هپی چیر راحتی تخت خواب

کد 43013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,970,000
2,869,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی تخت خواب یک نمونه جذاب و منحصر به فرد برای زمان استراحت بوده که توسط نمایندگی مبل شنی برای افراد بالاتر از 16 سال طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که یک تکیه گاه سرخود شیبدار در بخش ابتدایی ان وجود دارد. این محصول سطحی استاندارد و طبی برای زمان خواب در اختیار شما قرار می دهد. رنگ بدنه محصول سرمه ای بوده که تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا بتوانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنید. روکش بدنه محصول را از پارچه ترک نانو تولید کرده اند. این روکش بدنه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. یونولیت داخلی محصول امکان تعویض داشته و ساختاری نرم با وزنی کم دارد. این وزن کم موجب حمل و نقل اسان محصول می شود. البته محصول قادر است وزنی بالغ بر 160 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. در زمان خرید یک ضمانت نامه 2ساله معتبر در اختیار شما قرار خواهد گرقت که تضمینی بر طول عمر ان به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه ترک نانو
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر راحتی تخت خواب

هپی چیر راحتی تخت خواب گزینه ای جذاب و بسیار کاربردی است که می تواند بالاترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان داشته باشد. در نتیجه توسط عده زیادی از علاقه مندان خریداری می شود و در بخش های مختلف از آن استفاده می گردد. این محصول بی نظیر و زیبا طراحی به روز و شیک دارد و می تواند برای قرار گیری به حالت دراز کش نیز مناسب باشد. در نتیجه این محصول زیبا به حالت افقی بر روی سطح زمین قرار می گیرد. هپی چیر مد نظر دارای طرح ساده و زیبایی است که امروزه تمامی افراد را به خود جذب کرده است و سعی دارد تا نهایت راحتی و آسایش را برای افراد داشته باشد. این محصول می تواند هم محلی برای نشستن افراد باشد هم آن ها را در زمان خوابیدن در حالت آرامش بخشی قرار دهد. در زمان استفاده از این محصول افراد می توانند ستون فقرات خود را در بهترین شرایط قرار دهند و از بروز خستگی و کسل شدن در بدن جلوگیری نمایند. در نتیجه محصول مد نظر جزو اکسسوری های دلخواه برای علاقه مندان است که در هر شرایطی قادر به استفاده می باشد. هپی چیر دارای رنگبندی نیز می باشد که افراد بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب می کنند. علاوه بر این موارد کسانی که به دنبال بهترین محصول طبی و راحتی می باشند می توانند از هپی چیر ها لذت ببرند و طرح های متنوع آن را برای منزل تهیه کنند.


استفاده در حاشیه استخر 

یکی از مواردی که از این هپی چیر استفاده می شود مناطق ساحلی است که محصول را در آن جا قرار می دهند و می توانند بر روی آن ساعاتی را به استراحت مشغول شوند. استخر های رو باز محلی برای تفریحات مهیج است که برخی از افراد تمایل دارند که در حاشیه آن شروع به آفتاب گرفتن نمایند. این محصول نیز قادر است که محیط نشیمن را برای درازکشیدن افراد در این محل آماده سازد و سعی دارد که نهایت آرامش را برای آن ها فراهم سازد. سطح محصول افقی شکل است که دقیقا برای این کارایی طراحی شده است همچنین می تواند محصولی خاص بوده باشد که برای گرفتن حمام آفتاب در این محیط ها مناسب گردد. چرا که سطح صاف محصول بدن را در بهترین شرایط قرار می دهد و سبب به آرامش رسیدن آن ها در این محیط می شود. در نتیجه می توان با تکیه بر این خصوصیات محصول را خریداری کرد و در حاشیه استخر ها از آن استفاده نمود. حاشیه استخر ها محیطی برای لذت بردن از هوای تازه می باشد بنابراین علاقه مندان می توانند تعدادی از این هپی چیر ها را در محیط قرار داده و برای استفاده کنندگان در نظر بگیرند.


بالش سرخود

طراحی این محصول به گونه ای است که در ظاهر بخشی برآمده ایجاد کرده است. این بخش برآمده می تواند محلی برای قرار دادن سر باشد و به اصطلاح به آن بالش سرخود گفته می شود. این قست سر و گردن را در محلی استاندارد قرار می دهد و سبب راحتی و آسایش ان ها می شود. در نتیجه محلی مطلوب در طراحی هپی چیر خواهد بود. با داشتن این قسمت در محصول دیگر نیازی به استفاده از بالش نیست و وسایل اضافه در زمان استراحت به کار نمی آید در نتیجه می توان گفت که طراحی این هپی چیر با به روز ترین آیتم ها انجام شده است و افراد را در راحتی و آسایش قرار می دهد.


ضد تعریق

به خاطر استفاده از این محصول در تمامی فصول سال طراحان هپی چیر بدنه را با رویه نانو ساخته اند تا ضد تعریق بوده و سبب جلوگیری از ایجاد حساسیت می شود. این رویه قادر است محصول را برای استفاده در فصل تابستان مناسب کند و مشکلی را برای استفاده کنندگان ایجاد نمی کند. در نتیجه نقطه قوت محصول در ایجاد کارایی بسیار زیاد در آن خواهد بود.


خرید 

امروزه افراد زیادی تمایل به خرید هپی چیر راحتی تخت خواب دارند ولی محل مناسبی برای خرید آن نمی شناسند. برای خرید این محصول تنها کافی ست به سایت مبل شنی آرامشمراجعه کرد تا در نهایت یک محصول با طول عمر بالا خریداری کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...