هپی چیر دستگیره دار راحتی

کد 32018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دستگیره دار راحتی یکی دیگر از محصولاتی می باشد که به تازگی طراحی و تولید شده و جزو پر فروش ترین های امسال می باشد. این محصول زیبا جذابیت بدنه دارد و رنگبندی متنوعی نیز شامل حال پوسته بدنه آن می شود که در تصمیم گیری و خرید افراد نقش مهمی دارد و می تواند یک انتخاب مهم و مناسب محسوب شود. هپی چیر دارای یک بدنه با جنس جیر است که براقیت نداشته اما با این وجود نرمی و لطافت دارد و می تواند در زمان نشستن بر روی آن لذت کافی را برد و از یک تجربه خاص بهره مند شد. علاوه بر آن دستگیره ای که بر روی بدنه محصول به کار رفته است با دوختی محکم در محل بالایی بدنه وجود دارد و کار حمل و نقل آسان محصول را انجام می دهد.

به این گونه که اگر قصد جا به جایی محصول را در نقاط مختلف منزل دارید می توانید به این دستگیره راحت تر و بهتر این کار را انجام دهید و با سبک بودن محصول نیز این کار بدون دشواری انجام می گیرد و برای تغییر دکوراسیون نیز مناسب می باشد. همچنین اگر قصد تمیز کردن منزل و محل قرار گیری مبل شنی را دارید می توانید به این روش محصول را جا به جا کرده که کار خود را انجام داد. هپی چیر دستگیره دار راحتی در کارخانه مبل شنی آرامش وجود دارد و با کیفیت بالا برای خرید افراد در دسترس است. علاقه مندان می توانند در کم ترین زمان به این طریق محصول را خریداری کنند.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر دستگیره دار راحتی 

هپی چیر های راحتی برای استفاده در هنگام استراحت عالی به نظر می رسند. این محصولات پس از گذراندن یک روز سخت بستر مناسبی برای استراحت شما فراهم می کنند تا بتوانید خستگی یک روز کاری را پشت سر بگذارید، به تماشای تلوزیون بپردازید و یا ایمیل هایتان را چک کنید. برای انجام تمامی این فعالیت ها داشتن یک هپی چیر راحتی کمک بزرگی محسوب می شود. هپی چیر دستگیره دار راحتی یک هپی چیر بسیار زیبا و با کیفیت و با تمامی ویژگی های مناسب برای استراحت می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


قابلیت حمل آسان 

این محصول از وزن کمی برخوردار می باشد. دلیل این امر استفاده از مواد داخلی بسیار با کیفیت و سبک می باشد. هم چنین پارچه این محصول از وزن پایینی برخوردار می باشد که در مجموع هپی چیر بسیار سبک طراحی شده است. در بالای این محصول یک دسته تعبیه شده است که توسط آن می توانید به راحتی هپی چیر را جابه جا کنید. هم چنین با داشتن وزن پایین، در هنگام انجام فعالیت های مختلف، به راحتی می توانید این هپی چیر را جابه جا کنید و به محیط های مختلف انتقال دهید. در هنگام مطالعه می توانید این محصول را در اتاق قرار داده و استفاده نمایید و در هنگام تماشای تلوزیون و یا گیم می توانید این محصول را به مقابل تلوزیون انتقال دهید. 


ظاهری فانتزی و جذاب

این محصول از طراحی کیسه ای بهره مند است که بهترین گزینه برای استراحت و خوابیدن به شمار می رود. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و به رنگ زیبای سبز فانتزی ساخته شده است. طراحی زیبا و جذاب این هپی چیر مورد علاقه تمامی گروه های سنی و به خصوص جوانان واقع می شود. البته این محصول برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب است و حتی می توانید آن را در اختیار کودکان قرار دهید. 


کیفیت پارچه مورد استفاده 

این هپی چیر از پارچه مخملی تهیه شده است. این نوع پارچه به دلیل داشتن استحکام فوق العاده در برابر فشار بالا گزینه ای مناسب برای استفاده در رویه هپی چیر به شمار می رود. این نوع پارچه قابلیت شستشو داشته و به راحتی می توانید آن را توسط زیپی که در بدنه تعبیه شده است جدا کرده و بشویید. هم چنین می توانید این رویه را در ماشین لباسشویی قرار داده و با مواد شوینده دلخواه مورد شستشو قرار دهید. این رویه در برابر پارگی و پوسیدگی مقاوم است و با شستن طولانی مدت دچار ساییدگی و رنگ پریدگی نمی شود. در صورت تغییر دکوراسیون می توانید رویه محصول را مطابق با سلیقه خود تعویض کرده و از رویه جدیدی استفاده نمایید. 


مواد داخلی مورد استفاده 

در داخل این هپی چیر از فیبر استفاده شده است. این مواد داخلی همانند گلوله های ریز و کوچکی هستند که بسیار سبک می باشند. این گلوله های ریز به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و به همین جهت دارای انعطاف زیادی می باشند. این هپی چیر دارای تحمل وزن بالایی می باشد و دلیل این امر استفاده از این مواد داخلی است. این مواد داخلی استحکام فوق العاده ای در برابر فشار و وزن بالا دارند و به سادگی دچار افت کیفیت نمی شوند. در پشت هپی چیر زیپی تعبیه شده است که می توانید توسط آن مطابق با تمایل خود مواد داخلی را کم کرده و یا اضافه نمایید. با ریختن آب و مایعات دیگر بر روی این هپی چیر، مواد داخلی به هم چسبیده و از حجم آن ها کم می شود. هم چنین سفت شده و دیگر کیفیت سابق را نخواهند داشت. برای برگرداندن کیفیت هپی چیر می توانید مواد داخلی مبل شنی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید و با مواد قبلی جایگزین کنید. با این کار هپی چیر همواره با کیفیت اولیه قابل استفاده خواهد بود. 


روش خرید

هپی چیر دستگیره دار راحتی را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی فروش محصولات کارخانه مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...