هپی چیر دو رنگ طبی

کد 33002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,189,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو رنگ طبی یکی دیگر از مبل های شنی راحتی کارخانه مبل شنی آرامش می باشد که در ابعادی مناسب می تواند مورد استفاده تمامی افراد به ویژه کودکان باشد و بتوان با در نظر داشتن نرمی و راحتی بسیار زیاد آن در محل های مختلف از این محصول بهره مند شد. این محصولات یک نشیمن نرم را ایجاد می کند که ممکن است تا کنون هیچ یک از اعضای خانواده آن را تجربه نکرده باشد و برای یک استراحت بتواند گزینه مناسبی باشد. این محصول از بدنه ای دو رنگ تشکیل شده است که برخلاف موارد مشابه این اختلاف رنگ در بین دوخت های بدنه قرار دارد. دوخت ها که با استحکام بالا در کنار هم قرار گرفته اند در محل به وسیله یک نوار به رنگ مخالف بدنه محصور شده اند و خطوطی را ایجاد نموده اند که برای زیبایی و جلب توجه بیش تر مخاطبان مناسب بوده و می تواند خلاقیت زیادی را به دنبال داشته باشد. مبل شنی مد نظر دوخت هایی موازی داشته که برای قرار گیری بر روی سطح زمین مجموعه ای بی نقص را پدید آورده است و می توان با توجه به این قرار گیری حالت های مختلفی را به محصول داد. به علت وجود این قابلیت می توان محصول را در جاهای کوچک برای نگه داری قرار داد تا به آن ها صدمه وارد نشود و نیز بتوان آن را به خوبی و برای سالیان دراز حفظ و نگه داری کرد. در زمان نیاز به خرید این هپی چیر دو رنگ طبی می توانید به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را با دقت بیش تر انتخاب نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصولدو رنگ
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیردو رنگ طبی 

در سایت مبل شنی آرامش، با وجود دارا بودن تنوع بسیار زیاد، اغلب انتخاب هپی چیر مناسب دشوار به نظر می رسد. برای رفع این مسئله و راحتی شما خریداران گرامی، در این مرکز کارشناسان فروش حاضر هستند تا شما را برای خریدی لذت بخش و آسوده راهنمایی کنند. برای تجربه یک خرید آسان و لذت بخش می توانید توسط تماس با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش، با کارشناسان فروش صحبت کرده و از آن ها در جهت خریدی مناسب و عالی، مشاوره بگیرید. یکی از هپی چیرهای پر  فروش و زیبا، هپی چیر دو رنگ طبی است که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی ورزشی و اسپرت

این محصول به صورت گرد و توپی شکل ساخته شده است و دارای طراحی اسپرت می باشد. هپی چیر دو رنگ طبی به دارای ظاهری به صورت توپ بسکتبال بوده و بر روی آن خطوط مشکی وجود دارد که زیبایی بی نظیری به محصول بخشیده است. هپی چیر دو رنگ دارای نشیمنگاهی گرد بوده که با ارتفاع کمی که از سطح زمین دارد، قابلیت استفاده آسان را به شما می دهد. شما به راحتی می توانید به صورت مکرر بر روی این هپی چیر نشسته و برخیزید بدون اینکه به زانوهای شما فشاری وارد شود. هم چنین به علت دارا بودن ارتفاع کوتاه، در زمان نشستن کف پاها بر روی زمین قرار گرفته و پاهای شما آویزان نمی شود. به همین علت هیچ فشاری به زانوها و پاهای شما وارد نمی شود. قسمت پشتی این هپی چیر نیز برای استراحت عالی می باشد. به گونه ای که با پوشش دادن کمر، به راحتی می توانید به آن تکیه داده و یا حتی به خواب بروید. این محصول برای استفاده در زمان بازی های کامپیوتری و یا تماشای تلوزیون ایده آل می باشد. به علاوه به دلیل داشتن طراحی اسپرت، می توانید آن را در کنار تردمیل و یا محیطی که در منزل ورزش می کنید، قرار دهید و پس از ورزش با نشستن بر روی آن، ضربان قلب خود را تنظیم کنید. راحتی فوق العاده این هپی چیر خستگی را از تن شما دور کرده و امکان نشستن های طولانی مدت را بدون خستگی برای شما فراهم می کند. 


استفاده از رویه ای با دوام 

رویه این محصول از بهترین نوع پارچه مخملی دوخته شده است. در دوخت آن سعی شده تا از نخ هایی بسیار مقاوم و با کیفیت استفاده شود. به همین علت با نشستن افرادی با وزن بالا و وارد شدن فشار زیاد به بدنه، در قسمت دوخت درزهای هپی چیر مشکلی ایجاد نشده و درزها پاره نمی شود. این رویه از استحکام بالایی بهره می برد و به همین علت به سادگی دچار پارگی نشده و ساییده نمی شود. از دیگر ویژگی های این رویه می توان به قابلیت شستشو اشاره کرد. شما به راحتی می توانید این رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی بشویید. 


روش تعویض رویه و مواد داخلی 

به جهت دسترسی آسان به مواد داخلی هپی چیر و هم چنین جدا کردن رویه هپی چیر، یک زیپ مخفی بر روی بدنه تعبیه شده است که توسط آن می توانید به سادگی رویه را جدا کنید. در صورت آسیب دیدن رویه می توانید آن را جدا کرده و تعمیر نمایید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه هپی چیر را تعویض کنید. این زیپ به شما امکان دسترسی به مواد داخلی را نیز می دهد. اگر در صورت استفاده نادرست به مواد داخلی آسیبی وارد شد و یا از کیفیت این مواد کاسته شد می توانید مواد داخلی را مجدد اضافه کرده و یا تعویض کنید. مواد داخلی هپی چیر را می توانید از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری کرده و با مواد جدید جایگزین نمایید. این محصول دارای ضمانت دو ساله نیز می باشد. با تعویض رویه و مواد داخلی، هپی چیر شما همواره با کیفیت اولیه باقی خواهد ماند. 


در پایان

هپی چیر دو رنگ طبی را می توانید از تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...