هپی چیر جین راحتی

کد 22082

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,840,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر جین راحتی یکی دیگر از محصولات متفاوت و زیبا تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که به تازگی طراحی و با بدنه باکیفیت روانه بازار شده است. این هپی چیر وزن بدنه 5 کیلوگرمی دارد. به همین دلیل می توانید به راحتی ان را حمل و جا به جا کنید. این هپی چیر برای استفاده تمام سنین طراحی شده و می تواند به راحتی تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند. بر روی بدنه محصول یک جیب زیبا طراحی شده است. شما می توانید از این جیب برای قرار دادن لوازم مورد نیاز خود مانند ریموت کنترل استفاده کنید. برای ارائه محصولی با طول عمر بالا روکش بدنه هپی چیر را از پارچه جین تولید کرده اند. پارچه جیب کیفیت بالایی داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. در صورت نیاز می توانید این نوع روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. زیرا رنگ و دوام این روکش همیشه مثل روز اول خود باقی می ماند. این هپی چیر بدنه ضدتعریق داشته پس استفاده از ان در طولانی مدت مشکلی ایجاد نمی کند. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر را یونولیت خرد شده تشکیل می دهد. مواد یونولیتی می توانند وزن بالایی را تحمل کنند و در عین حال بسیار نرم و سبک هستند. این مواد را در داخل یک استر استاندارد قرار داده سپس روکش بدنه را بر روی ان می کشند. بر روی روکش بدنه هپی چیر یک زیپ تعبیه شده تا در زمان شستشو و یا تعویض و شارژ مواد داخلی توانید روکش اصلی را از استر جدا کنید. این هپی چیر یک ضمانت نامه دوساله داشته تا اسودگی خاطر شما را از خرید یک محصول زیبا برای سال های طولانی فراهم کند. برای خرید هپی چیر با ساختار استاندارد و قیمت ارزان می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: جین
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای دستگیره و جیب
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر جین راحتی

استفاده از انواع رویه های مختلف و با کیفیت در تولید هپی چیرها بسیار مرسوم است و به این ترتیب محصولاتی متفاوت و زیبا متناسب با انواع سلایق خواهیم داشت. هپی چیر جین راحتی یکی از این محصولات جذاب است که رویه ای از جنس جین دارد و دارای ویژگی های مناسب برای استفاده است. این محصول با داشتن ظاهری مناسب و کیفیتی بی نظیر، قابلیت استفاده در انواع فضاها، حتی فضاهای باز را داشته و شما می توانید از این محصول خاص در محیط های گوناگون استفاده نمایید. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی هپی چیر جین راحتی خواهیم پرداخت. 


دوخت های جالب بر روی بدنه

این محصول به صورت خاصی طراحی شده است و دارای دوخت هایی خاص می باشد. دوخت های موجود بر روی این هپی چیر توسط نخ هایی بسیار مقاوم و با کیفیت انجام شده و ظرافت بالایی در این دوخت ها به کار رفته است. رنگ نخ های مورد استفاده سفید می باشد که ظاهری متمایز با بدنه هپی چیر دارند.هم چنین بر روی بدنه هپی چیر یک جیب نیز دوخته شده است که دوخت هایی دو لایه داشته و می توان از آن برای قرار دادن انواع لوازم کوچک استفاده نمود. دوخت های بدنه به صورت عمودی هستند و این دوخت ها در قسمت بالای بدنه به هم می رسند. 


انعطاف بالای بدنه 

برای پر کردن این هپی چیر از مواد یونولیتی با ظاهری خاص استفاده شده است. این مواد داخلی ویژگی های جالبی دارند و برای استفاده در داخل هپی چیر مناسب هستند. مواد داخلی یونولیتی شکلی به صورت دانه های بسیار ریز و سبک دارند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به این ترتیب با نشستن افراد و وارد شدن فشار بر روی بدنه هپی چیر، مواد داخلی جابه جا شده و به فرمی مناسب برای بدن فرد درمی آیند. به این صورت محصول تمامی گودی کمر و ستون فقرات فرد را پوشش می دهد و به نشیمنگاهی ایده آل برای فرد تبدیل خواهد شد. هم چنین پس از استفاده و با تکان دادن هپی چیر، محصول به حالت قبلی بازگشته و آماده است تا با نشستن فرد دیگر، فرمی جدید به خود بگیرد. به همین دلیل این هپی چیر برای نشستن های طولانی مدت مناسب می باشد و با استفاده طولانی مدت، بدن فرد اذیت نشده و شخص دچار درد در قسمت های بدن مانند کمر نخواهد شد. شما می توانید از این محصول به خوبی و به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه از نشستن خسته شوید. 


بدنه ای محکم و مقاوم

رویه مورد استفاده در تهیه این هپی چیر بسیار محکم بوده و با وارد شدن فشار زیاد و یا ضربه، حالت خود را از دست نداده و دچار پارگی نخواهد شد. این رویه در برابر ساییدگی نیز مقاوم است و به همین دلیل طول عمر بالایی دارد. این محصول قادر است فشار زیاد را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب و تغییر شکل شود. مواد داخلی مورد استفاده در تولید این هپی چیر نیز از بهترین نوع مواد یونولیتی هستند که با وارد شدن فشار زیاد، استحکام بالایی نشان داده و دچار تغییر حالت نمی شوند. با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی این مواد داخلی انعطاف خود را از دست نداده و دچار کاهش حجم نخواهند شد. به همین دلیل هپی چیر از تحمل وزن بالایی بهره مند است و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه به بدنه آن فشاری وارد شده و یا دچار آسیب شود.


استفاده در فضاهای باز 

رویه این محصول دارای استحکام بالایی می باشد که شما می توانید آن را به راحتی در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه رویه دچار آسیب شود. رویه این هپی چیر در برابر نور آفتاب دچار تغییر رنگ و آسیب نشده و به همین جهت بهترین گزینه برای برخورداری از نشیمنگاهی راحت در فضاهای باز است. شما می توانید این محصول را در تراس منزل قرار دهید و محیطی راحت و دنج بسازید تا از هوای تازه و نور آفتاب بهره مند شوید. هم چنین می توانید به خوبی این محصول را در مسافرت ها و گردش ها به همراه خود ببرید و از استفاده از این هپی چیر لذت ببرید. 


راهنمای خرید

هپی چیر جین راحتی از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان و کیفیتی عالی قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...