هپی چیر راحتی اسپرت

کد 53019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,279,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی اسپرت بهترین نوع هپی چیر برای استفاده به صورت تشک شنی یک نفره و یا صندلی هپی چیر بوده که مناسب تمام سنین طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که با توجه به فرم قرار دادن آن بر روی سطح زمین و نیاز شما تغییر حالت می دهد. جنس روکش بدنه هپی چیر از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی است. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و استفاده طولانی مدت از آن مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد. روکش های چرمی نرم و مقاوم بوده و در اثر وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نمی شوند. در صورت نیاز روکش بدنه را از آستر جدا کرده و با آب و مواد شوینده شستشو دهید. این روکش بدنه از طیف گسترده ای رنگ برخوردار است. پس مصرف کننده در زمان خرید می تواند رنگ بدنه هیپ چیر را به فروشنده سفارش بدهد. وزن بدنه هپی چیر 7 کیلوگرم بوده و توسط هر فردی به راحتی جا به جا خواهد شد. بدنه هپی چیر می تواند وزنی بالغ بر 130 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده پس هرگز وزنی بیش از این میزان بر روی بدنه محصول قرار ندهید. این هپی چیر برای زمان گیم و تماشای تلویزیون و استراحت ایده آل است. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیت های خرد شده انتخاب شده اند. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و در مقابل سبک بودن خود قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. این مواد را می توانید تعویض و یا مجدد شارژ کنید. این هپی چیر دارای گارانتی معتبری بوده تا خیال شما بابت طول عمر محصول تضمین شود. اگر قصد خرید هپی چیر با تخفیف بالا و قیمت مقرون به صرفه با طول عمری بالا را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 50سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 130 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • قابل استفاده به عنوان تشک شنی
  • دارای رنگبندی بالا

هپی چیر راحتی اسپرت

طراحی خاص و ویژه این هپی چیر باعث شده است مورد علاقه بسیاری از افراد، به خصوص جوانان واقع شود. این محصول با دارا بودن طراحی خاص خود، قابلیت استفاده در تمامی فضاها را داشته و می توان از آن در اکثر محیط ها استفاده نمود. طراحی ویژه این هپی چیر، به صورت مدرن و اسپرت بوده و از مشخصات جالبی برخوردار است. هپی چیر راحتی اسپرت را در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار داده و مشخصات آن را بیان می کنیم. 


طراحی اسپرت و خاص

این هپی چیر به صورت اسپرت طراحی شده است. این محصول دارای فرم کلی مستطیلی شکل بوده که از سمت ضلع کوچک آن بر روی زمین قرار گرفته است. در ارتفاعی استاندارد و مناسب از سطح زمین نیز یک فرورفتگی در بدنه قرار دارد که نشیمنگاه این محصول را تشکیل می دهد. این نشیمنگاه بسیار راحت بوده و ارتفاع مناسبی دارد. هپی چیر راحتی اسپرت دارای تکیه گاه مناسبی نیز می باشد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. بر روی بدنه این هپی چیر یک زیپ مخفی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید رویه بدنه هپی چیر را جدا کرده و یا به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. این هپی چیر را می توانید از مساحت بر روی زمین قرار دهید و به عنوان تشک شنی استفاده کنید. به همین علت این محصول بسیار کاربردی بوده و قابلیت استفاده در حالت های متنوع را دارد.


رویه مورد استفاده در ساخت

این رویه از بهترین و مقاوم ترین نوع پارچه چرم مصنوعی است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد. رویه این محصول دارای استحکام بسیار بالایی است که با خاطر آسوده می توانید به مدت طولانی از آن استفاده نمایید. رویه این محصول در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم بوده و از نوعی چرم مصنوعی ساخته شده است که پوسته پوسته نمی شود. به همین جهت به مدت طولانی می توانید از آن استفاده نمایید. با وارد شدن فشار بالا و برخورد اشیا این رویه دچار پارگی نشده و طول عمر بالایی دارد. در دوخت این رویه از بهترین نوع نخ استفاده شده است که با دارا بودن مقاومت بسیار بالا در برابر فشار، با نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار پارگی نخواهد شد. بنابراین در قسمت درزهای این محصول نیز آسیبی به وجود نمی آید. این هپی چیر را می توانید به راحتی در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار دهید. برخورد نور مستقیم آفتاب، خدشه ای به کیفیت رویه هپی چیر وارد نمی کند و می توان از آن در فضاهای باز استفاده نمود. این رویه با استفاده های مکرر دچار تغییر رنگ و بور شدگی نمی شود. رویه هپی چیر را در صورت نیاز می توانید از قسمت بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. رویه محصول در ماشین لباسشویی نیز قابل شستشو می باشد. 


استفاده از مواد داخلی مرغوب 

برای پر کردن این هپی چیر از مواد داخلی به نام فیبر استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی دارای شکل ظاهری همانند شن های ریزی می باشند که از وزن بسیار کم و حجم بالایی برخوردارند. به همین علت محصول نهایی دارای وزن 7 کیلوگرمی بوده و به سادگی قابل حمل و جابه جایی است. این مواد داخلی از استحکام بسیار زیادی در برابر فشار برخوردار است و با استفاده های طولانی مدت و وارد شدن فشار زیاد، از کیفیت مواد داخلی کاسته نخواهد شد. به همین علت می توانید این محصول را به صورت طولانی مدت استفاده کرده و از نشستن و استراحت بر روی آن لذت ببرید. مواد داخلی این محصول انعطاف فوق العاده ای دارند و با نشستن هر فردی بر روی هپی چیر، محصول به فرمی ایده آل برای آن شخص درآمده و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. با تکان دادن هپی چیر، مواد داخلی به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و به فرم اولیه می رسند. با نشستن فرد جدید، محصول فرم دیگری به خود می گیرد. مواد داخلی دارای تحمل وزن بسیار بالایی هستند و این هپی چیر قادر است وزنی برابر با 130 کیلوگرم را تحمل کند. 


راهنمای خرید

هپی چیر راحتی اسپرت را می توانید با قیمتی ارزان و کیفیتی بسیار بالا از سایت مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...