هپی چیر دو نفره راحتی با دستگیره

کد 23035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,201,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره راحتی با دستگیره بهترین نوع هپی چیر برای استفاده خانواده و یا استفاده در فضای داخلی محل کار و یا کافی شاپ و.. بوده که توسط کارخانه مرکزی مبل شنی طراحی و تولید شده است. این محصول زیبا را با روکش بدنه از بهترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید کرده اند. روکش های پلی استر نرم و باداوم بوده و کاملا ضدآب و ضدتعریق می باشد. به همین دلیل بوده استفاده از محصول در زمان های طولانی کمترین مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. البته این روکش بدنه را به دلیل زیبایی ظاهری و استحکام بالای آن در برابر وزن و فشار بالا انتخاب می کنند. این نوع روکش بدنه را می توانید با اسودگی خاطر به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. تولید کننده برای رفاه حال شما بدنه محصول را با تنوع بالای رنگبندی تولید کرده تا بتوانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را نزد فروشنده انتخاب کنید. این محصول با مواد تشکیل دهنده داخلی از نوع شن های یونولیتی تولید شده است. این مواد نرم و انعطاف پذیر بوده به همین دلیل موجب راحتی شما زمان استفاده می شود. مواد یونولیتی امکان تعویض و یا شارژ مجدد را داشته و کاملا سبک با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا می باشند. این هپی چیر 9 کیلوگرم وزن بدنه داشته اما برای جا به جایی اسان آن یک دستگیره بر روی بخش بالایی آن تعبیه شده است. محصول از یک گارانتی معتبر دوساله برخوردار بوده که در زمان خرید ارائه شده و تضمینی بر طول عمر بالای محصول به شمار می رود. برای خرید هپی چیر دو نفره می توانید به کارخانه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 110سانتی متر
  • عرض: 110سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 9 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 270 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر
  • دارای دستگیره
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای گارانتی معتبر

هپی چیر دو نفره راحتی با دستگیره

هپی چیرهای دو نفره به صورت دو کاربرده می باشند. در این گونه از محصولات فضای لازم برای استفاده دو نفر به صورت نشسته وجود دارد. حال اگر بخواهید به صورت تک نفره از این هپی چیر استفاده نمایید، می توانید به راحتی بر روی این نوع از هپی چیر دراز کشیده و به خواب بروید. به همین علت، این محصولات از پرطرفدار ترین انواع هپی چیرها بوده که مورد علاقه تمامی افراد واقع می شود. هپی چیر دو نفره راحتی با دستگیره یکی از زیباترین و شیک ترین انواع هپی چیرهای دو نفره می باشد که در ادامه مشخصات آن را به طور کامل ذکر می کنیم. 


مشخصات فنی هپی چیر 

این محصول دارای طول 160 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر برابر با 100 سانتی متر است. ارتفاع این محصول تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر تعیین شده است که تمامی این اندازه ها به صورت استاندارد و طبی می باشند. وزن این محصول در مقایسه با ابعاد بزرگ آن، بسیار ناچیز بوده و وزنی در حدود 9 کیلوگرم را دارا است. هپی چیر دو نفره از تحمل وزن بالایی بهره می برد و قادر است وزنی بالغ بر 270 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول دارای گارانتی دو ساله می باشد که به دلیل کیفیت بالا و دوام آن، است. 


ویژگی های ظاهری 

این هپی چیر برای استفاده دو نفره به صورت نشسته طراحی شده است. این محصول دارای دوخت هایی به صورت عمودی در قسمت تکیه گاه می باشد که زیبایی بی نظیری به آن بخشیده است. علاوه بر آن وجود این دوخت های عمودی، به تکیه گاه حالتی منحنی داده که به خوبی گودی کمر را پر می کند و گردن شخص را دربر می گیرد. در کناره های قسمت نشیمنگاه، بدنه به صورت بالاتر از سطح نشیمنگاه می باشد که به عنوان دسته های هپی چیر عمل کرده و در زمان نشستن می توانید به راحتی آرنج خود را بر روی این دسته ها قرار دهید تا از آویزان شدن دست ها و درد در ناحیه کتف جلوگیری شود. هم چنین می توانید در زمان مطالعه و یا استفاده از موبایل، آرنج خود را بر روی این دسته ها قرار دهید. در تکیه گاه این هپی چیر نیز دسته تعیبه شده است تا بتوانید برای جابه جایی ساده تر از آن استفاده کنید. نشیمنگاه این محصول در ارتفاعی کوتاه از سطح زمین قرار دارد که برای استفاده بسیار راحت می باشد و در زمان نشستن و برخاستن به زانوها فشاری وارد نمی شود. هم چنین با وجود این نشیمنگاه کوتاه، در زمان نشستن کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته و پاهای شما آویزان نمی شود. این محصول از طراحی طبی و فوق العاده راحتی برخوردار می باشد. 


مواد داخلی منعطف 

مواد داخلی استفاده شده در این هپی چیر از نوع بسیار مرغوب بوده و انعطاف بالایی دارند. این مواد داخلی همانند شن های ریزی هستند که به راحتی بر روی هم سُِر می خورند و جابه جا می شوند. به همین علت در زمان نشستن فرد، به راحتی جابه جا شده و حالتی همانند بدن شخص را می گیرند. از دیگر مشخصات این مواد داخلی دارا بودن وزن بسیار پایین و حجم بالای آن است. به همین علت هپی چیر وزن کمی داشته و به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کنید. این مواد داخلی از استحکام زیادی در برابر فشار برخوردار هستند و با نشستن طولانی مدت و استفاده مکرر، دچار افت کیفیت نمی شوند. هم چنین در صورت استفاده کردن اشخاصی با وزن زیاد نیز از انعطاف این مواد داخلی کاسته نمی شود. این نوع از مواد داخلی استحکام و طول عمر بالایی دارند و تا مدت ها قابل استفاده می باشند. 


خرید

هپی چیر دو نفره راحتی با دستگیره یک محصول شیک و پرکاربرد بوده که جزو محبوب ترین انواع هپی چیر محسوب می شود. این محصول جذاب را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...