هپی چیر دونفره مخمل راحتی

کد 23037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,134,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دونفره مخمل راحتی یکی دیگر از بهترین محصولاتی بوده که مناسب استفاده در تمام سنین طراحی و از طول عمر بالا و دوام بسیار زیادی برخوردار می باشد. این محصول که از تولیدات 2020 به شمار رفته از وزن بدنه بسیار کمی در حدود 9 کیلوگرم برخوردار بوده که موجب می شود به راحتی بتوانید در زمان تغییر دکوراسیون داخلی آن را به تنهایی جا به جا کنید. البته وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این هپی چیر می تواند تا 280 کیلوگرم را بدون هیچ اسیبی بر روی خود تحمل کند. جنس بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل تولید شده است. پارچه مخمل به دلیل شیک و نرم بودن همچنین دوام بسیار بالا و توان تحمل وزن بسیار زیاد همواره از طرفداران بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد. این روکش بدنه ضدتعریق نیز بوده و امکان شستشو با آب و مواد شوینده را دارد. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر نیز از شن ها یونولیتی می باشد. این شن های یونولیتی منسجم و نرم بوده و کاملا انعطاف پذیر هستند. در واقع وجود این شن ها بوده که به این محصول ساختاری راحت برای استفاده در زمان استراحت و کار و... می بخشد. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید این هپی چیر می توانید به کارخانه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل لطیف
  • تحمل وزن: 280 کیلوگرم
  • مناسب استفاده به عنوان تخت خواب شنی یک نفره
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه گسترده
  • دارای ضمانت نامه معتبر

هپی چیر دو نفره مخمل راحتی 

هپی چیرهای دو نفره با طرح های فانتزی، از طراحی های فوق العاده زیبایی بهره می برند. این نوع از محصولات به دلیل استفاده در حالت های مختلف و کاربردهای بی نظیر، از پرطرفدارترین نوع هپی چیر محسوب می شوند. هپی چیر دو نفره مخمل راحتی یکی از بهترین انواع این محصولات جذاب می باشد که با رنگ بندی زیبای بدنه و ساختمان ظاهری جذاب، به یکی از پرفروش ترین این محصولات تبدیل شده است. 


طراحی ساختمان

هپی چیر مخمل دو نفره یکی از زیباترین و جذاب ترین نوع طراحی را دارا می باشد. این محصول به صورت بیضی شکلی طراحی شده است و مانند کاناپه های دو نفره می باشد. قسمت رویه این محصول کمی شیبدار ساخته شده است که با نشستن فرد بر روی آن، بر روی هپی چیر یک پشتی با ارتفاعی مناسب تشکیل شده و در کناره های آن نیز، دسته هایی تشکیل می شود. با این وجود شما با تهیه این محصول، دارای یک هپی چیر با طراحی کاملی هستید که به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. 


طراحی چند منظوره 

از این محصول برای استفاده دو نفر به طور نشسته می توان استفاده کرد. شما با قرار دادن این هپی چیر در برابر تلوزیون می توانید با خانواده یا دوست خود به تماشای تلوزیون پرداخته و یا بازی های کامپیوتری انجام دهید. با این کار می توانید به راحتی ساعت های طولانی به بازی بپردازید بدون اینکه در اثر نشستن طولانی مدت، آسیبی به بدن شما وارد شود و یا خسته شوید. همانطور که گفته شد این محصول دارای کاربردهای مختلفی می باشد. از این هپی چیر برای دراز کشیدن و خوابیدن به صورت تک نفره نیز می توانید استفاده نمایید. با قرار دادن این هپی چیر در اتاق خود می توانید در زمان مطالعه و یا درس خواندن و یا در زمان استفاده از لپ تاپ و موبایل، بر روی این محصول بنشینید و تا هیچ فشاری به کمر و زانوهای شما وارد نشود. در زمان استراحت نیز می توانید به عنوان یک تخت خواب شنی از این محصول نهایت استفاده را ببرید.



بدنه طبی

ساختمان این هپی چیر به صورت کاملا استاندارد و طبی ساخته شده است. در تولید این محصول سعی شده تا تمامی استانداردهای روز دنیا رعایت شود تا محصولی بی نهایت راحت و طبی داشته باشیم. به همین علت است که استفاده از این محصول برای هر فردی با هر سن و سالی لذت بخش بوده و این محصول برای استفاده سالمندان نیز مناسب می باشد تا در زمان نشستن های طولانی مدت فشار کمتری به کمر و پاهای آن ها وارد شود. ارتفاع این محصول از سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر است. این ارتفاع کوتاه باعث می شود در زمان نشستن کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته و از آویزان شدن پاها جلوگیری شود. با این کار به زانوها فشاری وارد نشده و بدن فرد در وضعیتی مناسب قرار می گیرد. هم چنین نشستن و برخاستن بر روی این هپی چیر بسیار راحت بوده و در اثر نشستن های مکرر، زانوها و کمر فرد اذیت نمی شود. این محصول با دارا بودن انعطاف فوق العاده بالا، یکی از راحت ترین نوع هپی چیر محسوب شده و دلیل این انعطاف، استفاده از مواد داخلی مناسب و مرغوب می باشد. با استفاده از این نوع مواد داخلی، با نشستن هر فردی، هپی چیر به فرم بدن آن فرد در می آید و به همین علت محصول به فرمی ایده آل برای فرد می رسد. در این صورت هیچ فشاری به اندام ها و کمر شخص وارد نشده و در اثر نشستن طولانی مدت خسته نمی شود. رویه این محصول نیز به صورت ضد حساسیت و ضد تعریق ساخته شده است که برای افرادی که پوست های حساسی دارند، مشکلی ایجاد نمی شود و حتی کودکان نیز به راحتی می توانند از این هپی چیر استفاده نمایند. 


روش خرید

هپی چیر دو نفره مخمل راحتی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق تنها نمایندگی رسمی فروش محصولات مبل شنی آرامش تهیه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...