هپی چیر راحتی با دستیگره

کد 12014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,756,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیرراحتی با دستیگره یکی دیگر از محصولات نمایندگی رسمی مبل شنی برای استفاده تمام سنین بوده که با قیمتی مناسب و طول عمر بالا روانه بازار شده است. این هپی چیر از دوسال ضمانت نامه معتبر برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه هپی چیر گرد بوده و از تکیه گاهی سرخود برخوردار است. این تکیه گاه سرخود نرم و منعطف بوده و در اثر استفاده و با گذر زمان تغییر حالت می دهد. وزن بدنه مبل شنی 6 کیلوگرم بوده و یک دستیگره برای جا به جایی اسان بر روی بدنه محصول تعبیه شده است. این وزن کم قادر بودن وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده و از ویژگی های مثبت این مبل شنی به شمار می رود. روکش بدنه مبل شنی از نوع پارچه چرم مصنوعی تولید شده است. این روکش بدنه را می توانید بدون نگرانی از استر جدا کرده و با اب و مواد شوینده بشویید. روکش بدنه چرمی نرم و بادوام بوده و می تواند در برابر وزن و فشار بالا مقاوم باقی بماند. این روکش بدنه با قابلیت ضدتعریق خود موجب شده تا بتوانید از این هپی چیر در زمان مطالعه و تماشای تلویزیون و... استفاده کنید. این هپی چیر را با روکش بدنه ای در رنگبندی بالا تولید کرده اند. پس در زمان خرید به راحتی رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیتی با ساختاری خرد شده هستند. مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. می توانید این نوع مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. برای خرید هپی چیر می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از سایت فروشگاهی مبل شنی ارامش استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه معتبر

هپی چیر راحتی با دستیگره

در زمان خرید هپی چیرهای بزرگسال باید به نکات مهمی توجه نمایید تا بتوانید خریدی مناسب انجام داده و از خرید خود رضایت صد درصدی داشته باشید. توجه به مسائلی از جمله ظاهر، کیفیت رویه، کیفیت مواد داخلی، ابعاد و ... مهم جلوه می کند که در زمان خرید باید به آن ها توجه ویژه ای داشت. هپی چیر راحتی با دستگیره یکی از مناسب ترین گزینه های خرید برای افرادی است که می خواهند خریدی مناسب و لذت بخش را تجربه کنند. هپی چیر راحتی با دستگیره را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


قابلیت تعمیر و تعویض رویه

رویه این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که به سادگی دچار آسیب نشده و تا سال ها قابل استفاده است. در قسمت زیرین هپی چیر یک زیپ مخفی تعبیه شده است که به راحتی می توانید توسط آن رویه را جدا کنید. در صورت وارد شدن آسیب به رویه می توانید توسط این زیپ مخفی رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و توسط چرخ خیاطی مورد تعمیر قرار دهید. البته جهت تعمیرات تخصصی می توانید این رویه را به دست کارشناسان مبل شنی آرامش بسپارید تا به صورت دقیق و تخصصی رویه را تعمیر کنند. در صورت وارد شدن آسیب جدی و یا تغییر دکوراسیون منزل خود می توانید به جای خرید هپی چیر جدید متناسب با منزل خود، رویه محصول را تعویض کنید و از رنگی هماهنگ با دکوراسیون جدید استفاده نمایید. با این کار در هزینه های تغییر دکوراسیون صرفه جویی کرده و محصولی تازه و جدید خواهید داشت. 


کاربرهای متفاوت 

این محصول به واسطه ظاهر شیک و ساده و رنگ مناسبی که دارد، قابلیت استفاده در فضاهای رسمی مانند دفتر کار را به شما می دهد. این نوع محصول قابل استفاده در انواع محیط ها بوده و می توان از آن در فضاهای همانند محیط های باز و فضاهای بیرون از منزل نیز استفاده نمود. شما می توانید با قرار دادن این محصول در فضاهایی همچون تراس منزل، علاوه بر لذت بردن از گرمای آفتاب، از نشیمنگاهی نرم و راحت نیز بهره مند شوید. شما می توانید به راحتی این محصول را در فضاهایی همچون اتاق مطالعه قرار دهید و با استفاده از آن، ساعت های طولانی به مطالعه بپردازید در حالی که کمترین فشاری به بدن شما وارد شود. این هپی چیر دارای طراحی طبی و فوق العاده راحتی می باشد که می توانید به راحتی آن را در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار دهید. این محصول برای استفاده در زمان فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، ایده آل می باشد و با استفاده از آن کمترین فشاری به بدن شما وارد نخواهد شد. شما می توانید از این هپی چیر در زمان تماشای تلوزیون استفاده نمایید و با استفاده از آن، به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازید. در زمان بازی های کامپیوتری می توانید با استفاده از این محصول، فشار وارد شده به کمر و بدن خود را به حداقل برسانید. این محصول دارای قابلیت های متنوعی است و از محصولات بسیار کاربردی تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است. 


قابلیت حمل آسان

برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به رویه هپی چیر و جلوگیری از ایجاد ساییدگی و خراش بر روی آن لازم است تا در زمان جابه جایی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید. با کشیدن محصول بر روی زمین ممکن است این هپی چیر با لبه های دیوار برخورد کرده و یا اشیای تیزی که بر روی زمین باشند با بدنه محصول برخورد کنند. به همین جهت باید در زمان جابه جایی محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری نمایید. این محصول دارای وزن کمی است که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کنید. وزن پایین این محصول به شما اجازه می دهد به راحتی آن را حمل کرده و در فضاهای مختلف به همراه خود ببرید. برای مثال در زمان تماشای تلوزیون می توانید این محصول را به همراه خود به مقابل تلوزیون آورده و در زمان مطالعه آن را به اتاق انتقال دهید. 


راهنمای خرید

هپی چیر راحتی با دستیگره را با قیمت ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...