هپی چیر راحتی با تکیه گاه بلند

کد 32191

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,907,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی با تکیه گاه بلند یکی از محصولات پرطرفدار در این گروه بوده که دارای طراحی بدنه ای برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک بوده و برای استفاده بزرگسالان به بازار عرضه شده است. طراحی بدنه منحصر به فرد محصول به گونه ای بوده تا شما بتوانید از این محصول در فضاهای مختلف اعم از سالن پذیرایی و محل کار و ... استفاده کنید. به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله نیز عرضه شده تا تضمینی بر طول عمر بالای ان باشد. بدنه این محصول را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. زیرا این پارچه ساختاری نرم و مقاوم داشته و کاملا ضدتعریق است. این روکش بدنه را با توجه به ضداب بودن می توانید با اب و مواد شوینده تمیز کنید. مواد داخلی محصول از نوع فوم مخصوص انتخاب می شود. زیرا وزن کم و ساختاری منعطف در کنار تون تحمل وزن بسیار بالا دارد. در بخش کناری محصول یک جیب تعبیه شده تا شما بتوانید لوازم مورد نیزا خود را به همراه داشته باشید. این محصول قابلیت انتخاب رنگ بدنه را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • قابلیت تعویض مواد داخلی

هپی چیر راحتی با تکیه گاه بلند

هپی چیر راحتی با تکیه گاه بلند جزو وسایل مورد نیاز برای هر فردی می باشد که شرایط استانداردی را برای آن ها ایجاد می کند و قادر است که در طولانی مدت نیز این شرایط خوب را ایجاد سازد. این هپی چیر مد نظر جزو محصولات طبی است که رویه ای نرم و منعطف دارد و در نتیجه می تواند با این وجود شرایط خوبی را برای استفاده کنندگان فراهم سازد. کسانی که به دنبال یک محصول جایگزین برای وسایل طبی و گران قیمت هستند می توانند ابتدا از این هپی چیر دیدن کنند و سپس با کسب رضایت خرید آن را انجام دهند. با در نظر گرفتن سلیقه افراد اجزای این محصول بی نظیر در کنار هم قرار گرفته است تا در نهایت آرامش زیادی را برای استفاده کنندگان مهیا کند و در نهایت نیز سبب تشکیل یک موقعیت خاص و منحصر به فرد می شود. کسانی که تمایل به کار های نشستنی در طول روز می باشند می توانند به تکیه گاه این هپی چیر مراجعه کنند تا در نهایت راحتی و آسایش را برای خود به دست آورند. با وجود این موارد است که اغلب افراد به سمت خرید این محصول جذب شده اند و آن را با قیمت مناسب برای محل زندگی خود و یا اتاق خواب خود خریداری می کنند. داشتن این محصول شرایط خوبی را برای افراد مهیا می سازد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.


استفاده در بخش های مختلف منزل

خانه ها محیطی امن برای به آرامش رسیدن می باشند و می توانند سبب ایجاد شرایطی برای استراحت افراد شوند. در داخل آن از وسایل طبی و راحتی استفاده می شود تا بتوان با استفاده از آن به موقعیت دلخواه دست پیدا کرد و نهایت آرامش و راحتی را به دست آورد. این محصول بی نظیر نیز جزو وسایلی است که می تواند در منزل استفاده شود و موقعیت دلخواهی برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. این محصول کاربردی شرایطی لازم را برای علاقه مندان مهیا کرده است تا در نهایت بتوانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود و موقعیت دلخواهی را نیز به دست آورد. اکسسوری مد نظر را می توان با داشتن طول عمر بالا خریداری کرد. چرا که این محصول جزو با دوام ترین بدنه هایی است که با استحکام لازم قادر به قرار گیری در محل می باشد و می تواند به راحتی شرایط دلخواه افراد را ایجاد سازد. برای این که محل مناسبی برای قرار دادن این مبل هپی چیر در منزل پیدا کنید نیاز به کار دشواری نیست. چرا که محصول مورد نظر دارای سازگاری های لازم برای قرار گیری و مورد استفاده قرار گرفتن در هر شرایطی است و موقعیت های مد نظر افراد را مهیا می سازد و می تواند به این صورت راحتی  و آسایش را برای آن ها مهیا کند.


دلیل استحکام بدنه

این مبل هپی چیر دارای استحکام زیادی است که با توجه به این موارد محصول خریداری می شود. استحکام بدنه به خاطر وجود محتویات درونی به میزان لازم در داخل آن است که قادر به ایجاد نشیمنگاه محکم و نرم و تکیه گاه ایمن می شود. به دلیل مهیا کردن شرایط دلخواه برای استفاده کنندگان است که بدنه دارای استحکام این چنینی می باشد و می تواند در طول عمر بالا به راحتی برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. این مبل هپی چیر به روز و شیک است و به شکل مبل های دیگر طراحی و تولید شده است.


نشیمن فرورفته

علاوه بر این که بدنه دارای استحکام لازم می باشد و محکم و استوار بر روی محل قرار می گیرد دارای نرمی و لطافت نیز می باشد که باعث ایجاد فرورفتگی در بخش رویه محصول شده است. این فرورفتگی در واقع نشیمن دقیق افراد را مشخص می کند و می تواند به جهت افزایش راحتی آن ها مورد استفاده قرار گیرد. افرادی که به سمت داشتن این مبل هپی چیر جذب می شوند آن را با داشتن چنین مزیت هایی خریداری می کنند.


خرید

هپی چیر راحتی با تکیه گاه بلند ارزان ترین مبل هپی چیری است که امروزه برای سنین مختلف طراحی و تولید شده است و در فروشگاه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...