هپی چیر راحتی بزرگسال طوسی

کد 22111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,912,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی بزرگسال طوسی محصولی ساده و شکیل با ساختاری باکیفیت و طبی بوده که برای استراحت های طولانی و یا استفاده در زمان مطالعه و تماشای تلویزیون و... طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای با نشیمنگاه گرد داشته که تکیه گاه منعطف ان به صورت سرخود بر روی ان قرار دارد. وزن بدنه این محصول تنها 6 کیلوگرم بوده که شما می توانید با استفاده از دستگیره سرخود ان به راحتی محصول را جا به جا کنید. البته این بدنه قادر بوده به راحتی وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل نماید. جنس روکش بدنه این محصول از پارچه پی وی سی بوده که ساختاری ضدتعریق داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این روکش بدنه را با توجه به ضداب بودن ان می توانید شستشو دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی انتخاب می شود. زیرا این مواد وزنی کم و نرمی بالا با قابلیت تحمل وزن فوق العاده زیادی دارند. این مواد را مصرف کننده به راحتی می تواند شارژ و یا حتی تعویض کند. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت ارامش اقدام به خرید انلاین نمایید.

  • قطر: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پی وی سی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • قابلیت انتخاب رنگ بدنه

هپی چیر راحتی بزرگسال طوسی

هپی چیر راحتی بزرگسال طوسی جزو وسایل مورد نیاز در منزل است و افراد زیادی را مشتاق به خرید می نماید. به دلیل داشتن کیفیت بالا و همچنین کارایی مطلوب تعداد طرفداران آن روزانه در حال افزایش هستند و تمایل دارند که این محصول را با طول عمر بالا داشته باشند. بدنه آن دارای رنگبندی است که به این صورت کسانی که قصد خرید دارند می توانند به راحتی خرید را بر اساس سلیقه خود انجام دهند و رضایت کلی از این محصول داشته باشند. هپی چیر ها نوعی مبل شنی می باشند که اغلب بدنه های گرد دارند. این محصول نیز گرد می باشد اما به خاطر وجود فضای خالی در داخل بدنه می تواند فرو رفتگی ایجاد کند که در نهایت سبب راحتی استفاده کنندگان خواهد شد. رویه این محصول با ایجاد فرورفتگی می تواند بخشی را به حالت تکیه گاه در بیاورد که این تکیه گاه در نشستن به حالت استاندارد موثر خواهد بود. بنابراین کسانی که به دنبال محصولی بی نظیر و خاص می باشند قادر خواهند بود که از این هپی چیر استقبال کنند و آن را برای نقاط مختلف خانه خصوصا اتاق خواب خریداری نمایند. استفاده کنندگان به سرعت در می یابند که محصول مورد نظر دارای راحتی زیادی است و آرامش را برای آن ها ایجاد می کند. در نتیجه خرید را به سایر عزیزان خود نیز پیشنهاد می دهند. در زیر برخی ویژگی های محصول خلاصه شده است که با هم به بررسی آن ها می پردازیم.


مشابه با کیسه وسایل

این هپی چیر جذاب به حالت خاصی طراحی شده است و همان طور که گفته شد گرد می باشد اما بدنه آن زمانی که دارای فضای خالی است به شکل کیسه می باشد. کیسه ای که قادر است وسایل افراد را به همراه داشته باشد. بنابراین می توان گفت که از محصول در زمانی که تخلیه می باشد به عنوان کیسه حمل وسایل نیز استفاده می شود. وجود دستگیره نیز سبب شده است تا این کیسه حمل را به آسانی با خود به همراه داشت و شرایطی مطلوب جهت استفاده در مسافرت ایجاد کرد. افراد می توانند محصول را به حالت تخلیه جا به جا کنند و در زمان رسیدن به مقصد شروع به پر کردن بدنه نمایند تا در نهایت بدنه به ظاهری با استحکام تبدیل شود. استفاده از این اکسسوری که امروزه به عنوان یک محصول ضروری در منزل به کار می رود باعث آرامش تمامی اعضای خانواده می شود. چرا که برای استفاده تمامی سنین سازگاری دارد و طراحی آن به این صورت انجام شده است. در نتیجه یک محصول با کارایی بالا به شما پیشنهاد شده است که برخورداری از طول عمر بالا نیز سبب می شود تا با رغبت زیاد آن را خریداری کنید و با پرداخت هزینه به جهت خرید در طول سال های زیاد از ان استفاده نمایید.


قابل کشیدن بر روی سطوح

این محصول برای جا به جایی به نقاط مختلف منزل سازگاری دارد و به وسیله دستگیره بر روی سطح صاف زمین کشیده می شود. این محصول کاربردی را می توان در اتاق خواب قرار داد و در صورت نیاز به تماشای یک فیلم به راحتی آن را به داخل اتاق نشیمن آورد و بر روی آن ساعات خوشی را گذراند. از این رو می توان گفت که محصول مورد نظر دارای سازگاری لازم نسبت به انواع مختلف استفاده می باشد و می تواند به راحتی آرامش افراد و ساعات خواب آن ها را رقم بزند. هپی چیر مد نظر دارای حساسیت بسیار زیادی نیز خواهد بود. به طور مثال زمانی که محصول را در محیط خارج از منزل استفاده می کنید نمی توانید به روش کشیدن بر روی سطح آن را جابه جا کنید. چرا که کف بدنه به سرعت خراب می شود و دچار پارگی می گردد. در نتیجه استفاده از محصول غیر ممکن می شود.


وزن کم بدنه

برترین خصوصیتی که محصول را با کارایی زیاد در اختیار افراد قرار داده است وزن کم می باشد که سبب شده است علاقه مندان بسیاری از آن به عنوان محصول کم جا و قابل حمل یاد کنند. این محصول وزن 5 کیلوگرمی دارد که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و به آسانی نیز حمل و نقل می شود.


خرید 

هپی چیر راحتی بزرگسال طوسی بهترین گزینه برای رده سنی مختلف است و در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...