هپی چیر راحتی اینتکس

کد 23109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,829,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی اینتکس محصولی پرطرفدار با طراحی بدنه طبی و راحت از این شرکت بزرگ بوده که به تازگی طراحی و ورانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که با افزایش ارتفاع شاهد کاهش قطر ان هستیم. نشیمنگاه و تکیه گاه محصول به یکدیگر کاملا متصل بوده و در اثر نشستن به فرم بدن شخص مصرف کننده در خواهد امد. رنگ بدنه محصول قرمز بوده اما شرکت اینتکس برای رفاه حال شما امکانی ایجاد کرده تا در صورت تمایل بتوانید رنگ بدنه محصول را شخصا بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. بدنه محصول از پارچه چرم مصنوعی تولید شده که ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری نرم و مقاوم داشته که در برابر ساییدگی بسیار بادوام است. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده بوده که توان تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم داشته اما وزنی کم و منعطف دارد. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر دو ساله بوده که تضمینی بر کیفیت بدنه ان است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • قابلیت تعویض مواد داخلی

هپی چیر راحتی اینتکس

هپی چیر راحتی اینتکس یکی از کاربردی ترین محصولات راحتی است که در سال های اخیر توانسته رضایت استفاده کنندگان را به خود جلب کند و در نتیجه بالاترین میزان راحتی را ارائه می کند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت معتبر مبل شنی آرامش است که در ساخت انواع محصولات طبی و راحتی شهرت و آوازه دارد. در نتیجه محصولاتی که ارائه می کند همه در استاندارد ترین شرایط قرار دارند و مطلوب و منحصر به فرد هستند. این هپی چیر نیز با توجه به تصویری که دارد می تواند راحتی بسیار زیادی داشته باشد و افراد را در موقعیت خوبی قرار دهد. کسانی که به دنبال بهترین موقعیت هستند می توانند رضایت کافی در زمان قرار گیری بر روی محصول داشته باشند و به این صورت از آرامش خاطر برخوردار شوند. این هپی چیر زیبا و بزرگ دارای امکان استفاده برای تمامی سنین است و می تواند به راحتی نیز جا به جا شود. در نتیجه برای به کار گیری در مسافرت نیز قابلیت نقل و انتقال دارد. بنابراین موارد استفاده از هپی چیر و کارایی های آن بالا است و نسبت به سایر محصولات مشابه شرایط خوبی را دارد. از این رو می تواند به جهت رضایت افراد و ایجاد موقعیت دلخواه آن ها برایشان کارایی داشته باشد. کسانی که به دنبال بهترین گزینه برای استراحت هستند ابتدا مطالب زیر را بررسی کنند و سپس به خرید اقدام نمایند.


مشخصات هپی چیر

برای درک بیش تر خصوصیات و ویژگی های این محصول تصویری واضح از آن ارائه شده است که با مشاهده می توان به برخی از موارد پی برد. این محصول دارای بدنه ای است که با فرم خاص دوخته شده است. این بدنه می تواند دارای یک تکیه گاه باشد تا افراد در زمان استفاده از آن موقعیت دلخواهی را به خود بگیرند. این محصول دارای تکیه گاه است تا ستون فقرات و کمر در مرحله خوبی قرار بگیرند و بتوانند بالاترین میزان آرامش و راحتی را ایجاد سازند. کسانی که به دنبال خرید محصولی استاندارد برای اعضای خانواده خود می باشند می توانند این هپی چیر را خریداری کنند تا در نهایت رضایت کامل از استفاده از محصولات طبی داشته باشند. محصول مورد نظر با تکیه گاه است که شهرت و محبوبیت پیدا کرده است. در بخش نشیمن آن نیز فضایی جادار ایجاد شده است که می توان بر روی آن نشست و بهترین موقعیت را به دست آورد. این محصول بی نظیر و خاص دارای ترکیب رنگ می باشد که افراد می توانند قبل از خرید انتخاب آن را داشته باشند. از این رو رنگ محصول نیز بر اساس سلیقه خریداران انتخاب می شود و می تواند بیش ترین میزان زیبایی و جذابیت را ایجاد سازد. 


قابل  کشش بر روی سطوح

این محصول به صورتی طراحی شده است که دارای بدنه ای راحتی می باشد و افراد را متمایل به داشتن آن در تمامی نقاط منزل می کند. در نتیجه آن ها می توانند محصول را برای جا به جایی بر روی سطوح بکشانند تا در نهایت انتقال آن به راحتی صورت گیرد. این کشش به خاطر وجود بدنه ای گرد است که بدون زاویه می باشد. در نتیجه در این عمل موفق خواهند بود و شرایط برای استفاده از این محصول در محل های مختلف وجود دارد. کسانی که سعی دارند با آرامش کافی محصولی را خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند می توانند از داشتن هپی چیر مد نظر لذت ببرند.


تعیین رنگ بدنه

اغلب افراد تمایل دارند که وسایل دکوری و راحتی خود را با انواع وسایل دیگر ست کنند و در نتیجه به دنبال محصولی با رنگ دلخواه می باشند. این هپی چیر به خاطر بالا بردن سطح رضایت افراد دارای رنگبندی زیاد در رویه خود می باشد که می توان تمامی سلیقه ها را تحت پوشش قرار دهد. علاوه بر این موارد می تواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کرد تا بر این اساس محصول طراحی و تولید شود.


خرید

ارزان ترین هپی چیر راحتی اینتکس در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد و شما برای خرید باید به این محل مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...