هپی چیر دو نفره چند حالته

کد 23053

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره چند حالته با رویه لطیف مخملی محصولی مناسب و کاربردی برای تمام اعضای خانواده بوده که در واقع در گروه مبل های شنی کاراکو قرار دارد. نشیمنگاه بزرگ و گرد محصول با بدنه کاملا نرم و انعطاف پذیر آن موجب شده تا تمام افراد با هر سنی بتوانند برای استراحت نیمروزی و یا انجام مطالعه و بازی کامپیوتری و.. به سراغ این هپی چیر بروند. بدنه محصول کاملا مقاوم بوده و می تواند تا 260 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. به همین دلیل دیگر نیاز نبوده نگران وزن بالای افراد و اسیب های احتمالی ناشی از فشار سنگین بر بدنه هپی چیر باشید. البته این محصول تنها 9 کیلوگرم وزن بدنه داشته تا بتوانید حمل و جا به جایی اسانی را تجربه کنید. روکش بدنه هپی چیر را از نوع مخمل با ساختاری لطیف و کاملا نرم تولید کرده اند. روکش های مخمل امکان شستشو با آب و مواد شوینده را داشته و کاملا ضدتعریق هستند. پس در صورت استفاده طولانی مدت از این هپی چیر هیچ اسیب و یا حساسیتی برای شما ایجاد نمی شود. روکش های بدنه مخمل در عین لطافت بالا می توانند وزن و فشار بالایی را تحمل کرده به همین دلیل همواره طرفداران بالایی دارند. مواد تشکیل دهنده داخل این هپی چیر مانند تمامی نمونه های مشابه دیگر از بهترین نوع مواد یونولیتی با ساختاری کاملا خرد شده می باشد. این نوع مواد به دلیل وزن کم و توان تحمل وزن بالا در کنار انعطاف پذیری فوق العاده زیادی که دارند ، برای بخش داخلی هپی چیر انتخاب شده اند. محصول یاد شده از گارانتی معتبر 2 ساله برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید هپی چیر با بهترین کیفیت و تخفیف می توانید به تولیدی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض:110  سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 9 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 260 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای ضمانت نامه معتبر

هپی چیر دو نفره چند حالته

این مدل از هپی چیر دو نفره دارای طراحی خاصی بوده و فوق العاده زیبا و کاربردی می باشد. طراحی خاص این محصول باعث شده است در حالت های مختلفی قابل استفاده باشد و بتوان از آن به راحتی و در فضاهای متفاوتی استفاده نمود. با استفاده از این هپی چیر می توانید یک فضای دنج و راحت برای استراحت و فعالیت های گوناگون داشته باشید و از آن به راحتی استفاده کنید. هپی چیر دو نفره چند حالته از بهترین نمونه های هپی چیر دو نفره است که با داشتن ویژگی های خاص و طراحی فوق العاده، برای استفاده در انواع سبک دکوراسیون مناسب بوده و می توان از آن در هر حالتی استفاده نمود. هپی چیر دو نفره چند حالته را مورد بررسی قرار داده و مشخصات آن را بیان می کنیم. 


طراحی ویژه 

این محصول طراحی خاصی دارد که می توان از آن در حالت های گوناگون استفاده کرد. این هپی چیر حالتی مکعبی شکل دارد و دارای طول و عرض 140 سانتی متری و ارتفاع 90 سانتی متری است. رویه این هپی چیر به گونه ای می باشد که دارای شیب کمی از سمت تکیه گاه به سمت نشیمنگاه می باشد. با نشستن فرد بر روی نشیمنگاه راحت این هپی چیر، یک پشتی کاملا مناسب در قسمت تکیه گاه تشکیل می شود. با این وجود می توانید به راحتی از این هپی چیر استفاده کرده و با تکیه دادن به پشتی آن، بدون خستگی بر روی آن بنشینید. سبک طراحی خاص این هپی چیر باعث شده است تا این محصول برای استفاده در انواع دکوراسیون مدرن ایده آل بوده و فوق العاده راحت به نظر برسد. 


رویه خاص و زیبا

برای پوشش این هپی چیر از نوعی پارچه مخمل خاص استفاده شده است. این نوع پارچه دارای پرزهای بلندی بوده که زیبایی فوق العاده ای به محصول می دهد. از دیگر ویژگی های این رویه نرمی و لطافت عالی آن می باشد. این رویه بسیار زیبا و خاص بوده و هر فردی با دیدن آن، به این هپی چیر علاقه مند می شود. سبک طراحی این رویه برای تمامی افراد مناسب است و با وجود ضدحساسیت بودن آن، هر فردی بدون نگرانی می تواند از آن استفاده نماید بدون اینکه پوست فرد دچار حساسیت شده و یا عرق کند. زیرا این رویه ضد تعریق نیز می باشد. رویه این هپی چیر دارای استحکام بالایی بوده که برای استفاده در تمامی فضاها مناسب است. شما حتی می توانید از این محصول در محیط های بیرون از منزل مانند تراس یا حیاط منزل و ویلا نیز استفاده نمایید. با توجه به کیفیت بالای رویه، نور آفتاب به رویه هپی چیر آسیبی وارد نکرده و هیچ مشکلی در زمان استفاده برای شما ایجاد نمی شود. رویه این محصول با وارد شدن فشار بالا تحت استفاده افراد با وزن زیاد نیز دچار مشکل نشده و پاره نمی شود. این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم است و می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. 


شستشوی رویه

رویه این هپی چیر قابلیت شستشو دارد و در زمان نیاز و آلودگی رویه می توانید به راحتی آن را مورد شستشو قرار دهید. برای این کار باید رویه را از بدنه اصلی جدا نمایید. بر روی این رویه یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید به راحتی رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و با هر نوع ماده شوینده مناسب، مورد شستشو قرار دهید. این رویه قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را نیز دارد و می توانید به راحتی آن را در ماشین قرار داده و بشویید. برای حفظ کیفیت رویه هپی چیر لازم است تا این هپی چیر را در زمان جابه جایی به طور کامل از روی زمین بلند کنید و حمل نمایید. زیرا در صورت کشیدن هپی چیر بر روی زمین ممکن است محصول با لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. 


روش خرید

برای خرید هپی چیر دو نفره چند حالته با قیمتی ارزان می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و محصول را به راحتی خریداری نمایید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...