هپی چیر جیر کاناپه ای

کد 42004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر جیر کاناپه ای یکی دیگر از پر فروش ترین محصولات طبی است که به تازگی طراحی و تولید شده است و می تواند بهترین کارایی را داشته باشد. این محصول طراحی خاصی دارد تا با آن بتوان از بهترین محصول بهره مند شد و توانست نشیمنی طبی و راحتی را داشت. بدنه مبل شنی تشکیل شده از دو بخش است که به سادگی طراحی شده اند. اصلی ترین این بخش رویه محصول است که از جنس جیر بوده و قادر به داشتن دوام بالا برای استفاده است. بخش دیگری از محصول که محتویات درونی مبل شنی را شامل می شود از شن های ریز یونولیتی می باشد که مزیت هایی را به دنبال دارد. رویه محصول دو لایه است و در واقع بخشی توری مواد درونی را احاطه کرده است تا رویه جیر بر روی آن کشیده شده و حالت مبل شنی ایجاد شود. از آن جایی که این محصول بر خلاف مبل شنی های دیگر قابلیت منعطف بودن کمی دارد و فضای خالی درون آن وجود ندارد می تواند بهترین گزینه برای قرار دادن در منزل و محل کار باشد. این مبل شنی استحکام لازم را دارد و توانسته به راحتی بر روی سطوح قرار بگیرد و استوار باشد. در صورت استفاده مداوم از این مبل شنی خاصیت ایستادگی آن از بین نمی رود و می تواند بهترین گزینه در زمان خستگی های روز مره باشد. شما می توانید با داشتن این مبل شنی افراد داخل خانه را از مزیت داشتن محصولی راحتی و طبی برخوردار سازید و برای آن ها محیط های مختلف را ایجاد کنید. در صورت تمایل به خرید هپی چیر جیر کاناپه ای به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


هپی چیر جیر کاناپه ای 

انواع مختلفی از هپی چیر در تنها نمایندگی فروش مبل شنی آرامش موجود می باشند که با دارا بودن تنوع زیاد، پاسخگوی هر سلیقه ای هستند. این محصولات در طرح ها و رنگ های گوناگون تولید شده و دارای کیفیت عالی و درجه یک می باشند. هپی چیرها مناسب برای تمامی گروه های سنی بوده و در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در تولید این محصولات، نوآوری مد نظر قرار گرفته است و هر یک از این هپی چیرها دارای یک ویژگی خاص و متمایز با نمونه دیگر می باشند. هپی چیر جیر کاناپه ای یک محصول جذاب با طراحی ویژه است که در ادامه آن را مورد تحلیل قرار می دهیم. 


طراحی ویژه 

هپی چیر جیر کاناپه ای دارای طراحی ویژه ای می باشد. انواع مختلف هپی چیرها دارای طراحی ثابتی نبوده و به تکان دادن و جا به جا کردن مواد داخلی، دچار تغییر شکل می شوند. در این محصول ما شاهد یک هپی چیر به شکل کاناپه هستیم که ظاهری ثابت داشته و به راحتی می توان آن را در هر فضایی مورد استفاده قرار داد. این هپی چیر به صورت گرد طراحی شده است و از نشیمنگاه فوق العاده بزرگ و راحتی بهره مند می باشد. هپی چیر کاناپه ای دارای یک پشتی مناسب و با ارتفاع بلند بوده که به خوبی تمام قسمت کمر را دربر می گیرد. این پشتی دارای ضخامت خوبی است که با دارا بودن انعطاف زیاد، تمامی قسمت کمر را پر کرده و گودی کمر را درگیر می کند. به همین جهت با نشستن طولانی مدت کمر دچار آسیب نمی شود. پشتی محصول تا کناره های هپی چیر امتداد دارد. به همین جهت در کناره ها مانند دسته های کاناپه عمل کرده و در هنگام نشستن می توانید آرنج و دست خود را بر روی این دسته ها قرار دهید. به دلیل وجود دسته در طراحی این هپی چیر، دست های شما در هنگام استفاده آویزان نشده و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. 


ساختمانی طبی

این هپی چیر از ابعاد مناسب و استانداردی بهره مند می باشد. این محصول دارای طول و عرض 100 سانتی متر است. ارتفاع این هپی چیر معادل با 120 سانتی متر تا بالاترین قسمت تکیه گاه می باشد. ارتفاع محصول از سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه معادل با 50 سانتی متر بوده که کاملا استاندارد است. به همین جهت در هنگام نشستن کف پاهای شما به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته و به زانوها فشاری وارد نمی شود. هم چنین در هنگام نشستن و برخاستن بر روی این هپی چیر دچار مشکل نخواهید شد. ارتفاع مناسب تکیه گاه نیز کاملا استاندارد بوده و به راحتی بیش تر شما کمک می کند. به همین جهت این هپی چیر از طراحی کاملا طبی برخوردار می باشد و قابل استفاده برای تمامی سنین است. 


مواد مورد استفاده در تولید

هپی چیر کاناپه ای از رویه جیر بهره مند است. این رویه از استحکام بالایی در برابر فشار برخوردار می باشد و به همین جهت با نشستن افراد با وزن زیاد بر روی آن، دچار پارگی نمی شود. هم چنین این هپی چیر در برابر پوسیدگی نیز مقاوم بوده و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. رویه هپی چیر دارای دوخت های ظریفی می باشد که از مقاوم ترین نوع نخ در آن استفاده شده است. این رویه قابل شستشو بوده و در صورت نیاز به راحتی می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. داخلی این هپی چیر از بهترین نوع فیبر پر شده است. این مواد داخلی در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند. دارا بودن حجم زیاد و وزن بسیار پایین از ویژگی های بارز این مواد داخلی به شمار می رود. به همین جهت شما این محصول را به راحتی می توانید حمل کنید. با استفاده از رویه با کیفیت و مواد داخلی مقاوم، این محصول از تحمل وزن بسیار زیادی بهره مند می باشد و دارای طول عمر زیادی است که تا سال ها می توان از آن استفاده کرد. 


روش خرید

هپی چیر جیر کاناپه ای را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی فروش محصولات کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش تهیه نمایید. با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده و این محصول جذاب را درب منزل تحویل بگیرید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...