هپی چیر دو رنگ کودک

کد 51002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,969,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو رنگ کودک یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد و خاص تولیدی مبل شنی آرامش می باشد که با داشتن طراحی ساده اما بی نظیر در نظر تمامی افراد باقی مانده و محبوب افراد مختلف می باشد. این مبل شنی برای کودکان طراحی و ساخته شده است و در منزل در نقاط مختلف آن می تواند قرار بگیرد و برای کودکان محیطی نرم و راحت را ایجاد سازد تا ساعت ها برای بازی و سرگرمی خود بتوانند بر روی این بخش طبی بگذرانند. طراحی آن به گونه ای خاص است و در ابتدا با مشاهده عکس محصول تصور می شود که این مبل شنی به شکل مستطیل است اما باید دانست که این مستطیل به صورت خاصی قرار گرفته و اضلاع آن روبه روی هم وجود ندارند و با این نوع قرار گیری قادر به ایجاد یک تکیه گاه نیز شده است تا کودکان در زمان بازی بتوانند به این صورت از ایجاد خستگی جلوگیری کنند. در سویی از این محصول یکی از اضلاع آن دارای زیپ می باشد که محل ورودی و خروجی محتویات درونی محصول می باشد و می توان از طریق آن این مواد درونی را کم و یا زیاد نمود. در صورت نیاز از این بخش می توان یونولیت های خرد شده که باعث نرمی و لطافت مبل شنی شده اند را تخلیه کرد و بدنه را به حالت های مختلفی در آورد و نیز می توان به این صورت میزان حالت پذیری و نرمی بدنه را مشخص کرد. پوسته بدنه نیز به حالت دو رنگ در آمده است که قادر به ایجاد زیبایی بسیار در محصول شده و طرحی فانتزی را برای آن فراهم می کند تا کودکان در زمان بازی علاقه مند به استفاده از آن شوند. جهت خریداری این هپی چیر دو رنگ کودک می بایست به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و از این طریق خرید خود را انجام دهید.

طول 100 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی
جنس بدنه پارچه ای
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 7 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر دو رنگ کودک

اغلب کودکان بیش تر وقت خود را در اتاق خود می گذرانند و فراهم کردن فضایی امن و راحت که کودک بتواند در آن، بازی کرده، غذا میل کند و یا حتی به خواب برود از دغدغه های والدین به شمار می رود. این فضا باید مناسب بوده و به کودک امکان استفاده به صورت تنهایی را نیز بدهد. با قرار دادن یک هپی چیر کودک در اتاق دلبندتان می توانید با خاطری آسوده او را در حین بازی تنها بگذارید. این محصولات فوق العاده نرم و راحت هستند و با دارا بودن وزن کم، کودک به راحتی می تواند آن ها را جابه جا کرده و حمل کند. هپی چیرهای کودک وسایلی پرکاربرد برای مصارف کودکان می باشند که با توجه به جنسیت سن کودک قابل خریداری می باشند. هپی چیر دو رنگ کودک یکی از محصولات جذابی است که از طراحی اسپرت برخوردار بوده و برای هر دو گروه دختران و پسران مناسب می باشد. در ادامه این محصول خاص را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


مشخصات ظاهری هپی چیر

این هپی چیر به صورت کیسه ای طراحی شده است. بخش ابتدایی و پایینی آن دارای زاویه بوده و به صورت مربعی است. در این بخش یک زیپ قرار دارد که توسط آن می توانید رویه را جدا کرده و به مواد داخلی هپی چیر دسترسی داشته باشید. ارتفاع این هپی چیر از زمین تا بخش نشیمنگاه بسیار کوتاه است که خاطر شما را از بابت افتادن کودک بر روی زمین آسوده می کند. با دارا بودن ارتفاع مناسب، کودک به راحتی می تواند به تنهایی بر روی این محصول نشسته و برخیزد. این هپی چیر از تکیه گاهی مناسب و استاندارد نیز بهره مند می باشد. تکیه گاه این هپی چیر به صورت مثلثی ساخته شده است و کودک به راحتی می تواند به آن تکیه بدهد. 


رنگ و کیفیت رویه هپی چیر 

رویه این هپی چیر از جنس پارچه ای مقاوم و بسیار نرم و لطیف تهیه شده است. کودکان در هنگام بازی های پر هیجان خود بدون احتیاط عمل کرده و گاها ممکن است به وسایل خود آسیب بزنند. به همین علت لوازم کودکان باید از مقاومت بالایی بهره مند باشد. هم چنین انواع لوازم کودک باید نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت نیز باشند تا در برابر پوست لطیف و حساس کودکان ایجاد حساسیت نکنند. این رویه دارای تمامی این ویژگی ها بوده و به همین علت برای استفاده در انواع هپی چیر کودک ایده آل می باشد. رویه این محصول با دارا بودن مقاومت زیاد در برابر فشار و ضربه پاره نشده و با استفاده های مکرر کودک دچار ساییدگی نمی شود. دارا بودن قابلیت شستشو از دیگر ویژگی های این نوع پارچه می باشد. کودکان در هنگام بازی ممکن است مقداری از غذا را بر روی هپی چیر ریخته و یا با دست های کثیف بر روی محصول بنشینند. به همین جهت قابلیت شستشو از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود. شما به راحتی می توانید توسط زیپی که در بدنه تعبیه شده است رویه را از محصول جدا کرده و در ماشین لباسشویی بشویید. رویه این هپی چیر نیز به علت دارا بودن زیبایی بیش تر از دو پارچه تشکیل شده است. یکی از این پارچه ها به صورت راه راه بوده و دیگری ساده می باشد. 


موارد استفاده 

این محصول خاص را می توانید در اتاق کودک قرار دهید تا در هنگام بازی بر روی آن نشسته و از خستگی بدن او جلوگیری شود. هم چنین می توانید این محصول را در برابر تلوزین قرار دهید تا کودک در هنگام تماشای تلوزیون با نشستن بر روی این هپی چیر، لذت بیش تری ببرد. این محصول با دارا بودن ابعاد مناسب برای خوابیدن کودک نیز مناسب می باشد. کودک عزیز شما به راحتی می تواند بر روی این هپی چیر به خواب برود. زیرا پشتی محصول گردن و شانه های او را در وضعیت مناسبی قرار می دهد و با خوابیدن بر روی این هپی چیر اذیت نمی شود. 


روش خرید

هپی چیر دو رنگ کودک را می توانید با قیمتی ارزان و کیفیت عالی از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید و شادی را به کودکتان هدیه کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...