​​هپی چیر راحتی ایرانی

کد 32026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,854,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی ایرانی از سری محصولات بادوام و جذاب می باشد که با بدنه ای از جنس پلی استر می تواند برای محل مورد نظر قرار گیری محصول ظاهر و فضایی بی نظیر را فراهم آورد. این مبل شنی داری ضمانت نامه 5 ساله می باشد و می تواند در طی این مدت تمامی مشکلات را رفع نماید و در صورت بروز خطا امکان تماس با مرکز فروش می باشد تا به رفع آن مشکل پرداخته شود. این محصول در زمان نشستن افراد به حالت فرو رفته در می آید و شکل گرد خود را کمی بر هم می زند و فضایی را ایجاد می کند تا آن ها در زمان استفاده نرمی و راحتی را حس نمایند و در طول استفاده دچار هیچ مشکلی نشوند. با گذر زمان امکان از دست رفتن این نرمی به حالت نسبی وجود دارد و ممکن است کارایی سابق را نداشته باشد. در این زمان تنها کافی است بدنه را خالی از محتویات درونی کرده و این مواد داخل مبل شنی را با مواد جدید و نو تعویض نمود و در این حالت بتوان دوباره مبل شنی زیبا و نرم را در اختیار افراد مصرف کننده قرار داد. مواد درون مبل شنی در فروشگاه مبل شنی آرامش به صورت جداگانه به فروش می رسد که می توان آن را به راحتی سفارش داد و در زمانی کوتاه دریافت نمود. با این کار محصول مانند روز نخست می شود و کارایی خود را مجدد به دست می آورد. برای خرید هپی چیر راحتی ایرانی به فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 

هپی چیر راحتی ایرانی 

در سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی رسمی محصولات کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش، انواع محصولات راحتی و کاناپه ای با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر که توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارند، وجود دارد. تنوع بالای این محصولات به گونه ای می باشد که هر فردی با هر سلیقه ای، به خوبی می تواند محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده و خریداری نماید. یکی از هپی چیرهای زیبا و خاص که از فروش بالایی برخوردار می باشد، هپی چیر راحتی ایرانی است که در ادامه سعی داریم به نقد و بررسی آن بپردازیم.


محصولی راحت و طبی
این هپی چیر در دسته محصولات راحتی قرار می گیرد. فرم این هپی چیر به صورت گرد طراحی شده است و به صورت کیسه ای می باشد. نشیمنگاه این محصول با ارتفاع مناسبی از سطح زمین واقع شده است و به صورت گرد می باشد. نشیمنگاه این مبل شنی بسیار نرم و راحت بوده و با نشستن فرد، به فرم ایده آل بدن شما می رسد. در امتداد بدنه و در پشت قسمت نشیمنگاه، یک تکیه گاه با ارتفاع مناسب موجود است که در هنگام نشستن، به خوبی کمر را دربر گرفته و از وارد شدن فشار به کمر جلوگیری می کند. این محصول برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد و حتی می توانید این هپی چیر را در اختیار کودکان نیز قرار دهید. رنگ زیبا و فانتزی این هپی چیر توجه هر شخصی را جلب می کند. این محصول به رنگ سبز فسفری تولید شده است که بسیار فانتزی می باشد. 


ابعادی استاندارد

این محصول دارای طول و عرض 90 سانتی متر می باشد و دارای ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر از سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه 50 سانتی متر می باشد که هر فرد، به راحتی می تواند به راحتی بر روی آن نشسته و برخیزد بدون اینکه اذیت شود. قسمت پشتی این هپی چیر نیز از ارتفاع بلندی بهره می برد که به راحتی بیش تر فرد در هنگام نشستن کمک می کند. این محصول از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد و دارای ضمانت دو ساله است. 


مواد داخلی مورد استفاده در هپی چیر 

این محصول از موادی به نام فیبر بهره می برد. با استفاده از این مواد، هپی چیر فوق العاده نرم و راحت بوده و از کیفیت بالایی بهره می برد. این مواد داخلی بسیار مرغوب بوده و برای استفاده در هپی چیر، ایده آل می باشند. از ویژگی های آن می توان به سبک بودن و دارا بودن حجم بالا اشاره کرد که امکان حمل و نقل آسان هپی چیر را برای شما فراهم می کند. این محصول را می توانید به راحتی از روی زمین بلند کرده و در هر فضایی مورد استفاده قرار دهید. برای مثال می توانید این محصول را در اتاق خواب قرار دهید و در زمان تماشای تلوزیون، به مقابل تلوزیون انتقال دهید. این محصول در برابر وزن بالا و فشار زیاد نیز از استحکام خوبی بهره مند می باشد که باعث طول عمر بالای هپی چیر شده است. هم چنین در صورت استفاده زیاد و طولانی مدت، از کیفیت این مواد داخلی کم نمی شود. به دلیل استفاده از این مواد داخلی، هپی چیر دارای انعطاف زیادی می باشد که باعث شده است هپی چیر فوق العاده نرم و راحت باشد و مورد علاقه تمامی افراد واقع شود. 


مراقبت از محصول

برای داشتن محصولی با کیفیتی بالا همانند روز اول، باید نکات ساده ای را رعایت بفرمایید. در هنگام جابه جایی، این محصول را بر روی زمین نکشید و برای جابه جایی آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید تا در صورت تماس و برخورد با اشیای تیز، بدنه هپی چیر، دچار پارگی و ساییدگی نشود. هم چنین باید مراقب باشید تا مایعات با مواد داخلی تماس پیدا نکند. زیرا باعث کاهش انعطاف و سفت شدن مواد داخلی می شود. 


روش خرید

برای خرید هپی چیر راحتی ایرانی با قیمتی ارزان و کیفیت عالی، می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش اقدام کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...