هپی چیر دو نفره تخت شو

کد 53018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,124,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره تخت شو جدیدترین مدل هپی چیر برای استفاده تمام افراد با هر سن و وزنی بوده که با طراحی بدنه ای متفاوت و ظاهری زیبا روانه بازار شده است. این هپی چیر استثنایی دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که در دو سمت آن کش های مقاومی تعبیه گردید. این کش ها را می توانید به دلخواه خود کنترل کرده تا میزان شیب تکیه گاه محصول مشخص شود. در صورت این که این کش ها به طور کامل باز شود ، شما می توانید از این محصول به عنوان تخت خواب شنی استفاده کنید. وزن بدنه هپی چیر 7 کیلوگرم بوده به همین دلیل در زمان جا به جایی و یا چیدمان منزل مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. این وزن کم تاثیری بر طول عمر بالای محصول نداشته و هپی چیر می تواند تا 240 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. روکش بدنه هپی چیر از مرغوب ترین پارچه چرم مصنوعی تولید شده است. این روکش بدنه کاملا ضدتعریق بوده پس نگران باشید که در زمان خواب ممکن بوده دچرا مشکل خاصی شوید. روکش های چرمی قابلیت شستشو داشته و کاملا بادوام و مقاوم هستند. مواد داخلی تشکیل دهنده محصول نیز از شن های یونولیتی تشکیل می شود. این مواد وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. شما می توانید این مواد داخلی که کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده ، تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. محصول دارای گارانتی دوساله معتبر بوده که در زمان خرید ارائه شده و تضمینی بر طول عمربالای محصول به شمار می رود. این هپی چیر دونفره دارای تنوع رنگبندی بسیار بالایی می باشد. اگر قصد خرید هپی چیر دونفره را دارید تنها کافی بوده به کارخانه مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 240 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای رنگبندی بالا
  • گارانتی دوساله

هپی چیر دو نفره تخت شو

در این مطلب سعی داریم محصولی فوق العاده زیبا و کاربردی را به شما معرفی کرده و تمامی ویژگی های آن را بازگو کنیم. هپی چیر دو نفره تخت شو یکی از بهترین محصولات ساخته شده توسط کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش می باشد که توسط تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش به فروش می رسد. این محصول از مرغوب ترین انواع هپی چیر تولید شده توسط این شرکت است که در ادامه این مطلب سعی داریم آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


پارامتر های هپی چیر 

این محصول دارای طول 170 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر است. ارتفاع این محصول برابر با 60 سانتی متر می باشد که این ارتفاع برای استفاده در حالت هپی چیر بوده و ارتفاع محصول در حالت تخت بسیار کم است. این محصول وزنی برابر با 7 کیلوگرم دارد که به سادگی می توان آن را حمل و جابه جا کرد. هپی چیر دو نفره قادر است وزنی معادل 240 کیلوگرم را تحمل کرده بدون اینکه مشکلی برای محصول ایجاد شود. 


طراحی خاص و ویژه

این سبک از طراحی در کمتر محصولی دیده می شود و محصول فوق دارای ظاهری متمایز از دیگر محصولات دو نفره می باشد. این محصول در حالت تخت شو، به صورت مستطیلی و مسطح می باشد که می توانید به راحتی بر روی آن دراز کشیده و بخوابید. در این حالت محصول فوق مانند یک تخت شنی فوق العاده راحت است. برای تبدیل این محصول به حالت هپی چیر در گوشه های این مستطیل بندهایی ضخیم و از جنس رویه محصول، قرار دارد. برای این کار کافی است توسط این بند ها گوشه های محصول را به هم رسانده و ببندید. با این کار محصول از وسط تا شده و به حالت یک هپی چیر دو نفره درمی آید. در این حالت به راحتی می توانید بر روی این محصول نشسته و به فعالیت های مورد علاقه خود بپردازید. این هپی چیر دارای یک تکیه گاه بسیار مناسب بوده که به راحتی می توان به آن تکیه داد. تکیه گاه این هپی چیر کاملا قسمت کمر و شانه ها را پوشش می دهد و می توان از آن به راحتی استفاده نمود. این تکیه گاه در زمان استراحت نیز به راحتی گردن و سر را می پوشاند و می توان به آن تکیه داد. هپی چیر دارای طراحی زیبا و خاص است که می توان از آن به دو صورت استفاده نمود. 


کیفیت رویه هپی چیر 

این رویه از جنس چرم مصنوعی ساخته شده است. این نوع از رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است و برای خوابیدن و استراحت نیز مناسب می باشد. این رویه برای استفاده هر فردی مناسب است و برای افراد دارای حساسیت های پوستی مشکلی ایجاد نمی کند. این رویه در برابر فشار زیاد نیز مقاوم است و در قسمت درزها دچار پارگی نخواهد شد. برای انتقال این هپی چیر لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. زیرا در صورت کشیدن بر روی زمین ممکن است محصول با برخورد با لبه های دیوار و یا اشیای تیز دچار پارگی شود. این هپی چیر در برابر پوسیدگی و ساییدگی مقاومت بسیار بالایی دارد و در اثر استفاده های مکرر، رویه دچار آسیب نخواهد شد.


قابلیت شستشوی رویه

این رویه را می توانید توسط زیپی که بر روی بدنه هپی چیر تعبیه شده است از بدنه اصلی هپی چیر جدا کرده و   شستشو دهید. هم چنین می توانید این رویه را به راحتی در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. با شستشوی مکرر هیچ گونه آسیبی به رویه هپی چیر وارد نمی شود و مشکلی برای رویه ایجاد نخواهد شد. در صورت نیاز می توانید رویه هپی چیر را تعویض کرده و با رویه جدیدی جایگزین نمایید. این قابلیت در زمان تغییر دکوراسیون نیز به کمک شما خواهد آمد و می توانید رویه ای مطابق با دکوراسیون جدید تهیه کنید.


راهنمای خرید

هپی چیر دو نفره تخت شو را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...