هپی چیر دستگیره دار اورجینال

کد 32019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دستگیره دار اورجینال جدید ترین و ارزان ترین محصولی است که می تواند بین کودکان و بزرگسالان مشترک باشد و گونه ای ساده اما منحصر به فرد محسوب گردد. این هپی چیر قابلیت های فراوانی نسبت به محصولات مشابه دارد که سبب شده آن را به محل های مختلف برد و در تمامی جا ها از آن استفاده کرد. این مزیت ها و قابلیت ها در بدنه آن جمع شده است که قابل خالی شدن و تخلیه می باشد و مواد درونی آن می تواند در کیسه ای جداگانه نگه داری شود و در صورت نیاز مجدد استفاده گردد. علت تخیله بدنه این است که می توان در این زمان از پوسته بدنه به صورت خالی به عنوان کیسه حمل اسباب بازی و یا لباس و وسایل دیگر استفاده کرد و یا برای جا به جایی و نگه داری وسایل از آن استفاده کرد.

این محصول فضای بزرگی داشته و درون آن مقدار زیادی لباس و وسایل جای می گیرد و می تواند به بهترین شکل از آن ها نگه داری شود و به محل های مختلف هدایت شود. این مبل شنی برای جا به جایی آسان دستگیره ای نیز دارد که در بخش بالایی بدنه دوخته شده است و راحتی را به میان می آورد. هپی چیر دستگیره دار اورجینال در تولیدی مبل شنی آرامش با بهترین بدنه موجود است که برای خرید می بایست به آن جا مراجعه نمایید و محصول طبی و راحتی را برای منزل خود تهیه کنید. این محصول دارای ضمانت نامه پنج ساله نیز می باشد که اطمینان در زمان خرید را افزایش می دهد و تضمیمی بر کیفیت خود می باشد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر دستگیره دار اورجینال 

هپی چیرهای راحتی از محبوب ترین انواع هپی چیرها برای استفاده تمامی افراد می باشند. این نوع هپی چیر ساختمانی فوق العاده راحت داشته و برای استراحت کاملا مناسب می باشند. هپی چیرهای راحتی وزن کمی دارند و به سادگی قابل انتقال از یک فضا به فضای دیگر هستند. این محصولات طراحی فانتزی و جذابی دارند و از رنگ های شاد و زیبا بهره مند هستند. هپی چیر دستگیره دار اورجینال یکی از این محصولات زیبا می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ابعاد ظاهری هپی چیر 

هپی چیر دستگیره دار دارای طول و عرض 100 سانتی متری و ارتفاع 120 سانتی متر می باشد. محصولی با این ابعاد به سادگی در هر فضایی و حتی محیط های کوچک و محدود جای می گیرد. این محصول برای استفاده تک نفره تولید شده است و می توان از آن در هر جایی استفاده کرد. محصولی با این ابعاد به سادگی در داخل خودرو هم جای می گیرد و می توانید آن را به هر جایی ببرید و از استفاده از این محصول راحتی لذت ببرید. 


طراحی جذاب هپی چیر 

این محصول به صورت گرد ساخته شده است و فرمی کیسه مانند دارد. این هپی چیر در قسمت میانی دارای تکیه گاهی مناسب و با اندازه ای استاندارد می باشد که هر فردی با هر جثه ای به راحتی می تواند از آن استفاده کند. هپی چیر فوق دارای یک دستگیره در بالاترین قسمت تکیه گاه است که به راحتی می توانید از آن استفاده کرده و هپی چیر را جابه جا کنید. این محصول از تکیه گاهی با ارتفاع مناسب و بلند بهره مند است که برای استراحت مناسب می باشد. در هنگام استراحت به راحتی می توانید به این پشتی تکیه بدهید و سر و گردنتان را با تکیه دادن به پشتی در وضع مناسب و راحتی قرار دهید. هپی چیر اورجینال به رنگ زیبایی تولید شده است که مورد علاقه اغلب افراد می باشد. 


وزن کم هپی چیر 

در تولید این هپی چیر از موادی مرغوب و بسیار با کیفیت استفاده شده است که در نهایت هپی چیر دارای وزن بسیار کمی بوده و می توانید آن را به راحتی و در هر زمان استفاده نمایید. شما به راحتی می توانید این محصول را توسط دستگیره ای که در بالای آن تعبیه شده است از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. این هپی چیر دارای پارچه ای با وزن کم نیز می باشد که به سبک تر بودن آن کمک می کند. 


پارچه مورد استفاده در رویه هپی چیر

این محصول دارای رویه ای با کیفیت بوده و استحکام آن نیز فوق العاده بالا می باشد. رویه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه مخملی تهیه شده است که در برابر ساییدگی مقاوم است و در هنگام استفاده مکرر و طولانی مدت دچار آسیب نخواهد شد. از ویژگی های خاص این رویه می توان به قابلیت شستشو اشاره کرد. این محصول را می توانید به راحتی مورد شستشو قرار دهید. در پشت این هپی چیر یک زیپ تعبیه شده است که در زمان شستشو می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و با هر نوع مواد شوینده دلخواه مورد شستشو قرار دهید. به علاوه می توانید این رویه را در ماشین لباسشویی بشویید.


توانایی تعویض رویه و مواد داخلی 

این محصول از قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی برخوردار می باشد. شما در صورت نیاز و یا تغییر دکوراسیون می توانید رویه را تعویض کنید و مطابق با سلیقه خود و یا طبق دکوراسیون جدید رویه را تغییر دهید. در هنگام افت کیفیت مواد داخلی این هپی چیر نیز می توانید مواد داخلی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید و مواد داخلی را تعویض کرده و یا شارژ کنید. هم چنین در صورت تمایل می توانید بنابر نیاز خود مواد داخلی هپی چیر را کم یا زیاد کنید. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر دستگیره دار اورجینال با قیمتی ارزان می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید و با سفارش این محصول، هپی چیر را در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...