدنه قابل شستشو با اب و مواد شوینده نیز می باشد. زیرا ساختاری ضداب دارد. مواد یونولیتی بخش داخلی این محصول را تشکیل داده که وزنی کم و ساختاری انعطاف پذیر با توان تحمل وزن بسیار بالا داشته که شما می توانید این مواد را تعویض نیز کنید. از جمله ویژگی های منحصر به فرد محصول می توان به توان تحمل وزنی بالغ بر 140 کیلوگرم و یک ضمانت نامه معتبر دوساله اشاره کرد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • قابلیت تعویض مواد داخلی

هپی چیر راحتی توپی

طراحی هپی چیر به صورت توپی، از زیباترین محصولات تولید شده به سبک اسپرت است که بیش تر مورد علاقه نوجوانان و جوانان قرار دارد. در میان تنوع این محصولات، هپی چیر راحتی توپی از زیباترین نمونه های هپی چیر محسوب می شود که می توانید در هر فضایی از آن استفاده کنید. طراحی و سبک زیبای این هپی چیر بیش تر مورد علاقه پسران و خصوصا نوجوانان قرار دارد و بهترین هدیه برای آن ها محسوب می شود. در ادامه به نقد و بررسی هپی چیر راحتی توپی خواهیم پرداخت. 


سبک طراحی اسپرت

رویه این محصول به صورت قطعات چند ضلعی است که به هم متصل شده اند. غالب رنگ این قطعات زرد است و تکه هایی پنج ضلعی به رنگ آبی بر روی آن موجود می باشد. این محصول طراحی به صورت توپ فوتبالی دارد که اسپرت و زیبا بوده و جذابیت خاصی به فضا می دهد. طراحی این هپی چیر به صورت گرد است و ساختمانی کاملا راحت و طبی دارد. نشیمنگاه این هپی چیر بسیار راحت و جادار بوده و برای استفاده تمامی افراد مناسب است. هم چنین این محصول دارای پشتی مناسب و کاملا راحتی است که به خوبی می توانید در هنگام نشستن به آن تکیه داده تا بدن شما در وضعیتی مناسب قرار بگیرد. این هپی چیر برای افرادی که نیازمند نشیمنگاهی راحت و مناسب هستند، ایده آل است و با ایجاد فضایی بسیار راحت به شما کمک خواهد کرد تا ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنید. شما می توانید این محصول را در فضاهایی مانند کافی شاپ، باشگاه های ورزشی، محیط های بیرون از منزل، اتاق خواب، اتاق مطالعه و ... قرار داده و از نشستن بر روی آن لذت ببرید.


ابعادی استاندارد 

این محصول دارای ابعادی کوچک و کاربردی است که در هر فضایی قابل استفاده می باشد. برای تهیه یک محصول لازم است تا ابعاد آن را نیز در نظر بگیرید و با توجه به فضایی که در اختیار قرار دارید، محصولی مناسب را تهیه کنید تا پس از خرید برای قرار دادن این محصول دچار مشکل نشوید. این هپی چیر دارای قطری برابر با 90 سانتی متر است که در گروه محصولات کم جا قرار می گیرد. به همین علت در فضاهای کوچک و آپارتمانی به راحتی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید و نیاز به محیط بزرگ و فضای زیادی برای استفاده از آن نخواهید داشت. ارتفاع این هپی چیر نیز معادل 80 سانتی متر است که بخشی از آن مربوط به فاصله سطح زمین تا نشیمنگاه بوده و بخش کمی از آن نیز به پشتی هپی چیر مربوط است. در زمان نشستن بر روی آن به خوبی گودی کمر را در برمی گیرد و در زمان نشستن طولانی مدت فشاری به کمر و ستون فقرات وارد نمی شود.


وزن پایین و جابه جایی آسان

برای جابه جایی صحیح و اصولی این هپی چیر لازم است تا در زمان نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. از کشیدن این هپی چیر بر روی زمین خودداری کنید. زیرا ممکن است بدنه محصول به لبه های دیوار برخورد کرده و دچار آسیب شود. این محصول متشکل از مواد داخلی یونولیتی است که وزنی کم و حجم بالایی دارند. با این وجود وزن بدنه این بین بگ برابر با 5 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. شما می توانید این محصول را به راحتی جابه جا کرده و در صورت نیاز به هر فضایی انتقال دهید. 


تنظیم انعطاف هپی چیر

شما به راحتی می توانید انعطاف این هپی چیر را تنظیم کرده و متناسب با نیاز خود انعطاف آن را تنظیم کنید. برای این کار لازم است تا مواد داخلی بین بگ را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید. بر روی هپی چیر یک زیپ قرار دارد که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. با کم و یا زیاد کردن مواد داخلی، می توانید انعطاف آن را کم و یا زیاد کنید. 


روش خرید

برای تهیه هپی چیر راحتی توپی با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر می توانید آن را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید. در این سایت تمامی محصولات تولید شده توسط گروه بزرگ مبل شنی آرامش به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست شما می رسد و به همین علت دارای پایین ترین قیمت است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...