هپی چیر دسته دار راحتی

کد 22037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دسته دار راحتی در طراحی خاص و جذاب برای استراحت های روزانه افراد طراحی و تولید شده است که دارای جنس بدنه ای مقاوم نسبت به ضربه و فشار وارده از سوی وزن افراد بوده و با توجه به بدنه ی قایل شستشوی خود می توان از آن در هر محلی استفاده نمود. در طراحی این مبل شنی زیبا سه عدد قسمت پاکتی برای قرار دادن گوشی و یا کنترل تلویزیون در نظر گرفته شده است که جزو مزیت های این محصول می باشد و این امکان را به مشا می دهد تا در هر زمان دسترسی آسانی به این وسایل داشته باشید. بدنه این مبل شنی دارای جنس جیر باکیفیت می باشد که دارای طول عمر بالا بوده و در زمان استفاده دچار تغییر حالت اولیه خود نمی شود. این مبل شنی خاص با دوخت بدنه عمودی دارای ایستادگی خاصی می باشد که با توجه به نرمی خیلی زیاد این مبل شنی و راحتی بسیار آن شکل خود را از دست نمی دهد. در ساخت این محصول بادوام دستگیره ای تعبیه شده است که برای حمل و نقل آسان آن به نقاط مختلف می باشد و کار تکان دادن آن هنگام تغییر دکور و یا خانه تکانی را آسان نموده است. ابعاد این مبل شنی مناسب تمام سنین در ساختار گرد گونه بوده که برای استفاده در محل هایی با متراژ کوچک نیز مناسب گردیده است. این مبل شنی دارای یک ضمانت نامه 2 ساله می باشد که برای اطمینان از کیفیت و مرغوبیت این محصول در نظر گرفته شده است. برای انتخاب و خرید هپی چیر دسته دار راحتی به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

هپی چیر دسته دار راحتی 

در زمان خرید هپی چیر، توجه به بسیاری از نکات الزامی است. از این نکات ضروری می توان به توجه به جنس محصول اشاره کرد. هپی چیر دسته دار راحتی یک محصول بسیار با کیفیت است که در تولید آن از مرغوب ترین نوع مواد استفاده شده است. این محصول به دلیل داشتن جنس عالی و زیبایی بی نظیر، به فروش بالایی رسیده است. هپی چیر دسته دار راحتی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


طراحی بدنه

هپی چیر دسته دار به صورت گرد طراحی شده است. فرورفتگی در قسمت میانی این هپی چیر موجود است که به عنوان نشیمنگاه این محصول طراحی شده است. این فرو رفتگی با ارتفاع کمی از سطح زمین واقع شده است. در اطراف این نشیمنگاه نیز بدنه هپی چیر کمی به سمت بالا متمایل شده است که به راحتی می توانید دست خود را در زمان نشستن بر روی این قسمت قرار دهید و دسته های مناسبی را برای هپی چیر تشکیل می دهند. در کنار بدنه این هپی چیر یک جیب قرار دارد که برای قرار دادن اشیای کوچک، مانند کنترل تلوزیون و یا گوشی تلفن، می توانید از آن استفاده نمایید. به علاوه در زمان استفاده می توانید بطری آب را در این محل قرار دهید. این محصول دارای تکیه گاهی به صورت یک تکه با بدنه اصلی است. پشتی این هپی چیر دارای ارتفاع مناسبی است که در زمان نشستن و تکیه دادن به آن، به خوبی تمامی کمر و شانه ها و کتف را پوشش می دهد. به همین جهت می توانید در زمان استراحت به راحتی سر و گردن خود را به پشتی این هپی چیر تکیه دهید. این هپی چیر در بالای قسمت تکیه گاه دارای دسته  مناسبی است که برای جابه جایی آسان تر می توانید از آن استفاده نمایید. بر روی این هپی چیر نیز یک زیپ مخفی وجود دارد که می توانید توسط آن به راحتی رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و هم چنین به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. 


رویه ای مقاوم

برای پوشش رویه این هپی چیر از پارچه ای با مقاومت و استحکام بسیار بالا استفاده شده است. این نوع پارچه بسیار نرم و لطیف بوده و از ضخامت مناسبی برخوردار است. رویه این محصول با وارد شدن فشار زیاد دچار پارگی نشده و آسیب نمی بیند. هم چنین این رویه طی استفاده مکرر و طولانی دچار پوسیدگی نمی شود و ساییده نمی شود. از ویژگی های مهم این رویه، قابلیت شستشوی آن است. این رویه را می توانید توسط زیپ از بدنه اصلی جدا کنید و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید این رویه را در ماشین لباسشویی بشویید. رویه هپی چیر تغییر رنگ نداده و دچار آسیب نمی شود. 


روش نگه داری 

برای داشتن هپی چیر با کیفیت و همانند روز اول باید نکاتی ساده را رعایت بفرمایید. در زمان جابه جایی این محصول از کشیدن این هپی چیر بر روی زمین خودداری کنید. زیرا در اثر این کار ممکن است با برخورد اشیای تیز با بدنه و یا کشیده شدن این هپی چیر به لبه های دیوار، محصول دچار آسیب شود. بنابراین در هنگام جابه جایی هپی چیر آن را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و انتقال دهید. در مورد حفظ نرمی و انعطاف هپی چیر نیز باید مراقب باشید تا مایعات بر روی هپی چیر نریزد. زیرا با برخورد آب و مایعات با مواد داخلی، این مواد متراکم شده و به هم می چسبند. در نتیجه از انعطاف آن کاسته شده و دیگر حجم سابق را نیز نخواهند داشت. در صورت بروز این اتفاقات نگران نباشید. زیرا رویه و مواد داخلی هپی چیر، هر دو قابلیت تعویض دارند. رویه هپی چیر را می توانید مطابق با سلیقه خود عوض کنید. هم چنین مواد داخلی هپی چیر را می توانید از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید. با این کار محصول به کیفیت اولیه باز می گردد. 


روش خرید

هپی چیر دسته دار راحتی را با قیمتی ارزان می توانید از طریق تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...