هپی چیر دو نفره با پارچه مازراتی

کد 43005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,655,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره با پارچه مازراتی از جمله متفاوت ترین محصولات به بازار عرضه شده بوده که از طراحی بدنه شیک و منحصر به فرد و بدنه ای کاملا باکیفیت تولید شده است. ساختار ظاهری این هپی چیر بزرگ و دونفره دقیقا مانند یک مبل راحتی بوده که تیکه گاهی کامل و مستطیلی با ارتفاعی استاندارد دارد. بر روی نشیمنگاه و تکیه گاه محصول می توانید دوخت های تضمین شده بدنه را مشاهده کرده که به راحتی شما در زمان استفاده کمک خواهند کرد. از این محصول شیک و منحصر به فرد می توانید در سالن های پذیرایی ، کافی شاپ ، محل کار و... استفاده کنید. این هپی چیر مناسب زمان های مختلف مانند تماشای تلویزیون و مطالعه و... است. زیرا بدنه هپی چیر نرم و راحت بوده و تیکه گاه آن می تواند تمامی بخش کمر شما را پوشش بدهد. روکش بدنه محصول را از بهترین نوع پارچه مارزاتی طراحی و تولید کرده اند. پارچه مازراتی که از نمونه مطمئن برای تولید مبل های راحتی بوده ، ساختاری قابل شستشو و ضدتعریق داشته و رنگ و کیفیت آن در اثر تماس با آب و مواد شوینده و یا استفاده مداوم دچار افت کیفیت نخواهد شد. این نوع روکش های بدنه به دلیل طرفداران زیادی که داشته از تنوع رنگبندی بالایی برخوردار هستند. پس در زمان خرید می توانید به راحتی رنگی مناسب و بر اساس سلیقه خود برای این هپی چیر سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از نوع مرغوب فیبر مصنوعی و یا همان یونولیت خرد شده است. این نوع مواد داخلی موجب کاهش وزن بدنه محصول و توان تحمل وزن و فشار بالای آن شده و تاثیر مستقیمی بر راحتی و اسایش شما دارد. برای خرید هپی چیر با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به نمیاندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 260 کیلوگرم 
  • جنس بدنه: پارچه مازراتی
  • دارای طراحی بدنه متفاوت
  • دارای گارانتی معتبر 2 ساله

هپی چیر دو نفره با پارچه مازراتی 

هپی چیر دو نفره با پارچه مازراتی در دسته هپی چیرهای کاناپه ای قرار می گیرد. این هپی چیر دارای طراحی خاصی به سبک کاناپه های راحتی است و به همین علت قابل استفاده در انواع دکوراسیون و تمامی نقاط منزل می باشد. از دیگر ویژگی های این هپی چیر استفاده از پارچه مخصوص مبلی است که به راحتی با سایر مبلمان منزل هماهنگ می شود. این هپی چیر بسیار زیبا می باشد و دارای کیفیت بالایی است. در ادامه هپی چیر دو نفره با پارچه مازراتی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی جذاب و زیبا

این هپی چیر به صورت یک کاناپه راحتی طراحی شده است. این محصول طراحی زاویه دار و مستطیلی دارد و نشیمنگاه آن نیز به صورت مستطیلی می باشد. ارتفاع این هپی چیر به صورت استاندارد و طبی طراحی شده است و می توانید به راحتی بر روی آن نشسته و برخیزید. در زمان نشستن بر روی هپی چیر، کف پاها کاملا بر روی زمین قرار گرفته و پاهای شما آویزان نمی شود. به همین علت با نشستن طولانی مدت بر روی این هپی چیر به زانو و کمر شما فشاری وارد نمی شود. با نشستن و برخاستن مکرر نیز زانوها و کمر شما دچار آسیب نشده و درد نمی گیرد. این هپی چیر برای استفاده طولانی مدت مناسب است و دارا بودن تکیه گاهی مناسب نیز به راحتتر بودن نشیمن این محصول کمک می کند. تکیه گاه این هپی چیر به صورت مستطیلی است و دارای دوخت هایی می باشد که به زیبایی و راحتی بیش تر آن کمک می کند. این تکیه گاه با ارتفاع بلندی که دارد به خوبی قسمت کمر و کتف و شانه ها را پوشش داده و یک محصول ایده آل برای استراحت می باشد. تکیه گاه این محصول به قسمت انتهایی بدنه متصل شده است و می توان از آن به راحتی استفاده نمود. ضخامت این تکیه گاه زیاد بوده و در اثر استفاده زیاد و مکرر، دچار تغییر حالت نمی شود.


کاربرهای فراوان 

از این هپی چیر می توانید در تمام نقاط منزل استفاده نمایید. طراحی و رنگ خاص این محصول برای استفاده در تمامی انواع دکوراسیون مناسب بوده و برای مقابل تلوزیون، گزینه عالی به شمار می رود. با وجود طراحی شیک و ساده این هپی چیر، استفاده از آن در فضاهای رسمی نیز امکان پذیر است. با تهیه این محصول و قرار دادن آن در دفتر کار خود می توانید در اوقات فراغت از کار و یا استراحت، با نشستن بر روی این محصول خستگی روز خود را از تن دور کنید. با استفاده از این محصول در اتاق مطالعه نیز ساعت های طولانی بدون خستگی می توانید به مطالعه بپردازید. شما می توانید از این هپی چیر در بالکن خانه نیز استفاده کنید و در هنگام نوشیدن چای و یا استفاده از هوای تمیز بیرون از منزل، از نشیمنگاهی راحت برخوردار شوید. 


روش استفاده 

این هپی چیر برای استفاده نیازی به راه اندازی نداشته و به صورت آماده به دست شما می رسد. برای استفاده از این هپی چیر نیازی به تهیه تجهیزات خاصی نیست و به سادگی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. برای این کار لازم است فضایی را برای قرار دادن هپی چیر در نظر بگیرید که عاری از اشیای تیز باشد. سپس می توانید محصول را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مورد نظر قرار دهید. در زمان نشستن بر روی هپی چیر، این محصول به خوبی فرم گرفته و به حالت ایده آل برای شما می رسد. در زمان نیاز نیز به راحتی می توانید این هپی چیر را جابه جا کنید. به دلیل وزن بسیار پایین هپی چیر این کار به سادگی امکان پذیر است. دقت بفرمایید تا در زمان جابه جایی این محصول را بر روی زمین نکشید و به طور کامل از روی زمین بلند کنید. زیرا ممکن است در صورت کشیدن بر روی زمین، با برخورد محصول با لبه های دیوار و یا اشیای تیز، هپی چیر دچار آسیب شود. 


خرید

هپی چیر دو نفره با پارچه مازراتی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...