هپی چیر دونفره اصل

کد 23046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,925,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دونفره اصل یکی دیگر از محصولات شیک و زیبا و با طول عمر بالا بوده که در سال 2020 روانه بازار شده و به دلیل مرغوبیت ساختار بدنه توانسته در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست یابد. برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری و با توجه به ارتباط مستقیم طول عمر محصول را کیفیت جنس بدنه این هپی چیر را از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی طراحی و تولید کرده اند. روکش های چرمی ضدآب و ضدتعریق بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. ساختار این نوع پارچه امکان شستشو با اب و مواد شوینده را داشته و می تواند در برابر وزن و فشار بالا بدن افت کیفیت باقی بماند. طراحی بدنه این هپی چیر مانند یک مبل راحتی دو نفره بوده تا شما بتوانید در داخل منزل و دفتر کار و یا حتی دکوراسیون داخلی کافی شاپ و... استفاده کنید. زیرا این هپی چیر را در طیف گسترده رنگبندی بدنه تولید کرده اند. پس می توانید رنگ بدنه محصول را متناسب با سلیقه و نیاز خود شخصا سفارش بدهید. این هپی چیر از یک گارانتی معتبر با اعتبار دوساله برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالا آن به شمار می رود. در دو سمت هپی چیر دو عدد جیب تعبیه شده تا بتوانید لوازم ضروری خود را بدون نیاز به میز مجزا در این قسمت قرار بدهید. مواد تشکیل دهنده هپی چیر مانند تمام نمونه های مشابه از بهترین نوع شن های یونولیتی می باشد. این شن های یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده و ساختاری منسجم داشته تا بتوانند با توجه به فرم بدن شما تغییر حالت داده تا احساس راحتی داشته باشید. این مواد وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بسیار زیاد داشته به همین دلیل استفاده از این هپی چیر هیچ محدودیت وزنی و سنی ندارد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی مبل شنی می توانید این هپی چیر را خریداری نمایید.

  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 9 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 270 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای دو عدد جیب
  • دارای گارانتی معتبر

هپی چیردو نفره اصل

این هپی چیر، فرمی همانند هپی چیرهای کاناپه ای داشته و به راحتی می توانید آن را در تمامی فضاها مورد استفاده قرار دهید. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهایی مانند اتاق نشیمن و یا اتاق مطالعه استفاده کنید و از نشستن های طولانی بر روی این محصول لذت ببرید. هپی چیرها برای نشستن های طولانی مناسب بوده و در زمان فعالیت هایی که نیاز به نشستن دارند، ایده آل هستند. از ویژگی های این محصولات می توان به نرمی و انعطاف زیاد آن ها اشاره کرد. به گونه ای که برای تمامی افراد مناسب بوده و هر فردی با یکبار استراحت بر روی این محصولات، به خرید علاقه مند می شود. هپی چیر دو نفره اصل دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده در مقایسه با محصولات مشابه، به فروش بالاتری برسد. در ادامه مشخصات این هپی چیر را ذکر کرده و به بررسی آن ها می پردازیم. 


پارامتر های ظاهری 

هپی چیر دو نفره دارای طول 160 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر است. ارتفاع این هپی چیر برابر با 110 سانتی متر می باشد. این هپی چیر با ابعاد ذکر شده برای استفاده یک نفر به صورت خوابیده و دو نفر به صورت نشسته مناسب می باشد. این محصول دارای وزنی برابر با 9 کیلوگرم می باشد که حمل و انتقال آن را ساده تر می کند. این وزن پایین، نتیجه استفاده از مواد داخلی و رویه مرغوب می باشد. این هپی چیر قادر است وزنی برابر با 270 کیلوگرم را تحمل کرده و دچار آسیب نخواهد شد. در نتیجه هر فردی با وزن بالا به راحتی و با خاطر آسوده می تواند از این هپی چیر استفاده نماید. 


طراحی بدنه طبی 

این محصول به صورت طبی ساخته شده است. فاصله زمین تا قسمت نشیمنگاه این هپی چیر برابر با 50 سانتی متر می باشد که به راحتی می توانید به صورت مکرر بر روی این بدنه نشسته و برخیزید. در زمان نشستن نیز کف پاها نیز در زمان نشستن به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته و به همین علت از آویزان شدن پاها جلوگیری شده و به زانوها و پاها فشاری وارد نمی شود. عرض این هپی چیر نیز به صورت پهن بوده که هر شخصی به راحتی می تواند بر روی آن دراز بکشد و یا بنشیند. در این صورت نشیمنگاه این هپی چیر جادار و راحت می باشد و برای تمامی افراد مناسب است. حتی کودکان نیز به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند. نشستن و استراحت بر روی این هپی چیر بسیار لذت بخش می باشد. این محصول دارای تکیه گاهی مناسب و کاملا استاندارد است که با دارا بودن ضخامت بالا و انعطاف زیاد، به شما امکان استفاده در هر شرایطی را می دهد. شما در زمان مطالعه و یا کار با لپ تاپ می توانید به راحتی بر روی این هپی چیر نشسته و ساعت های طولانی را به فعالیت مورد علاقه خود بپردازید. با دارا بودن پشتی مناسب، کمر و گردن شما به خوبی تحت پوشش قرار گرفته و از وارد شدن فشار به گردن و شانه ها و کمر جلوگیری می شود. بنابراین در زمان نشستن های طولانی مدت، بدن شما اذیت نشده و درد را در ناحیه کمر و شانه ها احساس نخواهید کرد. کناره های این محصول به صورت برجسته بوده و در زمان نشستن، مانند دسته های هپی چیر عمل می کند که با قرار دادن آرنج خود بر روی این دسته ها، از آویزان شدن دست های شما جلوگیری شده و فشاری به کتف و شانه های شما وارد نمی شود. در زمان دراز کشیدن و خوابیدن بر روی این هپی چیر نیز می توانید سر خود را بر روی این دسته ها قرار دهید و از آن به عنوان بالش استفاده کنید. به دلیل طراحی طبی این محصول برای تمامی افراد مناسب بوده و خصوصا سالمندان به راحتی می توانند از استراحت بر روی این محصول لذت ببرند. 


روش خرید

هپی چیر دو نفره اصل را می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...