هپی چیر راحتی بزرگ دونفره

کد 23098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,193,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی بزرگ دونفره یکی دیگر از محصولات پرطرفدار با برای بزرگسالان بوده که ابعاد بسیار بزرگ برای استراحت های طولانی مدت دارد. روکش بدنه این محصول از رنگ طوسی انتخاب شده است. این رنگ قابل هماهنگی با تمامی دکوراسیون ها داخلی بوده اما تولید کننده برای رفاه حال شما امکانی ایجاد کرده تا بتوانید در صورت تمایل این رنگ بدنه را شخصا انتخاب کنید. جنس روکش بدنه محصول را از نوع مخمل انتخاب کرده اند. زیرا این نوع پارچه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. مواد یونولیتی که برای داخل محصول استفاده شده از ساختاری منعطف و نرم با وزنی کم برخوردار بوده که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. برای تعویض و یا شارژ مجدد این مواد می توانید از زیپی که در انتهای محصول تعبیه شده استفاده نمایید. وزن بدنه این محصول بسیار کم بوده که موجب جا به جایی اسان ان می شود. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته تا اسودگی خاطر شما را در باره طول عمر بالای محصول فراهم اورد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 10 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 200 کیلوگرم

هپی چیر راحتی بزرگ دونفره

هپی چیر راحتی بزرگ دونفره جزو جادار ترین محصولات طبی است که به جهت رسیدن افراد به آرامش مورد استفاده قرار می گیرد. این بدنه راحتی بهترین مزیت را در خصوص زمان استراحت افراد ایجاد می کند و می تواند شرایط ایمنی و راحتی را داشته باشد. در نتیجه کسانی که به سمت خرید این هپی چیر منحصر به فرد کشیده می شوند تمایل دارند که محصول مورد نظر را با بهترین شرایط مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. ویژگی ها و خصوصیاتی که به خاطر نوع ساخت بدنه ایجاد شده است مورد اهمیت بیش تر خریداران قرار گرفته است و می تواند شرایط خوبی را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. با داشتن چنین محصولی افراد می توانند در هر مکانی که هستند از داشتن یک نشیمنگاه راحت برخوردار باشند و در هر حالت شرایط خوبی را تجربه کنند. هپی چیر مد نظر رویه ای نرم و لطیف دارد که افراد با قرار گیری بر روی آن قادر به داشتن تجربه ای منحصر به فرد از استراحت در طول روز می باشند و می توانند این تجربه را در تایم طولانی داشته باشند. از این رو کسانی که هپی چیر را خریداری می کنند بهترین محل برای استراحت های روزانه را کسب می کنند و قادر می باشند که با این وجود تایم استراحت خود را زیاد تر کنند. برای خرید این محصول ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


استفاده به عنوان محل خواب

هپی چیر مد نظر دارای ابعاد بزرگی به اندازه 130 سانتی متر طول و 130 سانتی متر عرض است و ارتفاع 90 سانتی متری دارد. در نتیجه می تواند علاوه بر قرار دادن افراد به حالت نشسته آن ها را به حالت درازکش نیز بر روی خود حفظ کند. این محصول بی نظیر و شیک دارای ابعاد بزرگی است که می تواند راحتی را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد تا آن ها نیز از داشتن چنین محصولی لذت کافی را داشته باشند. استفاده از این سبک از محصولات راحت تر و بهتر است. چرا که به دو روش راحتی را برای افراد ایجاد می کنند. یکی از روش ها زمانی است که تمایل دارند به تنهایی و یا به همراه دوستان خود بر روی محصول بنشینند و از فضا لذت ببرند. روش دوم هم روشی است که افراد قادر به قرار گیری بر روی آن به حالت درازکش هستند و می توانند بهترین شرایط را داشته باشند. در زمان استراحت های عصرگاهی در طول روز افراد قادر به داشتن شرایط دلخواه هستند. چرا که با در دسترس بودن این محصول می توان به راحتی بر روی آن قرار گرفت و از ایجاد موقعیت راحتی لذت برد. این محصول کاربردی بهترین نوع هپی چیر برای ایجاد نشیمنگاه راحت می باشد.


مخمل ضد حساسیت

رویه محصول از بهترین پارچه موجود در بازار تهیه شده است که کیفیت بالایی دارد و می تواند قابلیت های منحصر به فردی را نیز ایجاد کند. این مخمل دارای قابلیت ضد تعریق است که در نهایت حساسیت نیز در آن رخ نمی دهد. با این شرایط است که افراد قادر هستند که بهترین موقعیت را تجربه کنند و در مدت زمان طولانی بدون مشکل بر روی محصول قرار بگیرند. هپی چیر مد نظر دارای این قابلیت می باشد تا افراد در تمامی فصول سال قادر به استفاده از آن باشند و دچار مشکل نشوند. در نتیجه کاربرد آن بسیار زیاد است و می تواند در محیط خارج از خانه و فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرد. هپی چیر دلخواه افراد را به سمت داشتن یک موقعیت مطلوب می کشاند و می تواند با بهترین موقعیت رضایت را برای افراد ایجاد سازد.


علت منعطف بودن محصول

بدنه محصول از قابلیت منعطف بودن تشکیل شده است که به دلایلی می باشد. دلیل این نوع قرار گیری بدنه به خاطر وجود فضای خالی است که داخل آن وجود دارد و در واقع محصول پر از محتویات داخلی نیست. از این رو مقداری فضای خالی ایجاد می شود که رویه را با قابلیت شکل پذیری بالا ایجاد می کند و بهترین مزیت ها را فراهم می سازد.


خرید

جهت خرید هپی چیر راحتی بزرگ دونفره به روش آسان به وب سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...