هپی چیر دو نفره پارچه

کد 73011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,088,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره پارچه یکی از بادوام ترین هپی چیر های موجود در بازار می باشد که با بهره گیری از بهترین پارچه بدنه جزو محصولات مقاوم با طول عمر بالا می باشد. با توجه به کیفیت بالای پارچه بدنه و قابلیت شستشوی آن می توان با خیال آسوده در هر زمانی آن را با مواد شویینده شستشو داد و با رنگ پریدگی پارچه روبه رو نشد. روکش های بدنه پارچه در اثر قرار گرفتن در معرض وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نمی شود. این مبل هپی چیر زیبا با داشتن رنگبندی پارچه می تواند بهترین گزینه برای افراد خوش سلیقه باشد و با توجه به نوع رنگبندی اتاق آن را انتخاب کرد. دیگر مزیت این مبل هپی چیر اندازه مناسب آن می باشد که برای استفاده در هر فضایی مناسب است. با توجه به این که این محصول تحمل وزن دو نفر را دارد می توان برای تماشای فیلم در کنار خانواده از آن استفاده کرد. مواد تشکیل دهنده درون این مبل شنی از یونولیت های خرد شده تشکیل شده اند که قابلیت تعویض داشته و می توان حجم آن را کم و زیاد کرد. این مواد قابلیت انعطاف زیادی داشته و به این دلیل باعث راحتی زیاد شما می شود. این مبل هپی چیر با توجه به وزن مناسبی که دارد به راحتی می توان آن را به نقاط مختلف منزل جابه جا کرد. وزن بدنه محصول تنها 9 کیلوگرم بوده اما می تواند وزنی بالغ بر 270 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. این محصول از یک گارانتی معتبر 2 ساله نیز برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید هپی چیر اورجینال می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول 160 سانتی متر 
  • عرض 90 سانتی متر 
  • ارتفاع 90 سانتی متر
  • تحمل وزن 270 کیلوگرم
  • وزن محصول 9 کیلوگرم
  • دارای طول عمر بالا
  • ضمانت نامه 2 ساله

هپی چیر دو نفره پارچه

این محصول خاص و زیبا در دسته هپی چیرهای راحتی قرار می گیرد. طراحی جذاب این هپی چیر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی بر روی آن استراحت کرده و یا به فعالیت های مورد علاقه خود که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند بپردازید. به دلیل ساختمان خاص این هپی چیر شما از نشستن بر روی آن خسته نخواهید شد و می توانید ساعت های طولانی وقت خود را بر روی این محصول بگذرانید. هپی چیر دو نفره پارچه یک محصول بسیار کاربردی می باشد که در ادامه به معرفی مشخصات آن خواهیم پرداخت. 


ابعادی کاربردی

این هپی چیر از ابعاد بسیار کاربردی بهره مند است. طول این محصول برابر با 160 سانتی متر و عرض آن 90 سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر برابر با 100 سانتی متر است. ابعاد این محصول به گونه ای دو کاربرده طراحی شده است. از این محصول به صورت دو نفره می توان استفاده کرد. دو نفر به طور هم زمان به راحتی می توانند بر روی این هپی چیر نشسته و استراحت نمایند و یا به فعالیت های خود بپردازند. اگر به صورت یک نفره از این محصول استفاده می کنید می توانید برای خوابیدن نیز از این هپی چیر بهره ببرید. یک نفر به راحتی می تواند بر روی این هپی چیر دراز کشیده و به خواب برود. 


سایر مشخصات فنی 

این محصول از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار است که دلیل آن استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت می باشد. تحمل وزن این هپی چیر برابر با 270 کیلوگرم می باشد که هر فردی با هر جثه ای به راحتی می تواند از آن استفاده کرده بدون اینکه از کیفیت هپی چیر کاسته شود. وزن این محصول برابر با 9 کیلوگرم می باشد که به سادگی قابل حمل و جابه جایی است. شما این هپی چیر را به راحتی می توانید از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید و به محل دیگری انتقال دهید. هپی چیر دو نفره پارچه ای طول عمر بالایی دارد و به راحتی تا سال ها قابل استفاده می باشد. این هپی چیر دارای ضمانت نامه دو ساله است که مهر تاییدی بر کیفیت بالای آن می باشد. 


شکل ظاهری

ظاهر هپی چیر دو نفره به صورت استوانه ای می باشد که از قسمت پهلو بر روی زمین قرار گرفته است. با نشستن فرد بر روی این هپی چیر، یک تکیه گاه با ارتفاع مناسب در پشت این هپی چیر تشکیل می شود که فرد به راحتی می تواند به آن تکیه بدهد. این تکیه گاه کمر و شانه ها را پوشش می دهد و برای استفاده در زمان استراحت ایده آل می باشد. این محصول به رنگ طوسی روشن تهیه شده است و به دلیل داشتن رنگ خنثی، به راحتی با اغلب دکوراسیون هماهنگ می شود. بر روی بدنه این هپی چیر یک زیپ تعبیه شده است که امکان دسترسی به مواد داخلی هپی چیر را به شما می دهد. شما به راحتی می توانید میزان انعطاف هپی چیر را کنترل کنید. با کم و یا زیاد کردن مواد داخلی هپی چیر، میزان انعطاف هپی چیر قابل تنظیم است. مواد داخلی هپی چیر را می توانید از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش خریداری نمایید. 


روش استفاده 

هپی چیر دو نفره پارچه به صورت آماده به دست شما می رسد و نیازی به راه اندازی خاصی ندارد. هم چنین برای استفاده نیازی به تجهیزات خاصی نیز نداشته و به راحتی قابل استفاده است. برای این کار کافی است فضایی را برای استفاده این هپی چیر انتخاب کرده و محصول را از بسته بندی خارج کنید. هر فردی که بر روی این محصول بنشیند، هپی چیر به فرم بدن او درآمده و با تکان دادن محصول، هپی چیر به حالت اولیه بازمی گردد. 


راهنمای خرید

هپی چیر دو نفره پارچه را می توانید با قیمتی ارزان از طریق تنها مرکز مستقیم فروش محصولات مبل شنی آرامش خریداری نمایید. برای این کار با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، محصول مورد نظر را سفارش داده و در مدت کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...